بهترین معاملات Google Home و Nest در جولای 2023

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

سه گانه Google Nest Mini

وقتی صحبت از ایجاد خانه هوشمند شما می شود، گوگل و آمازون دو گزینه محبوب هستند. اینکه چگونه تصمیم می گیرید کدام اکوسیستم را انتخاب کنید به خودتان بستگی دارد، اما ممکن است در حین انجام این کار در پول خود نیز صرفه جویی کنید. به همین دلیل است که ما جلو رفته ایم و برخی از بهترین معاملات Google Home و Google Nest را در حال حاضر جمع آوری کرده ایم.

برخی از محصولات Google Nest شامل ترموستات‌های هوشمند، بلندگوهای هوشمند و هاب‌های اتوماسیون خانگی هستند. آنها را می توان با استفاده از تلفن یا دستیار Google کنترل کرد. محصولات Nest، به‌ویژه، به دلیل طراحی شیک و ویژگی‌های کاربری آسان خود شناخته می‌شوند، که باعث محبوبیت آن‌ها در میان کاربرانی می‌شود که به دنبال هوشمندتر، ایمن‌تر کردن و کم مصرف‌تر کردن خانه‌های خود هستند.

هزاران مهارت و برنامه وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید و دستوراتی برای ارائه آنها وجود دارد، اما ابتدا باید تصمیم بگیرید که کدام بلندگو درست است. ما هر دو گزینه Google Home و Google Nest را در لیست قرار داده ایم تا بیشترین انتخاب را به شما ارائه دهیم.

معاملات ویژه

فقط چند ثانیه فرصت دارید؟ در اینجا بهترین معاملات از جمع بندی ما در زیر آمده است.

تعدادی معاملات جالب دیگر برای کشف وجود دارد. به پیمایش ادامه دهید تا آنها را بررسی کنید و دریابید که چرا ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشند.

بهترین معاملات Google Home و Google Nest

معاملات Google Home Mini

Google Home Mini مرجانی با چراغ‌های روشن، روی پس‌زمینه چوبی

ریتا الخوری / Android Authority

اگر قدرت Google Assistant را می‌خواهید، اما می‌خواهید بلندگوی خود را از دیدتان دور نگه دارید، Google Home Mini گزینه خوبی است. Home Mini فقط به اندازه یک توپ هاکی است، اما تمام ویژگی های Assistant بلندگوهای بزرگتر را در خود جای داده است. این رنگ در رنگ های مختلفی وجود دارد: زغالی، گچی، کامپاری و آبی کومو. به راحتی می توانید اسپیکر خود را با دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

Home Mini اکنون توسط Nest Mini جایگزین شده است، اما همچنان می‌توانید آن را پیدا کنید. بهترین قیمت های Mini را در زیر بررسی کنید.

Google Nest Mini

یک Google Nest Mini در زغال چوب روی میز بنفش

Google Nest Mini جایگزین Google Home Mini در مجموعه سخت افزارهای Google Assistant شد. شما می توانید تایمر تنظیم کنید، آب و هوا را بررسی کنید و روال ها را فقط با صدای خود اجرا کنید. همچنین می‌توانید از Google Assistant با SmartThings، Hue lights و غیره برای کنترل خانه خود استفاده کنید.

اگر می خواهید یک بلندگوی هوشمند ساخت گوگل ارزان قیمت داشته باشید، این شانس شماست. آن را در رنگ های مختلف: ذغالی، گچ، Campari، و Como Blee ارائه می شود، بنابراین می توانید به راحتی اسپیکر خود را با دکوراسیون خود مطابقت دهید. برخی از بهترین معاملات را در زیر بررسی کنید.

Google Home

Samsung Galaxy Home Mini در مقابل Google Home 2

Google Home در زمان خود یک بلندگوی هوشمند پیشگام بود، اما اکنون سن خود را نشان می‌دهد و نه بلندگوی قدرتمند و نه ویژگی‌های پیشرفته Nest Audio را دارد. اما اگر دستگاه اصلی با دکوراسیون شما هماهنگی بیشتری داشته باشد یا جایگاه ویژه ای در قلب شما داشته باشد، همچنان می توانید آن را بردارید. می‌تواند دستورات صوتی دستیار Google را از فاصله‌ای خوب دریافت کند، با سایر دستگاه‌های Google Home همگام‌سازی شود و به خوبی با برنامه‌های شخص ثالث ادغام شود.

Google Home Max

جاسوسی دولتی - بلندگوهای هوشمند و مرز قانونی جدید
اگر می‌خواهید بزرگ‌ترین و قدرتمندترین بلندگو در مجموعه Google Home را داشته باشید، Home Max بهترین گزینه است. این برای موسیقی ساخته شده است و دارای دو ووفر 4.5 اینچی به همراه دو توییتر برای نت های بالا است. همچنین می‌توانید همه بلندگوهای Google Home خود را برای صدای استریو یا موسیقی در سراسر خانه وصل کنید.

برچسب قیمت مشکل اصلی ما با Home Max در زمان عرضه بود. این ممکن است یکی از بهترین بلندگوهای هوشمند برای صدا در بازار باشد، اما با قیمت 400 دلار، کاملاً هزینه‌ای بود. قیمت از آن زمان به آرامی کاهش یافته است، اما در حال حاضر در میان خرده فروشان کمیاب است.

معاملات Google Nest Hub

نسل دوم Nest Hub گوگل با نمایش کاغذ دیواری عکس.

جیمی وستنبرگ / Android Authority

Google Nest Hub دارای یک صفحه نمایش هفت اینچی است که می توانید از آن برای مشاهده یادآورهای تقویم یا بررسی آب و هوا هر روز استفاده کنید یا دستور العمل ها را در YouTube دنبال کنید. Nest Hub حتی می‌تواند با Nest Video Doorbell ببیند چه کسی پشت در است یا با Nest Cam اتاق‌های دیگر را بررسی کند.

اگرچه صفحه نمایش ممکن است تصویر اصلی باشد، Nest Hub به عنوان یک بلندگو نیز عمل می کند. کیفیت صدا خیره کننده نیست، اما برای موسیقی از سرویس های پخش معمولی کاملاً قابل استفاده است.

معاملات Google Nest Hub Max

Google Nest Hub Max YouTube Music

اگر طراحی و عملکرد Google Nest Hub را دوست دارید، اما صفحه نمایش بزرگتر می خواهید، Nest Hub Max بهترین گزینه برای شماست. این صفحه نمایش 10 اینچی HD بزرگتر دارد و تمام عملکردهای راحت Nest Hub را حفظ می کند. همچنین می‌توانید با Nest Cam داخلی خانه‌تان را زیر نظر داشته باشید. این دستگاه دارای سیستم بلندگوی استریو با دو توییتر 18 میلی متری 10 وات و ساب ووفر 75 میلی متری است و کیفیت صدای آن برای نمایشگر هوشمند بسیار خوب است.

در اینجا بهترین قیمتی است که ما در دستگاه پیدا کردیم.

Google Nest Wifi Mesh System

بررسی google nest wifi در بالای جعبه

اندرو گراش / Android Authority

وای‌فای یکی از مهم‌ترین افزودنی‌های این روزها به خانه شما، چه خانه هوشمند و چه غیره است. به همین دلیل است که Google به شما کمک می کند تا با بسته دو بسته روترهای Google Wifi خود در ارتباط باشید.

داشتن یک اتصال Wi-Fi خوب و ثابت در کل خانه شما مهم است، به خصوص در مناطقی که دسترسی به آن دشوار است، به همین دلیل است که راه اندازی چند روتر مزایای زیادی دارد. مجموعه دو روتر Google WiFi به شما پوشش کامل خانه را می‌دهد و با سایر دستگاه‌ها، برنامه‌ها و لوازم جانبی Google Nest شما یکپارچه کار می‌کند. آنقدر با دستگاه‌های دیگر کار می‌کند که ما آن را یکی از بهترین محصولات Google Nest که می‌توانید بخرید نامیدیم.

Google Nest Audio

Google Nest Audio مشکی روی میز خواب کنار تخت

آدام مولینا / Android Authority

مانند Google Home، Nest Audio یک تجربه صوتی بی‌سیم از طریق بلوتوث، Google Cast یا Wi-Fi ارائه می‌دهد. دستیار Google برای پاسخ دادن به سؤالات شما، دریافت دستورات یا تعامل با خانه هوشمند شما روی آن قرار دارد.

Nest Audio شبیه یک سیستم صوتی Hi-Fi نیست، اما سعی نمی‌کند یکی از این سیستم‌ها باشد. در عوض، Google Nest Audio یک بلندگوی هوشمند قابل دسترس برای همه است. این یک طراحی جمع و جور و کیفیت صدای عالی نسبت به اندازه خود ارائه می دهد که در بررسی ما بسیار قوی عمل می کند.

سایر معاملات Google Home و Nest

ترموستات گوگل نست بررسی دمای نمایشگر روی دیوار 3

جیمی وستنبرگ / Android Authority

اگر قصد دارید در راه‌اندازی Google Nest به صورت all-in بروید، می‌توانید لوازم جانبی دیگر Google را نیز اضافه کنید، درست است؟ در اینجا برخی از بهترین معاملات کمکی Google Nest و Google Home که می‌توانیم پیدا کنیم، آورده شده است.

آنها شامل مقدار زیادی ترموستات یادگیری Google Nest هستند که می تواند به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه در قبوض گرمایش و سرمایش کمک کند. به مرور زمان ترجیحات گرمایش و سرمایش شما را یاد می گیرد و می تواند به طور خودکار دمای خانه شما را تنظیم کند تا به شما در صرفه جویی در انرژی بدون به خطر انداختن راحتی کمک کند. طراحی شیک و مدرنی دارد که روی دیوار شما عالی به نظر می رسد و با کنترل از طریق تلفن هوشمند یا دستیار صوتی، می توانید دمای خانه خود را حتی زمانی که آنجا نیستید تنظیم کنید.


اینها بهترین معاملات Google Home و Google Nest هستند که در حال حاضر می‌توانیم پیدا کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این لیست را به روز نگه داریم.

سؤالات متداول Google Home و Nest

مقایسه مستقیم محصولات Nest دشوار است زیرا اهداف متفاوتی دارند. Nest Hub Max برترین نمایشگر هوشمندی است که گوگل می‌سازد، اما در مقایسه با دستگاه کوچک مفیدی مانند Nest Mini گران است.

هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر حذف تدریجی Google Home منتشر نشده است. با این حال، گوگل تمرکز خود را به برند Nest معطوف کرده است که دستگاه های خانه هوشمند مشابهی را با ویژگی های اضافه ارائه می دهد.

هر دو برند دستگاه های خانه هوشمند مشابهی را با ویژگی های مشابه ارائه می دهند. با این حال، برند Nest به گونه‌ای تکامل یافته است که شامل ویژگی‌ها و عملکردهای اضافی فراتر از آن چیزی است که در ابتدا توسط Google Home ارائه شده بود، مانند سنسورهای یکپارچه، کیفیت صدای بهتر و سازگاری با سیستم‌های خانه هوشمند اضافی.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ThDFGE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *