پسوند MaxAI.me چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی پسوند MaxAI.me چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
همراه ما باشید

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی این روزها تقاضای زیادی دارند زیرا تمایل دارند تا میزان بهره وری شما را افزایش دهند. Copiloting در میان آنها یک برنامه کاربردی پر استفاده است و در حال حاضر توسط نام های بزرگ استفاده می شود. به عنوان مثال، Microsoft 365 Copilot، GitHub Copilot توسط GitHub & OpenAI، و اکنون MaxAI.me (قبلاً به نام ازChatGPT.AI استفاده کنید) از جمله نام هایی هستند که در این دسته به خوبی عمل می کنند.

پسوند MaxAI.me چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

در حالی که ما قبلاً می دانیم که چگونه از Microsoft Copilot در Word استفاده کنیم، همه نمی دانند که افزونه MaxAI.me Copilot چیست و چه کاری می تواند انجام دهد. در این پست به تفصیل و بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

پسوند MaxAI.me Copilot چیست؟

ازChatGPT Copilot استفاده کنید پسوند یا اکنون به عنوان شناخته شده است MaxAI.me یک افزونه رایگان است که مخصوصاً برای Google Chrome طراحی شده است. با استفاده از قدرت چت ربات‌های مختلف هوش مصنوعی از جمله ChatGPT، Bard، Bing Chat و Claude، نتایج ایجاد می‌کند. تمام هدف این ابزار افزایش بهره وری آنلاین شما برای کارهای معمولی مانند نوشتن، بازنویسی، تلخیص، ترجمه و غیره است.

هنگامی که به کروم اضافه شد و روی افزونه در نوار ابزار کلیک کردید، یک پایانه دیجیتال در سمت راست صفحه وب باز می شود. به نظر می رسد بسیار شبیه به برنامه فضای کاری، Notion است. MaxAI.me یک ابزار رایگان است که هدف آن بهبود سرعت و کارایی کار آنلاین شما است. این اساساً کل فرآیند نوشتن هوش مصنوعی را مستقیماً در صفحه شما خودکار می کند، بنابراین، نیاز به استفاده جداگانه از ابزار نوشتن هوش مصنوعی را از بین می برد. این باعث می شود که رقیب خوبی برای بهترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا نیز باشد.

افزونه MaxAI.me Colipilot چه کاری می تواند انجام دهد؟

پسوند copilot usechatgpt

گفتنی است که این خلبان رایگان هوش مصنوعی برای وب می تواند کارهای بسیار بیشتری از نوشتن انجام دهد.

به عنوان مثال، پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود متن اصلی با املای صحیح، دستور زبان، طول متن، وضوح و موارد دیگر ارائه می دهد.

MaxAI.me می تواند جملات را با لحن نوشتن دلخواه شما بازنویسی یا بازنویسی کند و همچنین زبان مورد استفاده را ساده می کند. این ابزار می تواند مقالات طولانی را با نکات کلیدی خلاصه کند، بنابراین، زمان شما را برای تصحیح کل متن کاهش می دهد.

به دنبال پاسخ های شخصی هستید؟ این چت ربات ساده و در عین حال هوشمند به شما امکان می دهد بدون زحمت به ایمیل ها و پیام های واتساپ خود پاسخ دهید یا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

هنگامی که با محتوای پیچیده غرق می شوید، این افزونه هوش مصنوعی راهی عالی برای ایجاد توضیحات ساده شده است. به طور کلی، در وقت شما در متون طولانی صرفه جویی می کند، بنابراین، بهره وری شما را افزایش می دهد.

افزونه کمکی MaxAI.me همچنین با تبدیل متون به زبان های دلخواه شما به عنوان یک مترجم عالی عمل می کند.

این ابزار استفاده از ابزار نوشتن هوش مصنوعی را که نیاز به ورود به سیستم، استفاده از آن و سپس کپی-پیست کردن متن در صفحه خود دارد، حذف می کند. همچنین، با بیش از 400000 کاربر در حال حاضر و به عنوان یک جایگزین رایگان برای Microsoft Copilot، این کمکی AI رایگان ارزش بررسی دارد.

چگونه MaxAI.me یا UseChatGPT را نصب و راه اندازی کنیم؟

پسوند copilot usechatgpt

نصب برنامه افزودنی UseChatGPT کمکی به آسانی افزودن هر برنامه افزودنی دیگری در کروم است. به سادگی، خود را راه اندازی کنید کروم مرورگر > رفتن به فروشگاه وب کروم > جستجو کنید MaxAI.me > به کروم اضافه کنید > افزودن پسوند. کروم اکنون آن را بررسی کرده و افزونه را نصب می کند.

برای افزودن آن به نوار ابزار کروم خود، روی آن کلیک کنید افزونه آیکون و کلیک کنید سنجاق دکمه. اکنون، صفحه اصلی MaxAI.me یک برگه جدید باز می کند. در اینجا، با شناسه ایمیل گوگل خود وارد شوید. اکنون با دستورالعمل هایی در مورد نحوه راه اندازی افزونه MaxAI.me Copilot به رابط آن هدایت می شوید. شما می توانید انتخاب کنید که ویدیو را تحت فرآیند مشاهده کنید یا به سادگی میانبر صفحه کلید را فشار دهید جایگزین + جی برای باز کردن/بستن نوار کناری افزونه.

اکنون صفحه ای را که در آن می نویسید باز کنید، مکان نما را در انتهای متن خود قرار دهید و بر روی پسوند/فشار کلیک کنید جایگزین + جی. با این کار گزینه های ویرایش باز می شود، به عنوان مثال، بهبود نوشتن، املا یا دستور زبان را اصلاح کنید، خلاصه کنید، موارد کلیدی را فهرست کنیدو غیره می توانید از بین این گزینه ها برای صرفه جویی در زمان نوشتن انتخاب کنید.

یا روی نماد پنجره کوچک در سمت راست بالای آن کلیک کنید تا به نوار کناری بروید. یک ترمینال دیجیتال در سمت راست صفحه نمایش باز می شود. درخواست خود را در قسمت وارد کنید از هوش مصنوعی بپرسید جعبه و ضربه بزنید تولید می کنند. اگر از پاسخ راضی بودید، می توانید متن را در پلتفرم آنلاین خود کپی و جایگذاری کنید و ضربه بزنید ادامه هید برای بیشتر. یا فشار دهید بازسازی کنید برای یک پاسخ متفاوت

مزایای MaxAI.me چیست؟

در این لحظه، افزونه MaxAI.me Copilot برای کسانی که می‌خواهند زمان تحقیق آنلاین خود را برای وبلاگ یا کار وب‌سایت خود کاهش دهند و بهره‌وری را بهبود بخشند، یک موهبت است. مزیت اصلی این است که می توانید پاسخ ها را مستقیماً روی داشبورد خود بدون تغییر به برگه دیگری ایجاد کنید. این رایگان است، به راحتی قابل دسترسی است و بیش از 150 فرمان ChatGPT با یک کلیک را ارائه می دهد که برای طیف گسترده ای از فعالیت ها طراحی شده اند.

همکاری آن با تمام جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی به شما امکان می دهد از بین لیستی از گزینه ها انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید پاسخ‌های خود را از ChatGPI، Bard، Bing، OpenAi API، Claude و موارد دیگر تولید کنید. با این حال، شما باید قبلاً یک حساب کاربری با این ابزارها داشته باشید.

علاوه بر این، اگر شما یک کدنویس هستید، می‌تواند کد پیشنهادی و تکه‌های کد کامل را در عرض چند ثانیه ارائه دهد. اگر کدها توسط شما نوشته شده باشند، این ابزار می تواند هر گونه خطا یا مشکلی را در قطعه کد شناسایی کند، بنابراین، از هر گونه اشکال جلوگیری می کند یا کیفیت کلی را بهبود می بخشد. به عنوان یک امتیاز، MaxAI.me همچنین می تواند به شما در یادگیری مفاهیم جدید برنامه نویسی کمک کند و همچنین از چندین زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کند.

می توانید آن را از maxai.me دانلود کنید.

خواندن: نحوه استفاده از ChatGPT – راهنمای مبتدیان

معایب استفاده از افزونه MaxAI.me چیست؟

در حالی که این AI Copilot می‌تواند یک افزونه عالی برای افزونه‌های مرورگر کروم برای بهبود بهره‌وری شما به صورت رایگان باشد، اما هنوز هم زمینه‌های زیادی برای بهبود دارد. برای شروع، در حال حاضر فقط به مرورگر کروم محدود شده است و آن را کمی غیر جذاب می کند. در حالی که می توانید این افزونه را به Edge اضافه کنید، کار نمی کند.

علاوه بر این، استفاده رایگان نامحدود از ویژگی هوش مصنوعی به یک هفته محدود شده است و پس از آن محدودیت روزانه وجود دارد. همچنین، برخلاف سایر ابزارهای هوش مصنوعی که محدودیت استفاده بر اساس محدودیت حساب شما است، MaxAI.me به شما اجازه می دهد تا با دعوت از دوستان، دوره استفاده رایگان خود را تا 24 هفته بدون محدودیت روزانه افزایش دهید.

مهمتر از همه، بر خلاف ChatGPT که کار شما را در توالی چت ذخیره می کند تا بتوانید بعداً از کار خود استفاده کنید، این ابزار رکوردی از پاسخ ها را حفظ نمی کند.

با این حال، MaxAI.me هنوز یک برنامه افزودنی کمکی بسیار مفید برای بهبود بهره وری شما به صورت رایگان است. از آنجایی که به تازگی راه اندازی شده است، هنوز راه زیادی در پیش دارد. هنوز در دست توسعه است، بنابراین امیدواریم به زودی شاهد بهبودهای بیشتری باشیم.

خواندن: بهترین افزونه‌های رایگان ChatGPT برای Google Chrome

چگونه از افزونه ChatGPT AI در کروم استفاده کنم؟

اگر تغییر زبانه ها برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی خسته کننده است، می توانید افزونه ChatGPT را در Google Chrome نصب کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری با ChatGPT است و پسوند وب کاملاً رایگان است. می‌توانید از افزونه ChatGPT برای ایجاد پاسخ به سؤالات خود مستقیماً در Google و سایر موتورهای جستجو استفاده کنید.

آیا پسوندهای ChatGPT ایمن هستند؟

به لطف محبوبیت بی‌شمار ChatGPT AI در چنین کوتاه‌مدت، اکنون افزونه‌های جعلی برای گوگل وجود دارد که در حال پخش شدن هستند. از سرقت اطلاعات کاربر گرفته تا کنترل حساب فیس بوک شما، این افزونه های جعلی مانند ChatGPT برای Googleو غیره، تهدیدهای امنیتی جدیدی هستند که بسیاری از کاربران را تحت تأثیر قرار می دهند. بنابراین، قبل از نصب افزونه ChatGPt برای Google، مطمئن شوید که ناشر را بررسی کرده و مجوزها را تأیید کنید. در عین حال، مطمئن شوید که از نرم افزار قدرتمند ضد بدافزار برای امنیت آنلاین خود استفاده می کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vDgAZF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *