برنامه رسمی ChatGPT OpenAI برای اندروید بالاخره آمد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی برنامه رسمی OpenAI برای بالاخره آمد
همراه ما باشید

شاید ChatGPT دنیا را طوفانی کرده باشد، اما تاکنون این ابزار مولد اپلیکیشن رسمی برای دستگاه های اندرویدی نداشته است. هنگامی که OpenAI خدمات خود را به آی او اس آورد، کاربران اندروید منتظر ماندند – اما سازندگان ChatGPT به آنها قول نسخه خود را از این برنامه را دادند. سرانجام، آن زمان فرا رسید، زیرا برنامه رسمی ChatGPT در فروشگاه Google Play فرود آمد.

اگرچه OpenAI ما را با برنامه‌ای برای راه‌اندازی یک برنامه رسمی ChatGPT برای اندروید اذیت کرده بود، اما هیچ‌کس نمی‌دانست دقیقاً چه زمانی این برنامه به فروشگاه Play می‌آید. ثبت نام برای اپلیکیشن چند روز پیش باز شد. در آن مرحله، کاربران می‌توانستند پیش‌ثبت‌نام کنند و زمانی که برنامه برای نصب در دسترس است، اعلان دریافت کنند. قبل از امروز، فهرست OpenAI برای این برنامه در فروشگاه Play به سادگی به عنوان “به زودی عرضه می شود” خوانده می شد.

برنامه رسمی ChatGPT برای دانلود در دستگاه های اندرویدی در چندین کشور در دسترس است.

اما اکنون – چند ماه پس از اینکه کاربران اپل نسخه خود از برنامه ChatGPT را دریافت کردند – کاربران اندروید می توانند این برنامه را از فروشگاه Play (از طریق 9to5Google) دانلود کنند. کاربران می توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان و با همان ویژگی های همتای آی او اس خود دانلود کنند. اما در حال حاضر این برنامه فقط در ایالات متحده، هند، بنگلادش و برزیل در دسترس است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از افزونه Zapier ChatGPT برای نوشتن و ارسال ایمیل

تا به حال، فروشگاه Play مملو از موارد مشابه ChatGPT بوده است. اما این برنامه یک معامله واقعی است زیرا مستقیماً از OpenAI می آید.

هوش مصنوعی باز یادداشت می‌کند که این برنامه تاریخچه کاربری شما را در چندین دستگاه همگام‌سازی می‌کند و آخرین پیشرفت‌ها را از سازندگان هوش مصنوعی ارائه می‌کند و همان تجربه‌ای را که کاربران وب دریافت می‌کنند، ارائه می‌دهد.

پس از دانلود، برنامه – مجهز به یک رابط کاربری ساده و رنگارنگ – از کاربران می خواهد که وارد سیستم شوند. در آن نقطه، یک پنجره چت ظاهر می شود که کاربران می توانند مکالمه را شروع کنند یا از ابزار هوش مصنوعی سوال بپرسند.

سازندگان هوش مصنوعی قصد دارند در هفته آینده توسعه بیشتری دهند. اینها تلاش های سریع شرکت برای در دسترس قرار دادن برنامه رسمی ChatGPT برای عموم است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EBWrDJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *