جدیدترین لوازم جانبی اپل در سال ۲۰۲۳

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آیفون اپل در حال حاضر مجهز به بهترین فناوری روز دنیا است، اما متنوعی وجود دارد که این گوشی هوشمند را به سطح بالاتری ارتقا می‌ دهد. بسیاری از لوازم جانبی رسمی جدیدترین سری آیفون 14 از فناوری MagSafe اپل بهره خواهند برد. این قابلیت در پشت گوشی تعبیه شده است و برای اتصال لوازم جانبی مبتنی بر آهنربا، از جمله کیس‌ها و شارژرهای بی‌سیم استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که اکثر این افزونه ها فقط با سری های آیفون 12، 13 و 14 کار می کنند. در ادامه به معرفی جدیدترین لوازم جانبی اپل در سال 2023 می پردازیم.

لوازم جانبی برتر آیفون در سال 2023

لوازم جانبی اپل دارای تنوع بسیار زیادی هستند، در اینجا راهنمای کاملی در مورد لوازم جانبی اپل آورده ایم که تجربه استفاده از آی او اس را بهبود می بخشد.

شارژر بی سیم اپل MagSafe

شارژر بی‌سیم MagSafe یک از کاربردی ترین لوازم جانبی آیفون است که به صورت مغناطیسی روی پشت آیفون 12 یا 13 شما می‌ چسبد. با استفاده از این وسیله موبایل شما در عرض یک ساعت از 0 تا 50 درصد شارژ می‌ شود. اگر چه سرعت شارژ گوشی با شارژر بی سیم به اندازه به سرعت شارژر قبلی نیست، اما کاربرد بیشتری دارد.

نقطه قوت این محصول این است که آیفون های قدیمی (8 یا بالاتر) و گوشی های سامسونگ را نیز شارژ می کند. نقطه ضعف این محصول نیز این است که به یک آداپتور جداگانه نیاز دارد که برای خرید آن باید هزینه جداگانه بپردازید.

Apple AirPods Pro

اگر می‌خواهید آیفون خود را با مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم با برند اپل جفت کنید، AirPods Pro یکی از بهترین گزینه ‌ها برای شماست. ایرپاد نیز مانند سایر محصولات اپل هر سال با قابلیت جدیدی عرضه می شود. پیش بینی می شود که در نمونه جدید اپریاد در سال 2023 با وجود ارتقاء کیفیت، شاهد افزایش قیمت نیز باشیم. اگر چه این مدل ایرپادکمی گران هستند، اما کیفیت صدای عالی، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و بیش از 24 ساعت عمر باتری را از طریق کیس دریافت می کنید. این مدل ایرپاد همچنین برای مسافرت، سرکار رفتن و… بسیار کاربردی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  لاجیتک تخفیف‌های بزرگی را برای لوازم جانبی بازی دارد

گارد آیفون

اگر می‌خواهید از آیفون جدید خود در برابر آ محافظت کنید، باید یک قاب مناسب برای گوشی خود خریداری کنید. قاب گوشی آیفون اسپینگ طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها از جمله Ultra Hybrid، Liquid Air و Tough Armor را به مشتریان عرضه می کند. اگرچه استفاده از قاب روش تضمینی برای نجات گوشی هوشمند شما از سقوط نیست، اما مطمئنا از آسیب دیدگی گوشی محافظت خواهد کرد. برای خرید لوازم جانبی اپل بهتر است به فروشگاه ها و سایت های مجاز مراجعه نمایید.

اپل واچ سری 9

طبق روند هر سال کمپانی اپل، در سال 2023 نیز ار سری جدید ساعت هوشمند آیفون رونمایی می شود. در سری جدید اپل واچ که به عنوان “اپل واچ سری 9” در بازار عرضه می شود، سنسورها جدید و کاربردی دیگری تعبیه خواهد شد که باعث افزایش کارایی این محصول می شود.

هدست AR/VR اپل

هدست AR/VR اپل ترکیبی از واقعیت افزوده و مجازی خواهد بود و انتظار می رود قیمتی در حدود 3000 دلار داشته باشد. این دستگاه دارای نمایشگرهای میکرو OLED 4K، هدبند راحت، مواد مشبکی که در برابر صورت قرار می‌گیرد و ویژگی‌های سطح بالایی مانند اسکن عنبیه برای احراز هویت و تشخیص حالت چهره خواهد داشت.

این هدست یک سیستم عامل جدید xrOS را اجرا خواهد کرد و بر روی بازی، پخش محتوای ویدئویی و ویدئو کنفرانس متمرکز خواهد بود. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل معتقد است که اپل می تواند این هدست را در WWDC معرفی کند، اما این احتمال نیز وجود دارد که در بهار 2023 رونمایی شود.

15.5 اینچی

در حال حاضر تنها یک مک بوک ایر وجود دارد، اما اپل در حال کار بر روی یک مدل بزرگتر با اندازه 15.5 اینچ است که اندازه آن بین مدل های مک بوک پرو 14 و 16 اینچی خواهد بود. انتظار می رود که از همان طراحی کلی M2 MacBook Air استفاده کند و ممکن است در سه ماهه دوم سال 2023 عرضه شود. برای خرید لوازم جانبی اپل با کیفیت اورجینال به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  RGB را با این لوازم جانبی JSAUX به Steam Deck خود اضافه کنید

مک پرو با تراشه اولترا M2

مک پرو آخرین مدل از سری مک است که به استفاده از تراشه های اینتل ادامه می دهد و انتظار می رود اپل این دستگاه را در سال 2023 به سیلیکون اپل منتقل کند. انتظار می رود که مک پرو از تراشه M2 Ultra با حداکثر 24 هسته استفاده کند تا یک پردازنده گرافیکی قوی و با قابلیت های ویژه در اختیار کاربران قرار دهد. در حال حاضر هیچ تغییر عمده ای در طراحی این محصول انتظار نمی رود.

مانیتورهای 27 اینچی

کمپانی اپل در حال کاربر روی چندین گزینه نمایشگر جدید است که قرار است در سال 2023 عرضه شود. یکی از این نمایشگرها جانشین نمایشگر پیشرفته Pro Display XDR خواهد بود.

طبق اطلاعات موجود، اندازه یکی از نمایشگرهای جدید اپل 27 اینچ خواهد بود و دارای فناوری mini-LED و پشتیبانی از ProMotion خواهد بود، اما در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد آنها وجود دارد. گزینه‌های نمایشگر جدید ممکن است در سال 2023 و احتمالاً در اوایل سال در کنار مک ‌های اپل جدید ارائه شوند.

چه زمانی از آیفون 15 رونمایی می شود؟

مدل های آیفون 15 و 15 پرو در ماه سپتامبر، که ماه به روز رسانی آیفون اپل است، رونمایی می شوند. مدل‌های آیفون 15 اولین مدل‌هایی هستند که به جای لایتنینگ از USB-C استفاده می‌کنند و ممکن است تغییرات جزئی در طراحی ایجاد شود. ما منتظر آیفون 15 6.1 اینچی، آیفون 15 پلاس 6.7 اینچی، آیفون 15 پرو 6.1 اینچی و آیفون 15 پرومکس 6.7 اینچی هستیم، هرچند که “پرومکس” می تواند نام “اولترا” جدیدی داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های Pro شامل یک تراشه سریع‌تر A17 باشند که بر روی یک گره 3 نانومتری ساخته شده است و بزرگترین آیفون می‌تواند از فناوری لنز پریسکوپ برای قابلیت زوم اپتیکال 6 برابری برخوردار باشد.

جمع بندی

کمپانی اپل هر سپتامبر 2023 همانند سال های قبل از محصولات جدید خود رونمایی می کند که به دنبال آن لوازم جانبی متناسب با این محصولات در بازار عرضه می شود. گوش های هوشمند، ساعت هوشمند یا اپل واچ و ایرپاد معروف ترین محصولات اپل هستند که هر سال با قابلیت های جدیدی رونمایی می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ORPVci
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *