آیا می‌خواهید یک Pixel Fold را ببینید که به طور فاجعه‌باری به سمت دیگر تا می‌شود؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تا کردن Google Pixel Fold به روش دیگری JerryRigEverything

TL; DR

  • YouTuber Zack Nelson تست‌های ماندگاری نمادین خود را روی Pixel Fold انجام داد و دستگاه به طرز فاجعه‌باری در آن شکست خورد.
  • گوشی به دلیل داغ شدن بیش از حد در تست سوختگی خاموش شد.
  • Pixel Fold نیز در طول تست خم شدن کاملاً از بین رفت.

گوشی‌های هوشمند با صفحه شیشه‌ای به قطعات فناوری نسبتاً بادوام تبدیل شده‌اند، حتی اگر کاملاً تخریب‌ناپذیر نباشند. هنوز نمی توان همین را در مورد تاشوها گفت. لولا و قطعات متحرک نقاط دیگر خرابی هستند و شیشه تاشو روی نمایشگر داخلی احساس می‌کند که فقط منتظر شکستن است. Pixel Fold گوگل ادعا می‌کند که بادوام‌ترین مکانیسم لولا را روی یک تاشو دارد، اما در پایان روز همچنان قابل تاشو است. وقتی Pixel Fold را از جهت دیگر تا کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ این تست دوام دقیقاً به شما نشان می دهد که چه اتفاقی می افتد.

YouTuber Zack Nelson از JerryRigEverything کانال تست های ماندگاری نمادین خود را روی Pixel Fold انجام داد. قبل از شروع آزمایش، یادآوری می‌کنیم که سری گلکسی فولد سامسونگ طی سال‌ها توانسته است از طریق این آزمایش‌های دوام دوام بیاورد و نوار را برای بقیه بازار تعیین کند.

اسپویلر در پیش است! Zack با یک تست خراش شروع می‌کند و به این نکته اشاره می‌کند که چگونه داخل Pixel Fold یک لایه پلاستیکی بالایی دارد. در حالی که ممکن است شیشه بسیار نازکی در زیر آن لایه وجود داشته باشد، می توانید به راحتی لایه پلاستیکی را با ناخن های خود خراش دهید و به آن آسیب بزنید. خوشبختانه، بقیه گوشی‌ها با شیشه و فلز قابل اعتماد در مکان‌های مناسب بسیار بهتر عمل می‌کنند.

با شروع تست سوختگی، تست دوام دوباره جالب می شود. هنگامی که صفحه داخلی شعله روشن‌تری نشان می‌دهد، حدود هشت ثانیه طول می‌کشد تا اینکه تلفن هشدار گرمای بیش از حد را نشان دهد و خاموش شود! هم OLED داخلی و هم OLED صفحه پوششی از این آزمایش آسیب دائمی می‌بینند، بنابراین قطعاً پیکسل خود را از شعله‌های برهنه دور نگه دارید.

علاوه بر این، Pixel Fold برای حفظ گرد و غبار در بیرون کار بسیار خوبی انجام می دهد. توجه داشته باشید که Pixel Fold دارای رتبه IPX8 است که نشان دهنده مقاومت در برابر آب اما عدم مقاومت در برابر گرد و غبار است. با این حال، این قابل توجه است که چگونه Fold توانست خودش را در هنگام دوش گرفتن با تعداد زیادی خاک در تمام سطوح و لبه های آن حفظ کند. ما توصیه نمی کنیم این کار را در Pixel Fold خود انجام دهید. توصیه می شود همچنان آن را از خاک و گرد و غبار دور نگه دارید.

بهترین بخش تست این گوشی بدبخت با تست خم شدن به پایان می رسد. برخلاف دیگر گوشی‌های تاشو موجود در بازار، Pixel Fold دارای درپوش‌های مناسبی نیست که از تا شدن بیش از 180 درجه جلوگیری کند. مقاومت کافی در جای خود وجود ندارد و با نیروی مناسب، می‌توانید Pixel Fold را مانند یک تکه کاغذ مچاله کنید.

تا کردن Google Pixel Fold به روش دیگری JerryRigEverything 1

البته، تا کردن Pixel Fold خود به شکلی دیگر به صفحه نمایش دستگاه شما آسیب فاجعه‌باری وارد می‌کند. فقط سهولت عمل شگفت آور است و نه نتیجه. این ویدئو به این نکته اشاره می‌کند که چگونه می‌توان لولا را همچنان بادوام در نظر گرفت، زیرا خطوط آنتن روی قاب اولین چیزی هستند که جای خود را دادند.

به طور خلاصه، Pixel Fold خود را (یا هر قابلیت تاشو دیگری) برعکس تا نکنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hWt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *