مشخصات گلکسی واچ 6 فاش شد، اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری را نشان می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی مشخصات گلکسی واچ 6 فاش شد، اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری را نشان می دهد
همراه ما باشید

مشخصات گلکسی واچ 6 فاش شده است و لیستی از جزئیات مربوط به ساعت هوشمند آینده سامسونگ را به نمایش می گذارد. نشت، از اسنوپی تک در توییتر، به نظر می رسد بیشتر جزئیات کلیدی ساعت را تایید می کند. از جمله اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری، وزن، رنگ ها و موارد دیگر.

انتظار می رود سامسونگ در رویداد Unpacked اواسط سال آینده خود که در سئول، کره جنوبی برگزار می شود، به طور رسمی از Galaxy Watch 6 رونمایی کند. در کنار این ساعت، شایعه شده است که سامسونگ مجموعه بعدی گوشی های پرچمدار خود، تبلت های جدید و تعدادی هدفون جدید را نیز معرفی خواهد کرد. طبق برگه مشخصات فاش شده، گلکسی واچ 6 28 درصد سبک تر از گلکسی واچ 5 پرو خواهد بود. اما 40 درصد سبک تر از Galaxy Watch 6 Classic خواهد بود.

همچنین شایعه شده است که دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی با اندازه 40 میلی متر و یک باتری 425 میلی آمپر ساعتی در اندازه 44 میلی متر است. هر دو گلکسی واچ 6 گلکسی واچ 6 کلاسیک با سیستم عامل Wear OS مجهز به سامسونگ کار خواهند کرد. و به نظر می رسد هر دو ساعت از شیشه یاقوت کبود برای نمایشگر استفاده خواهند کرد.

مشخصات فاش شده گلکسی واچ 6 چیپست، رم و فضای ذخیره سازی را تایید می کند

اطلاعات زیادی در مورد Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic به بیرون درز کرده است. تا جایی که وقتی سامسونگ هر دو ساعت را معرفی کرد، تقریباً چیزی برای تصور باقی نمی ماند. این در حال حاضر شامل مشخصات کلیدی مانند رم و فضای ذخیره‌سازی و همچنین چیپ‌ست که سامسونگ برای قدرت محاسبات استفاده می‌کند، می‌شود.

طبق گفته Snoopy Tech، هر دو گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک بر روی تراشه Exynos W930 خود سامسونگ کار خواهند کرد. و هر ساعت دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. برای هر کاری که ممکن است با یک ساعت هوشمند انجام دهید بیش از اندازه کافی است. چه نصب برنامه ها و چه دانلود موسیقی برای پخش آفلاین.

جدید امسال به نظر می رسد سامسونگ در حال پیاده سازی برخی از ویژگی های خواب بهبود یافته است. ردیابی خواب و بهبود خواب اخیراً یکی از تمرکزهای سری گلکسی واچ سامسونگ بوده است. و امسال گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک “خواب شما را با کوچکترین جزئیات تجزیه و تحلیل و اندازه گیری می کنند تا توصیه ها و نکاتی را در مورد نحوه بهتر خوابیدن به شما ارائه دهند.” دقیقاً مشخص نیست که ساعت جدید چگونه این کار را انجام می دهد. اما مطمئناً پس از معرفی رسمی این دستگاه توسط سامسونگ، موارد بیشتری آشکار خواهد شد.

علاوه بر این، نشت حاوی اطلاعات دیگری مانند رنگ هر ساعت است. که شامل خاکستری گرافیتی، طلایی و نقره ای برای Galaxy Watch 6 و مشکی و نقره ای برای Galaxy Watch 6 Classic می شود.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AXvCog
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *