Expedia چت ربات هوش مصنوعی خود را به اندروید گسترش می دهد و برنامه وفاداری One Key را معرفی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی Expedia چت ربات خود را به گسترش می دهد و برنامه وفاداری One Key را معرفی می کند
همراه ما باشید

برنامه ریزی یک سفر برای کشف یک مقصد جدید می تواند یک کار دلهره آور باشد، تا حدی به دلیل تحقیقات گسترده مورد نیاز برای کشف مکان ها و رستوران های جدید. در تلاشی برای ساده‌سازی این فرآیند برنامه‌ریزی، Expedia اخیراً ChatGPT را در برنامه آی او اس خود معرفی کرده است که به مسافران امکان می‌دهد در برنامه‌ریزی سفر مکالمه شرکت کنند. اکنون، در اخبار اخیر، Expedia همزمان با معرفی برنامه وفاداری One Key، ربات چت هوش مصنوعی را به برنامه اندروید خود گسترش داده است.

این ادغام چگونه کار می کند؟

Expedia ادعا می کند که کاربران به جای جستجوی دستی مکان های مناسب برای بازدید، می توانند از چت ربات درون برنامه ای استفاده کنند که اساساً به عنوان یک آژانس مسافرتی مجازی عمل می کند و فعالیت های هیجان انگیز، مکان های ضروری و گزینه های اقامتی مناسب را بر اساس ترجیحات کاربران پیشنهاد می کند. .

علاوه بر گسترش به کاربران اندروید، Expedia یک ویژگی جدید برنامه ریز سفر را معرفی می کند که به عنوان یک مرکز مرکزی برای کاربران عمل می کند تا تمام فعالیت های توصیه شده خود را در یک مکان ذخیره کنند. بنابراین، خواه کاوش در مکان‌های دیدنی، افراط در غذاهای محلی یا جستجوی ماجراجویی باشد، ویژگی Trip Planner تضمین می‌کند که مسافران به گزینه‌های انتخابی خود دسترسی آسانی دارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سرگئی برین به گوگل بازگشته و بر روی ابزارهای هوش مصنوعی خود کار می کند

مشابه ویژگی تاریخچه چت در ChatGPT، Expedia به کاربران این امکان را می‌دهد تا مکالمات قبلی را مجدداً مشاهده کنند و به طور یکپارچه فعالیت‌های برنامه‌ریزی سفر خود را از جایی که متوقف کرده‌اند انجام دهند. و اگرچه هنوز منتشر نشده است، برنامه ریز سفر همچنین شامل توصیه های هتل با جزئیات جامع، تصاویر، محدوده قیمت و بررسی می شود که فرآیند انتخاب محل اقامت را حتی بیشتر ساده می کند.

برنامه وفاداری یک کلید

علاوه بر ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، Expedia همچنین یک برنامه وفاداری جدید را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با هر رزرو، مزایایی دریافت کنند، به تدریج واجد شرایط عضویت بالاتر و باز کردن امتیازات انحصاری شوند. به ازای هر پنج رزرو، کاربران می‌توانند از ردیف وفاداری بالا بروند و به قیمت‌های ویژه‌ای که منحصراً برای آنها تنظیم شده است، دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، Expedia ادعا می کند که این برنامه با هدف پاداش دادن به همه نوع مسافران، از جمله مسافران مکرر و کسانی که تنها چند سفر در سال انجام می دهند، است.

«با گرد هم آوردن سه برند بزرگ مسافرتی خود در یک برنامه، مسافران به راحتی می‌توانند در خانواده برندهای ما جوایزی کسب کنند. جون گیزلمن، رئیس Expedia Brands، می‌گوید چه پرواز کنید، چه ماشین کرایه کنید، چه در هتل بمانید یا در یک خانه تعطیلات خصوصی استراحت کنید، مسافران بیشتری OneKeyCash را در کیف پول خود خواهند داشت تا در سفر بعدی خود خرج کنند.

تنها شرکتی نیست که هوش مصنوعی را ادغام کرده است

در حالی که ادغام هوش مصنوعی Expedia یک گام مهم رو به جلو است، سایر شرکت ها نیز در حال پرش به این روند هستند. برای مثال، Hotels.com ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی را معرفی می‌کند که بر اساس ورودی کاربر، مانند مقصد، مدت سفر و نمایه‌های مسافر، پیشنهادات شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 تا از بهترین راه حلها برای باز نشدن لینک ها در واتس اپ در آیفون و اندروید

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EgjOVL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *