بلیزارد ممکن است روی StarCraft 3 کار کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش جدیدی از Insider Gaming، شایعه شده است که StarCraft 3 در بلیزارد در حال توسعه است. IG جزئیات را از a اکنون توییت حذف شده است از جز کوردن از پنجره مرکزی.

در توییت، یکی از طرفداران این فرنچایز از مایکروسافت پرسید که StarCraft را در چه زمانی و آیا خرید Activision Blizzard توسط این شرکت انجام می شود. سپس گزارش شده است که کوردن گفته است که مایکروسافت نیازی به احیای این فرنچایز ندارد. پاسخ بعدی از یک کاربر دیگر به طور خاص در مورد StarCraft 3 و اینکه آیا بازی در حال توسعه است و آیا Corden چیزی در مورد این وضعیت می‌داند، پرسید. کوردن با گفتن “بله” پاسخ داد، که نشان می دهد بلیزارد ممکن است واقعاً روی بازی کار کند.

اکنون ناگفته نماند که این هیچ نوع تاییدی نیست. کوردن به طور مشخص نگفت که بلیزارد در حال حاضر در حال توسعه StarCraft 3 است. اما پاسخ “بله” به این سوال و تصمیم برای حذف توییت مطمئناً به نظر می رسد که ممکن است چنین باشد.

توسعه StarCraft 3 ممکن است اجتناب ناپذیر باشد

StarCraft یک سری قدیمی برای بلیزارد است و از زمان انتشار StarCraft 2 در سال 2010 تاکنون هیچ عنوان جدیدی نداشته است. اگرچه در سال‌های بعد، نسخه‌های بسط‌داده‌ای برای بازی منتشر کرد.

بلیزارد نیز مدت زیادی است که درباره StarCraft صحبت نکرده است. که باعث شد مردم فکر کنند که استودیو ممکن است فرنچایز را متوقف کرده باشد. اما با توجه به محبوبیت دو بازی اول بعید به نظر می رسد. به خصوص اولین مورد که نقش اصلی را در صحنه ورزش های الکترونیکی جدید و آینده ایفا می کند.

همچنین شایان ذکر است که بلیزارد هرگز علناً اعلام نکرده است که این کار با StarCraft انجام شده است. و هرگونه حذفیات در مورد بازی تاییدی بر این نیست که توسعه روی عناوین جدید این فرنچایز هرگز اتفاق نخواهد افتاد. بلیزارد با پروژه های دیگر نیز دستش را پر کرده است. ادامه توسعه در Overwatch با انتشار Overwatch 2. انتشار اخیر Diablo IV. و چه کسی می تواند راه اندازی Dragonflight را فراموش کند. آخرین الحاقیه بلیزارد برای World of Warcraft.

این استودیو همچنین در حال کار بر روی یک بازی ماجراجویی بقا اعلام نشده است. بنابراین قطعا چیزهای زیادی در بشقاب خود دارد. همانطور که گفته شد، بلیزارد یک شرکت بزرگ با تعداد زیادی کارمند در تیم های مختلف است. و با توجه به اینکه سه فرنچایز دیگر آن که اخیراً منتشر شده اند، یک StarCraft جدید منطقی است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UFQplU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *