در صدها تخفیف برای رایانه های شخصی سامسونگ، اچ پی، ایسر، ال جی و موارد دیگر صرفه جویی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هزاران تن تخفیف برای شخصی برای روز پرایم وجود دارد و این شامل همه چیز از رایانه های شخصی همه کاره گرفته تا لپ تاپ تا دسکتاپ و مانیتور می شود. تا زمانی که Prime Day به پایان برسد، تخفیف‌های بسیار زیاد و تخفیف‌های رایانه‌های شخصی را در مورد محصولات ، ال‌جی، اچ‌پی و غیره خواهید دید.

از مانیتور بازی Odyssey G9 استفاده کنید. به طور معمول با قیمت 1399.99 دلار به فروش می رسد. اما آمازون آن را به قیمت 899.99 دلار در روز پرایم روز به فروش می رساند. اکنون این Odyssey Neo G9 یا حتی مدل جدید OLED نیست. اون مال چند سال پیشه اگرچه این مانیتور هنوز هم یک مانیتور عالی برای بازی است. دارای تصاویری 4K، نرخ تازه سازی سریع 240 هرتز و یک پنل فوق عریض 49 اینچی است. بنابراین شما اساساً همه چیز را در هر بازی که انجام می دهید می بینید.

رایانه های شخصی سامسونگ، اچ پی، ایسر، مانیتورها و موارد دیگر

حتی اگر مانیتور 34 اینچی Ultrawide UltraGear ال‌جی را در نظر بگیرید، می‌توانید چند صد بیشتر صرفه‌جویی کنید. این همچنین یک مانیتور واقعا خوب برای بازی است و از 799.99 دلار به 549.99 دلار کاهش یافته است. اگر در بازار مانیتور نیستید، می‌توانید قیمت‌های بسیار خوبی را در لپ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌ها نیز کاهش دهید. از جمله برخی از رایانه های شخصی همه در یک.

HP یک نمونه بسیار خوب در فروش برای Prime Day دارد که به 699.99 دلار کاهش یافته است که معمولاً بیش از 800 دلار است. این دستگاه دارای پردازنده AMD Ryzen 5 و همچنین گرافیک AMD Radeon، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است. همچنین با ویندوز 11 از قبل نصب شده است و با صفحه کلید و ماوس مناسب همراه است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Samsung 7 AirPlay کار نمی کند - 10 روش رفع این مشکل

نکته خوب در مورد رایانه های شخصی همه کاره مانند این (یا همه آنها) این است که رایانه شخصی در خود مانیتور تعبیه شده است. بنابراین شما مقدار زیادی فضا را ذخیره می کنید. و آنها برای هر کسی که برای بازی یا پروژه های پرفورمنس نیازی به یک برج بزرگ ندارد، گزینه های کامپیوتری عالی می سازند.

می‌توانید تعداد زیادی از معاملات دیگر را که در پرایم دی انجام می‌شوند در اینجا بررسی کنید، بنابراین مطمئن شوید چیزی را که می‌خواستید از دست ندهید.

رایانه های شخصی سامسونگ، اچ پی، ایسر، مانیتورها و موارد دیگر

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BQC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *