بهترین معاملات AT&T در جولای 2023

زمان مطالعه: 7 دقیقه

تصویر استوک آرم ATT 2

ادگار سروانتس / Android Authority

AT&T همیشه ترکیب خوبی از معاملات را در آستین خود دارد. اینها شامل تخفیف در گوشی های هوشمند و سایر محصولات فناوری، بسته های مختلف و موارد دیگر می شود. در حال حاضر، حتی می‌توانید از خدمات تلویزیونی جدید AT&T تخفیف بگیرید. ما بهترین معاملات AT&T را که می‌توانید مستقیماً از شرکت مخابراتی دریافت کنید گردآوری کرده‌ایم – آنها را در زیر بررسی کنید.

معامله ویژه: 900 دلار از Pixel Fold بدون معامله دریافت کنید

صفحه نمایش داخلی پیکسل تاشو گوگل در حال قرار گرفتن است

رایان هاینز / Android Authority

Pixel Fold در آستانه ورود به بازار با سر و صدای زیادی است و AT&T یکی از بهترین مکان‌ها برای پیش‌سفارش آن است. دلیل این امر این است که برخلاف سایر فروشگاه ها، AT&T بدون نیاز به معامله با مدل قبلی خود، تخفیف زیادی بر روی دستگاه به شما می دهد.

تنها الزامات معامله این است که تلفن را با طرح اقساطی خریداری کنید و سپس ثبت نام کنید یا به یک طرح نامحدود واجد شرایط ارتقا دهید. در طول مدت قرارداد 36 ماهه، نیمی از ارزش تلفن را به صورت اعتبار قبض دریافت خواهید کرد. وقتی همه چیز تمام شد، فقط 25 دلار در ماه برای گوشی باشکوه پرداخت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر دکمه زیر را فشار دهید.

بهترین معاملات AT&T

یادداشت ویراستار: با اعلام معاملات جدید، این لیست را مرتباً به روز می کنیم.

800 دلار در سری Galaxy S23 با هر معامله ای صرفه جویی کنید

Samsung Galaxy S23 Ultra در مقابل Galaxy S23 در دست

Dhruv Bhutani / Android Authority

این اغراق نیست. برای واجد شرایط بودن برای ارزش مبادله کامل، تلفن قدیمی شما فقط باید 35 دلار ارزش معامله داشته باشد. به عنوان مثال، می توانید یک گلکسی اس 8 قدیمی با صفحه نمایش ترک خورده داشته باشید که حتی روشن نمی شود. ممکن است به نظر ارزش زیادی نداشته باشد، اما ۸۰۰ دلار در آخرین پرچمدار صرفه جویی می کند.

با فرض اینکه دستگاه قدیمی شما واجد شرایط پس انداز کامل باشد، این معامله به این معنی است که Galaxy S23 پس از دریافت اعتبار صورت حساب رایگان است و Galaxy S23 Ultra فقط 399.99 دلار است.

به غیر از تلفن قدیمی شما، شرط اصلی دیگر معامله این است که برای یک خط جدید نامحدود 36 ماهه به ارزش حداقل 75 دلار در ماه ثبت نام کنید. اگر با آن مشکل دارید، ابزارک زیر را بزنید تا معاملات را بررسی کنید.

قیمت را در AT&T ببینید

سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس

صفحه نمایش بزرگ AMOLED
اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت
باتری بزرگتر

قیمت را در AT&T ببینید

Samsung Galaxy S23 Ultra

Samsung Galaxy S23 Ultra

دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید
نمایشگر زیبا
قابلیت S Pen

16 گیگابایت داده فقط با 25 دلار در ماه دریافت کنید

قرارداد پیش پرداخت ATT

در حالی که بسیاری از معاملات زیر حول این موضوع است که چقدر می توانید در دستگاه بعدی خود پس انداز کنید، AT&T یک معامله شگفت انگیز در یکی از محبوب ترین برنامه های پیش پرداخت خود دارد. در حالی که این تبلیغات در حال اجرا است، می‌توانید دستگاه خود را بیاورید و یک طرح پیش‌پرداخت 16 گیگابایتی با مبلغی معادل فقط 25 دلار در ماه دریافت کنید.

16 گیگابایت دو برابر مقدار داده ای است که قبلاً در همان طرح ارائه شده بود و بیش از هر کسی به جز مشتاق ترین گیمرها و استریمرها به صورت ماهانه از آن استفاده می کنند. اخطار این است که شما باید به مدت یک سال به برنامه متعهد شوید و کل پرداخت 300 دلاری را از قبل حذف کنید. این بدان معنا نیست که برای همه مناسب است، اما کمک هزینه سخاوتمندانه باعث می شود ارزش آن را داشته باشد.

Google Pixel 7 Pro را با 10 دلار در ماه دریافت کنید

Google Pixel 7 Pro hazel در کنار Pixel Watch، هدفون های بی سیم و عینک آفتابی

ریتا الخوری / Android Authority

پرچم‌داران برتر پیکسل همیشه انتخاب‌های محبوبی بودند و AT&T می‌خواهد قیمت مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. Pixel 7 Pro تقریباً 900 دلار ارزش دارد، اما شما می توانید آن را فقط با 10 دلار در ماه بدون معامله دریافت کنید.

تنها کاری که برای استفاده از این پیشنهاد باید انجام دهید این است که گوشی را با طرح اقساطی بخرید و در یک طرح نامحدود واجد شرایط، خط جدیدی از خدمات را باز کنید یا به آن ارتقا دهید. شما تخفیف دستگاه را به صورت اعتبار قبض در مدت 36 ماه دریافت خواهید کرد و بیش از 600 دلار صرفه جویی خواهید کرد.

Pixel 7 مشمول همین پیشنهاد است، اما با یک خط نامحدود جدید، فقط 5 دلار در ماه است.

آیفون 14 پرو را به صورت رایگان با یک معامله دریافت کنید

آیفون 14 پرو در دست

Dhruv Bhutani / Android Authority

در اینجا معاملات به طور کامل آمده است:

این صرفه جویی در مورد مدل های پایه هر گوشی اعمال می شود، اما پیشنهاد معامله 800 دلاری برای همه انواع حافظه اعمال می شود. برای پیش‌سفارش آیفون دلخواه خود، دکمه زیر را فشار دهید.

با یک معامله تا 800 دلار در سری Galaxy Z صرفه جویی کنید

Samsung Galaxy Z Flip 4 07

ادگار سروانتس / Android Authority

با نزدیک شدن به ورود جدیدترین گوشی های تاشو گلکسی، نسل فعلی در معرض برخی از پیشنهادات فریبنده است. AT&T معاملات بسیار خوبی در مورد گوشی ها دارد که تقریباً با هر معامله ای تا 800 دلار اعتبار معامله در دسترس است.

انواع گوشی های چند سال گذشته واجد شرایط تخفیف کامل هستند. حتی مدل های بسیار قدیمی تر، مانند آیفون XS یا سامسونگ گلکسی اس 10، 800 دلار تخفیف کامل را به شما خواهند داد. همچنین با خرید یکی از دستگاه های جدید، 50 درصد در خرید لوازم جانبی سامسونگ صرفه جویی خواهید کرد.

این معامله شما را ملزم به ثبت نام برای یک برنامه نامحدود واجد شرایط به مدت 36 ماه می کند. پس از آن، ارزش مبادله ای را به صورت اعتبار صورتحساب هر ماه دریافت خواهید کرد. اعتبارات ظرف سه قبض شروع می شود.

صرفه جویی بزرگ در Pixel 7a و سایر تلفن‌های بدون معامله

google pixel 7a vs samsung galaxy a54

رایان هاینز / Android Authority

همه صاحب دستگاهی نیستند که آماده تعویض باشند، و AT&T این را با ارائه طیف وسیعی از تخفیف‌ها بر روی سایر گوشی‌های هوشمند عالی بدون نیاز به تعویض تأیید می‌کند. اگر به یک خط نامحدود متعهد هستید، می توانید قیمت ارزانی برای گوشی جدید خود دریافت کنید.

تلفن‌هایی که می‌توانید روی آن‌ها صرفه‌جویی کنید عمدتاً از سامسونگ هستند و شامل گوشی‌هایی مانند Samsung Galaxy S21 FE و Galaxy A54 5G جدید می‌شوند. اما جدیدترین میان‌رده هیجان‌انگیز گوگل، پیکسل 7a، فقط با 2 دلار در ماه در دسترس است.

در اینجا خلاصه ای از پس انداز هایی است که می توانید انجام دهید:

دکمه زیر را بزنید تا محدوده را برای خودتان بررسی کنید.

اپل واچ سری 8 روی مچ دست کاربر صفحه برنامه را نمایش می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

معاملات AT&T به تلفن و خدمات اینترنتی ختم نمی شود. پوشیدنی‌ها نیز از سوی ارائه‌دهنده ارائه می‌شوند، با این فرصت برای صرفه‌جویی در برخی از بهترین مدل‌های ساعت هوشمند اگر از حلقه‌های مناسب عبور کنید.

تا زمانی که هر دوی آنها را برای یک خط خدمات ثبت نام کنید، می توانید یک ساعت هوشمند اپل بخرید و 300 دلار تخفیف دیگری دریافت کنید. این قرارداد برای تمامی انواع ساعت‌های آی او اس مانند اپل واچ سری 8 اعمال می‌شود.

وقتی صحبت از برندهای دیگر می شود، می توانید مستقیماً 50٪ صرفه جویی کنید بدون اینکه مجبور باشید دو دستگاه بخرید یا با دستگاه دیگری معامله کنید. این بدان معناست که می‌توانید نمونه‌هایی مانند Google Pixel Watch و Samsung Galaxy Watch 5 را با یک خط خدمات جدید به صورت رایگان انتخاب کنید.

از طریق لینک زیر متوجه شوید که کدام ساعت را می خواهید.

30٪ در لوازم جانبی AT&T صرفه جویی کنید

لوگوی AT&T

برای مدت محدودی، می‌توانید با خرید سه یا بیشتر، 30 درصد در مجموعه‌ای از لوازم جانبی AT&T صرفه‌جویی کنید.

این معامله برای کاربران اندروید ارائه می شود زیرا محصولات اپل از تخفیف حذف شده اند. با این وجود، ارزش دیدن این را دارد که در چه مواردی می توانید صرفه جویی کنید. قاب‌ها، شارژرها و محافظ‌های صفحه همگی گزینه‌های خوبی برای تکمیل دستگاه شما هستند.

برخی از لوازم جانبی نیز دارای معاملات مستقل هستند. آنها را از طریق ویجت زیر بررسی کنید.

معاملات اضافی AT&T برای کارگران ضروری

کارگران اساسی

آدام بیرنی / Android Authority

علاوه بر سایر معاملات AT&T، اگر در یکی از چندین حرفه هستید، می توانید کمی بیشتر در طرح بی سیم خود صرفه جویی کنید. نظامیان، جانبازان، اولین پاسخ دهندگان، پرستاران، پزشکان و معلمان همگی می توانند از این پیشنهاد بهره مند شوند که 25 درصد تخفیف در هر یک از طرح های نامحدود ارائه می دهد.

به عنوان مثال، یک افسر پلیس می تواند برای طرح شروع نامحدود AT&T با فقط 48.75 دلار در ماه به جای 65 دلار معمول ثبت نام کند. مانند بقیه افراد، اگر چندین خط به حساب خود اضافه کنید، این قیمت برای هر خط بیشتر کاهش می یابد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Orr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *