سایت های جایگزین 123movies

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی سایت های جایگزین 123 فیلم برتر برای تجربه مشابه همراه ما باشید

اگر به دنبال سایت‌های جایگزینی هستید که تجربه‌ای مشابه با 123movies ارائه می‌دهند ، چندین گزینه در دسترس است. 123movies یک وب سایت محبوب برای پخش و دانلود رایگان فیلم بود. با این حال، در سال 2018 تعطیل شد و از آن زمان، وب‌سایت‌های زیادی با نام مشابه ایجاد شده و از بین رفته‌اند.

سایت های جایگزین 123movies

هنوز سایت های زیادی با همین نام به صورت آنلاین در حال اجرا هستند. با این حال، بیشتر اینها تبلیغات مخرب و پاپ آپ ها را اجرا می کنند. هنگامی که در این وب سایت ها پیمایش می کنید، به جای دسترسی مستقیم به محتوای سایت، آنها مدام پنجره های بازشو را باز می کنند که ممکن است به سیستم شما آسیب برساند. خوشبختانه، سایت های جایگزین زیادی مانند 123movies برای تجربه ای امن و مشابه برای فیلم های هالیوود و هندی وجود دارد. و این همان چیزی است که پست ما در مورد آن است.

سایت های جایگزین 123movies برای تجربه مشابه

توجه به این نکته مهم است که پخش محتوای دارای حق نسخه برداری ممکن است در برخی از حوزه های قضایی غیرقانونی باشد. در حالی که می‌توانید فیلم‌های رایگان را به صورت آنلاین پخش کنید، اما پلتفرم‌های قانونی وجود دارند که طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را برای نیازهای سرگرمی شما ارائه می‌دهند. در حالی که Netflix، PrimeVideo یا Plex گزینه‌های عالی برای انتخاب از بین هزاران محتوای ممتاز با هزینه هستند، برخی جایگزین‌های رایگان از 123Movies وجود دارند که به همان اندازه عالی عمل می‌کنند.

در اینجا لیستی از برترین سایت های مشابه مانند 123Movies آورده شده است که تجربه مشابهی را به شما ارائه می دهند و به شما امکان دانلود و پخش محتوای رایگان را می دهند.

1] FMovies

 

سایت های جایگزین 123movies

یکی از بهترین سایت های جایگزین برای 123Movies در این لیست، fmoviesfree.ac است که امکان دسترسی رایگان به هزاران فیلم و سریال تلویزیونی را فراهم می کند. می‌توانید از سایت جدید استفاده کنید، جایی که باید با فیلم یا نام نمایش جستجو کنید، یا سایت قدیمی که تصاویر کوچک تمام آخرین مطالب را در صفحه اصلی فهرست می‌کند.

همچنین می‌توانید بر اساس ژانر، کشور، سریال‌های تلویزیونی، رتبه‌بندی برتر IMDb یا فهرست AZ جستجو کنید یا روی تصویر کوچک کلیک کنید و شروع به پخش محتوای مورد علاقه خود کنید. تنها راه دفع، باز شدن تبلیغات در هنگام پیمایش و کلیک کردن است که ممکن است کمی مزاحمت ایجاد کند.

2] وومو

سایت های جایگزین 123movies

اگر به دنبال تماشای و دانلود فیلم و سریال های تلویزیونی به صورت رایگان و بدون پاپ آپ هستید، Vmoo.to یکی از سایت های جدید مانند 123movies است که لذت مطلق را به شما می دهد. این میزبان یک کتابخانه عظیم از ویدیوهای ارائه شده توسط اشخاص ثالثی است که به آن وابسته نیستند.

این وب سایت یک رابط کاربری ساده ارائه می دهد که نه تنها از نظر بصری مانند نتفلیکس جذاب است، بلکه ناوبری آسان همراه با لینک های دانلود را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، لیست ویدیو در فواصل زمانی منظم به روز می شود و هر چند وقت یکبار لیست جدیدی را ارائه می دهد.

3] GOmovies

سایت های جایگزین 123movies

یکی دیگر از سایت‌های جایگزین عالی برای 123Movies در این فهرست، GOmovies.sx است که دارای مجموعه وسیعی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است. در حالی که نیازی به ثبت نام ندارد، محتوا برای تماشا و دانلود کاملا رایگان است. به عنوان یک امتیاز، شما همچنین می توانید آخرین نسخه و محتوای HD را تماشا کنید. می توانید فیلم یا نمایش را به صورت دستی جستجو کنید یا با کلیک بر روی تصاویر کوچک به سایت کامل دسترسی پیدا کنید تا مستقیماً به محتوا دسترسی پیدا کنید.

4] فیلم خورشیدی

سایت های جایگزین 123movies

به دنبال سایت جدیدی مانند 123movies هستید که بدون دردسر باشد و نیازی به ثبت نام نداشته باشد؟ SolarMovie.pe یکی از این وب‌سایت‌ها است که به شما امکان می‌دهد به فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی از مجموعه گسترده محتوای رایگان خود دسترسی داشته باشید. تبلیغات را اجرا می کند، اما بهترین بخش این است که وقتی روی ریز عکس ها کلیک می کنید، محتوا را پخش می کنید، یا در حین پیمایش، هیچ پنجره بازشوی وجود ندارد.

بخوانید: بهترین وب‌سایت‌ها برای دانلود فیلم‌های سهام بدون حق نسخه‌برداری، رایگان

5] بله! فیلم

سایت های جایگزین 123movies

جایگزین دیگری برای 123movies ، ww.yesmovies.ag/yes.html است  که به شما امکان تماشا و دانلود رایگان محتوا را می دهد. در حالی که می توانید محتوای فیلم یا تلویزیون را از طریق برنامه Movies & TV خریداری یا اجاره کنید، YesMovies به شما امکان می دهد بدون ثبت نام به محتوا در هر دو چاپ HD و Cam دسترسی داشته باشید. رابط کاربری مشابه Vumoo و Fmovies است و همچنین به شما امکان می دهد مطالب را بر اساس دسته بندی های مختلف مرور کنید، به عنوان مثال ژانر، کشور و غیره. می توانید از نسخه جدید یا قدیمی وب سایت استفاده کنید.

بخوانید: بهترین سایت های جایگزین xMovies8 برای تماشای آنلاین فیلم

6] WatchFree

سایت های جایگزین 123movies

همانطور که از نام آن پیداست، WatchFree.ac یک سایت جدید مانند 123movies است که صدها فیلم و سریال تلویزیونی را به صورت رایگان ارائه می دهد. ما رابط کاربری را با گزینه مشاهده کتابخانه در حالت تاریک نیز دوست داریم. در حالی که رابط کاربری کاملاً شبیه به سایر وب سایت های مشابه است، تنها قسمت آزاردهنده آن تبلیغات پاپ آپ است که روی محتوا کلیک می کنید یا در میان آنها حرکت می کنید. با این حال، ما پنل فیلم های آینده را در بالا سمت راست دوست داریم که آن را متمایز می کند.

بخوانید: Popcorn Time به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را بدون دانلود تماشا کنید

7] Soap2day

سایت های جایگزین 123movies

یکی از سایت‌های جایگزین دیگر برای 123movies ، Soap2day.rs است که به شما امکان پخش و حتی دانلود رایگان محتوا را می‌دهد. بهترین از همه این است که هیچ تبلیغی وجود ندارد که تجربه تماشای بدون وقفه و بدون ثبت نام را ارائه می دهد. محتوای خود را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنید یا بر روی تصاویر کوچک از مجموعه وسیع کلیک کنید. برای جستجوی سریع‌تر، می‌توانید از فیلترهایی مانند ژانر، تاریخ انتشار، عنوان، بازیگران و موارد دیگر استفاده کنید.

بخوانید: لیستی از وب سایت های جایگزین SOAP2DAY که باید آنها را بشناسید

وب سایت جدید 123movies چیست؟

قبل از بسته شدن در سال 2018، 123Movies تحت نسخه های مختلف موجود بود و همچنین چندین بار تغییر نام داده است. آخرین نام شناخته شده برای این سایت پخش رایگان GoMovies بود. با این حال، بسیاری از سایت های جدید مشابه مانند 123Movies وجود دارند که در زمان های اخیر به همان اندازه خوب عمل می کنند. ما برخی از جایگزین های فوق را برای مرجع شما فهرست کرده ایم.

بخوانید:  Zoro.to چه شد؟ خاموش است یا تغییر نام تجاری؟

آیا 123movies تغییر نام دارد؟

نه. وب‌سایت اصلی 123Movies اکنون آفلاین است، اگرچه در حال حاضر تعداد زیادی با همین نام در حال اجرا هستند. به عنوان مثال، free123movies.quest، 123movies.com.pk، و غیره. اگرچه ممکن است شبیه به سایت اصلی به نظر برسند، پخش جریانی از طریق این سایت‌ها می‌تواند خطرناک باشد. از این رو، توصیه می شود در حین انجام این کار محتاط باشید و به دنبال جایگزین های قانونی برای 123Movies باشید.

 

امیدواریم از این مقاله  معرفی سایت های جایگزین 123movies مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nsGpUw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *