نتفلیکس تب جدید «Netflix من» را برای دسترسی سریع به نمایش ها و دانلودهای ذخیره شده اضافه می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

صفحه نمایش نتفلیکس سامسونگ گلکسی a54

رایان هاینز / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • برنامه نتفلیکس موبایل دارای تب جدیدی به نام «نتفلیکس من» است.
  • برگه نتفلیکس من جایگزین تب “دانلودها” شده است.
  • هدف این تب جدید این است که به کاربران کمک کند نمایش هایی را که می خواهند سریعتر تماشا کنند پیدا کنند.

برنامه نتفلیکس برای موبایل در حال دریافت تب جدید است. هدف این تب جدید این است که به کاربران کمک کند نمایش هایی را که می خواهند تماشا کنند سریعتر پیدا کنند.

امروز، نتفلیکس اعلام کرد که در حال معرفی ویژگی جدیدی برای آی او اس و اندروید در سطح جهانی به نام «Netflix من» است. این ویژگی جدید به‌عنوان یک برگه در گوشه سمت راست پایین صفحه ظاهر می‌شود و جایگزین تب قدیمی «Downloads» می‌شود.

به گفته این شرکت، نتفلیکس من یک فضای اختصاصی خواهد بود که در آن «می‌توانید دانلودهای خود (مثلاً قسمت‌های Quarterback برای آن پرواز طولانی)، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی را که از آنها استقبال کرده‌اید، و نمایش‌ها و فیلم‌هایی که در فهرست من ذخیره کرده‌اید، ببینید. علاوه بر این، می‌توانید تریلرهایی که تماشا کرده‌اید، یادآوری‌هایی که تنظیم کرده‌اید، نمایش‌هایی که تمام نکرده‌اید، محتوایی که تماشا کرده‌اید و موارد دیگر را ببینید.

تصویر وبلاگ نتفلیکس من 1

این تب به‌عنوان یک فروشگاه یک‌جای سفارشی توصیف می‌شود که میانبرهایی را برای نمایش‌ها و فیلم‌هایی که می‌خواهید تماشا کنید ارائه می‌کند. و به نظر می رسد هر چه بیشتر با آن تعامل داشته باشید، محتوا در برگه ظاهر می شود.

به خاطر داشته باشید که هر چه بیشتر با نتفلیکس تعامل داشته باشید و به نتفلیکس بگویید چه چیزی دوست دارید، مانند ذخیره اکشن های هیجان انگیز بیشتری مانند Extraction 2 در فهرست من یا به اشتراک گذاشتن هر فصل از بریجرتون، موارد بیشتری را در برگه نتفلیکس من خواهید دید.

اگر از کاربران آیفون هستید، از امروز می‌توانید از این ویژگی جدید استفاده کنید. متأسفانه صاحبان تلفن های اندرویدی چندان خوش شانس نیستند. نتفلیکس می گوید این ویژگی جدید را در اوایل آگوست برای اندروید عرضه خواهد کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lASpzZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *