گوشی‌های پیکسل 8 در رندرهای جدید همراه با قاب‌های محافظ ظاهر می‌شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

گوگل پیکسل 8 ممکن است کمی کوچکتر از پیکسل 7 باشد، اما بسیار شبیه به سلف خود است. رندرهای فاش شده قبلاً این را فاش کرده اند و ما اکنون از طریق یک نشت جدید تأیید بیشتری داریم. TechGoing اخیرا تصویری از گوشی در یک قاب محافظ به اشتراک گذاشته است که طراحی جلو و عقب آن را نشان می دهد. ما همچنین تصویری از برآمدگی دوربین عقب پیکسل 8 پرو در یک قاب داریم.

جدیدترین فاش شده از Pixel 8 گوشی را در یک قاب شفاف نشان می‌دهد و نگاهی دیگر به طراحی آن به ما می‌دهد. گوشی آینده شباهت های قابل توجهی با Pixel 7 سال گذشته دارد. ما یک نوار دوربین افقی داریم که در عرض گوشی اجرا می شود. دو دوربین پشتی در یک شیشه تیره به شکل قرص در داخل آن نوار بیرون زده قرار گرفته اند. سوراخ میکروفون، واحد فلاش LED و سایر حسگرها نیز در موقعیت هایی مشابه مدل 2022 قرار دارند. طراحی جلو نیز هیچ تغییری نمی بیند. گوگل به یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی پایبند است.

در حالی که امروز تصاویر جدیدی از طراحی جلوی پیکسل 8 پرو نداریم، اما نباید تفاوتی با پیکسل 7 پرو داشته باشد. با این حال، این موضوع در مورد طراحی عقب آن صادق نیست. نقطه افقی دوربین هنوز اینجاست، اما گوگل اندکی محفظه دوربین را تغییر داده است. سال گذشته لنز تله فوتو را از دو دوربین دیگر جدا نگه داشت. مدل جدید دارای هر سه دوربین عقب است که در یک شیشه تیره به شکل قرص بلند قرار گرفته اند. واحد فوکوس خودکار لیزری نیز به سمت راست، زیر فلاش LED منتقل شده است.

پیکسل 8 می تواند کمی جمع و جورتر از پیکسل 7 باشد

نسل بعدی پرچمداران پیکسل گوگل هنوز چند ماه باقی مانده است، اما مدتی است که اطلاعاتی در مورد آنها منتشر شده است. دیروز متوجه شدیم که پیکسل 8 پایه کمی کوچکتر از پیکسل 7 خواهد بود. به طور دقیق، گفته می شود که دستگاه جدید دارای صفحه نمایش کمی کوچکتر (6.16 اینچی در مقابل 6.32 اینچی) است. ما امیدواریم که گوگل قاب‌ها را ضخیم‌تر نکرده باشد و اندازه گوشی برای ساخت فشرده‌تر کمی کوچک‌تر شود. اگر پیکسل 8 هم اندازه پیکسل 7 باشد اما با حاشیه های ضخیم تر و نمایشگر کوچکتر عرضه شود، بسیار ضد آب و هوا خواهد بود.

هنوز زمان زیادی برای عرضه پیکسل 8 باقی مانده است. انتظار نمی رود گوگل تا قبل از اکتبر این ماه از گوشی های جدید خود رونمایی کند. قبل از آن باید Pixel 7a، Pixel Fold تاشو و Pixel Tablet را عرضه کند. با ما همراه باشید و ما شما را از آخرین اطلاعات در مورد این محصولات آینده Google مطلع خواهیم کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/REj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *