گوگل بالاخره دستی به ظاهر نتایج جستجو در دسکتاپ کشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

📌 گوگل در جدیدترین شکل ظاهری نتایج SERP در دسکتاپ، فاویکون‌ها (favorites icon یا همان آیکون‌های مخصوص صفحات وب) و نام‌ سایت‌ها را به کاربران نمایش می‌دهد.

✅ طرح به‌روزشده نتایج دسکتاپ مشابه طرحی است که گوگل در ماه اکتبر برای جستجوی موبایل ارائه کرد. گوگل تلاش می‌کند تا با ایجاد تغییر در صفحه SERP، بین جستجوهای ارگانیک و تبلیغات تفاوت بصری ایجاد کند و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. افزودن نام سایت به نتایج جستجوی دسکتاپ و تغییر شکل‌ و اندازه faviconها، به دیده‌شدن بهتر سایت‌ها کمک می‌کند. گوگل برای ایجاد تمایز بین تبلیغات و نتایج ارگانیک، برچسب‌های مشخصی را برای تبلیغات در نظر می‌گیرد.

Google به طور خودکار نام سایت را در نتایج جستجو با در نظر گرفتن محتوای سایت و لینک‌های ارجاعی نمایش می‌دهد. شما می‌توانید دقت نمایش نام سایت خود را با افزودن داده‌های ساختاریافته به سایت بهبود بخشید. این موضوع برای متخصصان سئو، اهمیت استفاده از استراکچر دیتا را نشان می‌دهد.

 

4.7/5 - (4 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pObWBR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *