به‌روزرسانی اصلی Android Auto سرانجام در دسترس همه قرار گرفت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طراحی مجدد اصلی Android Auto که برای اولین بار در ماه می گذشته اعلام شد، سرانجام در دسترس همه قرار گرفت. این به‌روزرسانی ظاهری کاملاً جدید به نرم‌افزار به همراه مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید از نسخه‌های توانمندتر Google Assistant تا کلیدهای قابل اشتراک‌گذاری خودرو را به همراه دارد.


گوگل در CES 2023 راه اندازی شد و به روز رسانی بلافاصله برای رانندگان آغاز می شود.


Android Auto جدید

طراحی مجدد رابط کاربری هیجان انگیزترین بخش اندروید اتو جدید است. روی سه جنبه – ناوبری، ارتباط و پخش رسانه – تمرکز می کند و همه آنها را از طریق یک طرح صفحه نمایش تقسیم شده قابل دسترسی می کند که می تواند با انواع اندازه ها و شکل های صفحه سازگار شود، بنابراین بدون توجه به مدل ماشینی که دارید، باید به خوبی کار کند. بدست آورد.

یکی از ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی Android Auto که در ابتدا در Google IO در سال گذشته به نمایش گذاشته شد، نسخه پیشرفته Google Assistant است که پیشنهادات جدیدی را برای مواردی مانند یادآوری تماس و اشتراک‌گذاری زمان ورود شما با مخاطبین ارائه می‌دهد.

آن چیزی که گوگل می‌گوید یکی از درخواستی‌ترین ویژگی‌ها است، نوار پیشرفت قابل جستجو برای موسیقی و پادکست‌ها را اضافه می‌کند، و همچنین پشتیبانی برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای برقراری تماس از طریق WhatsApp وجود دارد، ویژگی که در دسترس کاربران Samsung Galaxy و Pixel قرار خواهد گرفت.

رابط کاربری جدید اندروید اتو

اشتراک‌گذاری کلید ویژگی‌ای است که قبلاً برای کاربران پیکسل و آیفون در دسترس بود و پشتیبانی به زودی به گوشی‌های سامسونگ و گوشی‌های شیائومی در اواخر امسال گسترش می‌یابد. برندهای خودرویی که هنوز مشخص نشده اند، اضافه خواهند شد و این ویژگی را فراتر از رانندگان BMW گسترش می دهد.

و موارد بیشتری وجود دارد. پشتیبانی YouTube همچنین اضافه خواهد شد تا گزینه‌های سرگرمی داخل خودرو شما را افزایش دهد، در حالی که برنامه Waze – که از قبل در مدل‌های منتخب رنو در دسترس است – قرار است به زودی برای خودروهای بیشتری راه‌اندازی شود.

همچنین از نقشه‌های HD گوگل پشتیبانی می‌شود که نقشه‌برداری با کیفیت بالاتر را با جزئیات دقیق‌تر جاده ارائه می‌کنند و قصد دارند در آینده به رانندگی خودکار و کمکی کمک کنند. آنها اکنون در Volvo EX90 و Polestar 3 در دسترس هستند و خودروهای بیشتری اضافه می شوند.

Android Auto اکنون در حال عرضه است

اگر خودرویی با Android Auto دارید، باید به‌زودی به‌روزرسانی را دریافت کنید، زیرا در حال حاضر عرضه آن آغاز شده است. مدت زیادی است که چند ماه در نسخه بتا بوده است، اما به نظر می رسد ارزش انتظار را دارد. رنگی از جلای و برخی از ویژگی های جدید خوش آمدید را اضافه می کند تا تجربه رانندگی شما را ایمن تر و لذت بخش تر کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dYBchm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *