بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

 

تعیین بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام یکی از بزرگترین معاملاتی است که در این پلتفرم با آن روبرو شده ام.

چه شرکتی باشید که تلاش می‌کند در این پلتفرم ردپایی ایجاد کند یا یک دانش‌آموز دبیرستانی که تلاش می‌کند بیشترین لایک و نظر را به دست آورد.

الگوریتم اینستاگرام به آزمایش محتوایی که برای کاربرانش نمایش می دهد ادامه می دهد. آیا می‌دانستید که در برخی از سوله‌ها، برای به دست آوردن حداکثر نوردهی و دید، باید در آخر هفته یا عصر روزهای هفته این کار را انجام دهید؟

وقتی زمان ارسال پست در اینستاگرام به میان می آید، اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، نگران نباشید. من در این مقاله یک راهنمای جامع برای زمان‌بندی پست‌گذاری در اینستاگرام، از جمله زمان بهینه برای پست کردن بر اساس روزهای هفته و بخش، گردآوری کرده‌ام.

 

فهرست مطالب نشان می دهد 

فهرست مطالب این مقاله

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بهترین زمان در روزهای هفته

  • دوشنبه – 7:00 صبح، 9:00 صبح، 9:00 بعد از ظهر CST
  • سه شنبه – 3:00 صبح، 5:00 صبح، 8:00 صبح CST
  • چهارشنبه – 8:00 صبح، 9:00 صبح، 10:00 شب CST
  • پنجشنبه – 10:00 صبح، 11:00 بعد از ظهر، 6:00 بعد از ظهر CST
  • جمعه – 6:00 صبح، 12:00 بعد از ظهر، 2:00 بعد از ظهر CST
  • شنبه – 10:00 صبح، 6:00 بعد از ظهر، 7:00 بعد از ظهر CST
  • یکشنبه – 9:00 صبح، 7:00 صبح، 3:00 بعد از ظهر CST

علیرغم اینکه اینها به طور میانگین رایج ترین زمان های ارسال پست در اینستاگرام هستند، اگر می خواهید حداکثر تعامل را به دست آورید، باید زمان های ایده آل تخصصی خود را بسته به مخاطب خاص خود شناسایی کنید.

در اینستاگرام، زمان‌بندی همیشه حیاتی بوده است، اما اکنون با جدیدترین الگوریتم اینستاگرام، این موضوع حتی بیشتر شده است.

از آنجایی که اینستاگرام اکنون محتوای «جدید» را در فیدهای افراد در اولویت قرار می دهد، ارسال پست زمانی که بیشتر مخاطبان شما آنلاین هستند و پیمایش در پلت فرم بهترین گزینه برای قرار دادن پست خود در مقابل آنهاست.

شما در واقع می توانید سیستم را دستکاری کنید تا دسترسی خود را افزایش دهید و با این کار تعامل و ارتباطات بیشتری به دست آورید.

 

بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام برای Specific Niche

اگر می‌خواهید حداکثر تعامل را به دست آورید، ارسال محتوا در یک حساب کاری یا برند ممکن است به دو یا چند زمان جداگانه نیاز داشته باشد.

1. مراقبت های بهداشتی

  • بهترین روزها: سه شنبه تا 1 بعد از ظهر
  • بهترین زمان: 8 صبح تا 1 بعد از ظهر
  • بدترین روزها: شنبه ها و یکشنبه ها

2. بخش آموزش

  • بهترین روزها: پنجشنبه، جمعه و شنبه
  • بهترین زمان: 9 صبح تا 8 شب
  • بدترین روزها: یکشنبه و دوشنبه

3. صنعت فناوری

  • بهترین روزها: دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه
  • بهترین زمان: 7 صبح تا 10 صبح
  • بدترین روز: یکشنبه

4. رسانه و سرگرمی

  • بهترین روزها: چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه
  • بهترین زمان: 12 الی 3 بعد از ظهر
  • بدترین روزها: شنبه و یکشنبه

5. بخش مالی

  • بهترین روزها: چهارشنبه و جمعه
  • بهترین زمان: 7 صبح تا 11 صبح
  • بدترین روزها: شنبه، یکشنبه و دوشنبه

6. بخش خرده فروشی

  • بهترین روزها: سه شنبه، چهارشنبه و جمعه
  • بهترین زمان: 11 صبح تا 12 شب
  • بدترین روزها: یکشنبه

6. سفر و جهانگردی

  • بهترین روزها: جمعه
  • بهترین زمان: 10 صبح تا 1 بعد از ظهر
  • بدترین روزها: سه شنبه و چهارشنبه
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رفع کد خطای Fatal DirectX 2، 3، 4، 6، 15

7. غذا و نوشیدنی

  • بهترین روزها: جمعه و شنبه
  • بهترین زمان: 12 شب
  • بدترین روزها: یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه

8. تجارت الکترونیک غیر خرده فروشی

  • بهترین روزها: دوشنبه تا جمعه
  • بهترین زمان: شنبه ها
  • بدترین روزها: 4 بعد از ظهر تا 9 شب

 

نکاتی که باید در هنگام یافتن بهترین پست در اینستاگرام در نظر بگیرید

1. مخاطبان هدف خود را بشناسید

شناسایی مخاطبان شما مهمترین عامل در تعیین زمان بهینه برای ارسال پست در اینستاگرام است. بهترین روش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود استفاده از Instagram Insights است که یک ابزار بومی اینستاگرام است.

هنگامی که یک حساب کاربری سازنده یا تجاری در اینستاگرام دارید، می توانید به اطلاعات بینش دسترسی داشته باشید. این بخش حاوی انبوهی از اطلاعات در مورد مخاطبان شما است. تمام اطلاعاتی را که در مورد مخاطب هدف خود نیاز دارید، از جمله منطقه، سن، نژاد، جنسیت و موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهد.

هنگامی که برای یک حساب خالق اینستاگرام ثبت نام می کنید، به داشبورد استودیوی خالق اینستاگرام دسترسی خواهید داشت، که به شما تجزیه و تحلیل حیاتی مخاطبان، از جمله اطلاعات دقیق درباره زمان آنلاین بودن فالوورهای شما را می دهد. همچنین به داده های مربوط به رشد و اکتشافات دسترسی خواهید داشت.

2. پست ها را برای حداکثر تعامل برنامه ریزی کنید

ارسال در لحظه مناسب بیش از افزایش تعامل است. همچنین به لطف الگوریتم اینستاگرام، پست شما در فیدهای کاربران بالاتر ظاهر می شود.

پست شما ممکن است در صفحه کاوش اینستاگرام نیز منتشر شود. این باعث افزایش دید می شود که منجر به افزایش تعامل می شود. با مشاهده مناطق زمانی برتر، متوجه شوید که فالوورهای شما چه زمانی آنلاین هستند.

اگر نام تجاری شما فقط یک منطقه یک بار مصرف را هدف قرار دهد، همه چیز بسیار ساده است. ارزیابی کنید که بیننده شما چه زمانی در اینستاگرام است و بر اساس آن پست بگذارید. اما اگر مخاطبی در سراسر جهان داشته باشید چه؟ اگر اینطور است، دریابید که مخاطب اصلی شما در چه منطقه زمانی قرار دارد.

فقط توجه داشته باشید که اگر مخاطبان شما جهانی هستند، می توانید در زمان های نامناسب در منطقه زمانی خود پست ارسال کنید.

3. پست خارج از ساعات کاری

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام زمانی است که افراد سر کار نیستند، مانند وقت ناهار و اواخر شب.

اگر به صورت دستی پست می کنید، باید به یاد داشته باشید که وقتی وقت آزاد دارید این کار را انجام دهید. در عوض، پست‌های خود را در طول ساعات کاری خود برنامه‌ریزی کنید تا از ارسال در زمان مناسب غافل نشوید.

4. با اکانت هایی که شبیه اکانت شما هستند و مخاطبان زیادی دارند تعامل داشته باشید

اگر به نظر می‌رسد یکی از دوستان شما در اینستاگرام عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، بپرسید که چه زمانی آپلود می‌کنند و چه محتوایی را در زمان‌های خاص پست می‌کنند.

از طرف دیگر، با سایر کاربرانی که مشابه شما هستند تماس بگیرید و در مورد زمان‌بندی آپلود آنها جویا شوید.

این یک مشکل برای همه در اینستاگرام نیست، با این حال، این می تواند به شما ایده مناسبی از زمان مناسب برای ارسال پست در اینستاگرام بدهد.

5. از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند تا به افراد زیادی در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید، به خصوص اکنون که کاربران می توانند هشتگ های مورد علاقه خود را تگ کنند.

هشتگ‌ها را در پست‌های خود بگنجانید، این کار شما را در ارتباط با هشتگ برندتان در میان مخاطبان هدف قرار می‌دهد.

6. محتوای خود را بهینه تر کنید

ارسال پست در بهترین لحظه همه نتایج دلخواه را برای شما به ارمغان نمی آورد. شما باید محتوایی را که به مخاطبان خود ارائه می دهید بهبود ببخشید.

عکس‌ها و فیلم‌هایی با وضوح بالا که افراد را وادار می‌کند تا مکث کنند و به محتوای شما نگاه کنند. زیرنویس‌های دلپذیر را بنویسید و از مردم دعوت کنید تا در بخش نظرات، ارزیابی‌ها و نظرات خود را ارسال کنند.

برای دستیابی به بیشترین تعداد افراد، هشتگ های مناسب را برای جایگاه خود انتخاب کنید. در نتیجه، ترکیب بهترین محتوای بهینه شده با زمان ایده آل برای پست کردن، پروفایل اینستاگرام شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد.

7. استوری های بیشتری ارسال کنید

اگر کاربر دیگر به مدت طولانی استوری های خود را تماشا کند، پست شما نمایش داده می شود . در چندین شرایط، رقابت کمتری در استوری نسبت به جریان معمول وجود دارد. بنابراین از Stories بیشتری برای گسترش آگاهی از برند خود استفاده کنید و محتوای خود را بیشتر به مخاطبان هدف خود منتقل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  همه سلول های ادغام شده باید هم اندازه خطای اکسل باشند

 

مزایای ارسال پست در اینستاگرام در زمان مناسب

در اینجا چند مزیت برای یافتن زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام آورده شده است.

1. افزایش علاقه فالوورها

وقتی هر روز در یک زمان خاص در مقابل مخاطبان خود ظاهر می شوید، بدون شکست، علاقه فالوورهای خود را افزایش می دهید. آن‌ها حدس می‌زنند که هر روز چه محتوای جذاب جدیدی منتشر می‌کنید، و اگر ظاهر نشدید، به شما پیامک می‌دهند و در مورد آن سؤال می‌کنند.

این معیار علاقه ای است که شما می توانید ایجاد کنید و به شما کمک می کند توجه مخاطبان هدف خود را حفظ کنید.

اگر سرویسی را در اینستاگرام ارائه دهید و در یک زمان خاص شروع به تعامل با فالوورهای خود کنید، آنها بیشتر به شما و محتوای شما اعتماد خواهند کرد و زمانی که به خدمات در بخش شما نیاز داشته باشند، ممکن است شما بهترین انتخاب آنها باشید.

2. رابطه

وقتی شروع به ارسال هر روز کردید، متوجه خواهید شد که تعاملات جدیدی در بخش نظرات و پیام های پیامکی شما ظاهر می شود.

آنها ممکن است قدردانی کنند یا سؤال بپرسند، اما مطمئن شوید که همه کسانی که با شما در تعامل هستند، تجربه مثبتی دارند و می‌خواهند با شما تجارت کنند یا با برند شما تعامل داشته باشند.

چنین نتیجه ای به دلیل قابلیت ارسال منظم و زمان بندی پست های شماست. هر زمان که به پست شما واکنش نشان می دهند یا در وبلاگ شما نظر می گذارند با آنها تعامل داشته باشید. شایان ذکر است که مشتریان وقتی از تماس با شما ابراز قدردانی می کنند، از آن قدردانی می کنند.

3. تازگی

اصطلاح تازگی به درگیری مشتری با محتوای شما در ارتباط با گذشت زمان اشاره دارد. در الگوریتم اینستاگرام اصطلاحی به نام TOP وجود دارد که مخفف Time on Post است. هرچه مشترکین یا بینندگان شما بیشتر برای پست شما هزینه کنند، TOP بالاتر و در نتیجه دسترسی گسترده‌تر می‌شود.

این تنها در صورتی قابل دستیابی است که در بهترین لحظه برای مخاطبان هدف خود پست ارسال کنید. در نتیجه، افزایش تازگی به شما در رشد اجتماعی و تجاری کمک خواهد کرد.

اگر تفاوتی در تعامل مشاهده نمی کنید، به زمان های مختلف تغییر دهید و کشف کنید که چه چیزی بهترین کار را دارد. این شکل از آزمایش یافته های فوری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

سوالات متداول

1. آیا زمان خاصی برای ارسال پست در اینستاگرام وجود دارد؟

خیر

از آنجایی که هر برند با الگوهای رفتاری رسانه های اجتماعی منحصر به فرد مخاطبان خاصی را هدف قرار می دهد، هر برند ممکن است یک نقطه شیرین متفاوت برای انتشار در اینستاگرام داشته باشد.

با این حال، چندین روش وجود دارد که می توانید بهترین روش ها را اتخاذ کنید که به طور مداوم نتایج عالی ایجاد می کنند.

اگرچه الگوریتم اینستاگرام جدید بودن را ترویج می کند، اما انتشار آن در زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند ضروری است. هنگامی که نوبت به بهبود محتوای شما برای موفقیت می رسد، تازگی یکی از سریع ترین و آسان ترین مزایا است.

2. پست گذاشتن آخر شب در اینستاگرام خوب است؟

تصور می شود که انتشار در اینستاگرام در اواخر شب به نتایج دلخواه شما نمی رسد. ممکن است برخی افراد فعال باشند، اما تنها درصد کمی از مخاطبان شما فعال خواهند بود.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام، طبق اکثر مطالعات، بین اواسط صبح تا اوایل بعد از ظهر است.

با این حال، این فقط یک دستورالعمل کلی است. اگر مخاطبان شما با یک دنبال کننده معمولی یکسان نیستند، ساعات استاندارد پست برای حساب شما قابل اجرا نیست. مناطق زمانی نیز بسیار مهم هستند. اگر مخاطبان شما اهل کشور دیگری هستند، ارسال پست در اواخر شب می تواند بهترین گزینه باشد.

3. آیا محدودیتی برای تعداد پست های اینستاگرامی من وجود دارد؟

خیر

اینستاگرام محدودیتی برای ایجاد تعداد پست ندارد. شما می توانید به اندازه ای محتوا ایجاد کنید که فکر می کنید مخاطبان شما از آن لذت خواهند برد. با این حال اینستاگرام محدودیت‌هایی برای فعالیت حساب کاربری دارد. محدودیت روزانه 200 فالوور و آنفالو را اعمال می کند.

شما محدود به 1000 لایک در روز هستید. اینستاگرام همچنین وقتی بیش از 180 تا 200 کامنت در روز می‌گذارید، آن را دوست ندارد، و به خصوص اگر همان نظر را ادامه دهید، عصبانی می‌شوند.

4. بهترین راه برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام من چیست؟

  • یک حساب کاربری ایجاد کنید
  • یک استراتژی انتخاب کنید
  • اکانت های مرتبط اینستاگرام
  • حساب شما باید تایید شود
  • پست های اینستاگرام خود را ایجاد و ارسال کنید
  • یک برنامه زمانبندی پست ایجاد کنید

 

نتیجه

یافتن زمان مناسب برای ارسال پست برای برند خود تنها اولین قدم به سوی یک استراتژی موثر در اینستاگرام است. برای اینکه از اینستاگرام بهترین بهره را ببرید، باید سرنخ ایجاد کنید.

پیاده‌سازی نرم‌افزار زمان‌بندی برای هدف قرار دادن تمام زمان‌های بهینه برای ارسال پست در اینستاگرام، می‌تواند به شما کمک کند تا تعامل اینستاگرامی خود را افزایش دهید.

در حالی که اولویت ترتیب نمایش پست‌ها تغییر کرده است، ارسال محتوای شما در دوره‌های اوج می‌تواند به آن کمک کند تا تعامل اولیه‌ای را که برای رتبه‌بندی مؤثر در الگوریتم لازم دارد، به دست آورد.

نظارت بر تعامل اینستاگرام و ارزیابی آمار اینستاگرام به طور منظم به شما در تعیین زمان مناسب برای انتشار در اینستاگرام و همچنین انجام تست های A/B خود با استفاده از این گزینه های زمان بندی انتشار کمک می کند.

برای دریافت نکات بیشتر در مورد نحوه افزایش اکانت اینستاگرام و فالوورهای خود، توصیه می کنم این پست را در مورد نحوه افزایش فالوور اینستاگرام: 9 نکته ضروری بررسی کنید.

5/5 - (5 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fdg
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *