آیا استودیوهای فیلم می توانند از هوش مصنوعی برای تکرار تصویر یک بازیگر استفاده کنند و برای همیشه از آن استفاده کنند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک آیا استودیوهای می توانند از برای تکرار تصویر یک بازیگر استفاده کنند و برای همیشه از آن استفاده کنند؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

گرافیک مرتبط با هوش مصنوعی دوربین

Photoman/Getty Images

هوش مصنوعی تقریباً به تمام اشکال هنری مورد علاقه ما از جمله موسیقی، هنرهای تجسمی و اکنون احتمالاً حتی فیلم راه یافته است. به گفته SAG-AFTRA، هوش مصنوعی این امکان را فراهم می کند که تصاویر و شباهت های هنرمندان پس زمینه برای همیشه مورد استفاده قرار گیرند.

انجمن بازیگران سینما – فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) به دلیل تصمیم اتفاق آرا هیئت ملی خود مبنی بر اعتصاب پس از عدم توافق بر سر قرارداد جدید با اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون، خبرساز شده است. AMPTP).

همچنین: مدل های هوش مصنوعی را با داده های خود آموزش دهید تا خطرات را کاهش دهید

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه که اعتصاب را اعلام کرد، مذاکره‌کننده ارشد SAG-AFTRA، دانکن کرابتری-ایرلند، پیشنهادی از سوی AMPTP را فاش کرد که براساس آن، هنرمندان پس‌زمینه توسط هوش مصنوعی اسکن می‌شوند، یک روز حقوق دریافت می‌کنند و تصویر و شباهت‌های آنها متعلق به شرکتشان است و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ابدیت

“آنها پیشنهاد کردند که اجراکنندگان پس زمینه ما باید بتوانند اسکن شوند، برای یک روز دستمزد دریافت کنند، و شرکت های آنها باید صاحب آن اسکن، تصویر آنها، شباهت آنها باشند و مردم بتوانند تا ابد از آن در هر پروژه ای استفاده کنند. Crabtree-Ireland گفت: بدون رضایت و بدون غرامت می خواهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از هوش مصنوعی Duet در Google Sheets، Gmail و گوگل درایو

پیشنهاد ادعایی پیامدهای اخلاقی عمده ای دارد زیرا کارگران دستمزد احتمالی برای کار خود را از دست می دهند و همچنین سؤالاتی را در مورد آینده و صحت بازیگری ایجاد می کند.

در بیانیه ای به مجله هشت پیک، AMPTP این ادعاها را رد کرد و اظهار داشت که این سازمان به بازیگران برای استفاده از نسخه دیجیتالی آنها پول پرداخت می کند و از بازیگران رضایت می خواهد.

همچنین: اکثر کارگران می خواهند از هوش مصنوعی مولد برای پیشرفت شغلی خود استفاده کنند اما نمی دانند چگونه

“ادعای ارائه شده توسط رهبری SAG-AFTRA مبنی بر اینکه کپی های دیجیتال بازیگران پس زمینه ممکن است برای همیشه و بدون رضایت یا غرامت مورد استفاده قرار گیرند، نادرست است. در واقع، پیشنهاد فعلی AMPTP تنها به یک شرکت اجازه می دهد تا از نسخه دیجیتالی یک بازیگر پس زمینه استفاده کند. یکی از سخنگویان AMPTP به مجله هشت پیک گفت: هر گونه استفاده دیگر مستلزم رضایت بازیگر پس زمینه و چانه زنی برای استفاده است، مشروط به حداقل پرداخت.

در حالی که اظهارات متناقض ماهیت واقعی پیشنهاد را نامشخص می‌گذارند، نمی‌توان انکار کرد که هوش مصنوعی مولد همچنان در راه‌های تولید هنرهای مورد علاقه ما نفوذ خواهد کرد.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

2.7/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nSTWyp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *