آیا می خواهید یادگیری ماشینی را درک کنید؟ در اینجا یک راهنمای مبتدی دوستانه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی آیا می خواهید یادگیری ماشینی را درک کنید؟ در اینجا یک راهنمای مبتدی دوستانه است همراه ما باشید

35 ساعت در یکی از مهم‌ترین زمینه‌های فناوری و علمی آینده غواصی عمیق داشته باشید: برنامه یادگیری ماشینی برای مبتدیان مطلق برنامه مدرک الکترونیکی 2023.

 

جریان کدهای باینری

چیزی که زمانی علمی تخیلی بود به سرعت تبدیل به بخشی عادی – و حیاتی – از زندگی روزمره می شود. هوش مصنوعی نحوه انجام تجارت، تصمیم گیری و حتی تعامل ما با یکدیگر را تغییر داده است. در حالی که انتظار نمی رود از یک فرد معمولی به هیچ وجه در زمینه یادگیری ماشینی یا هوش مصنوعی متخصص باشد، اطلاع از فناوری هایی که آینده را شکل می دهند، هرگز ضرری ندارد. و به همین دلیل است که برنامه 2023 یادگیری ماشین برای مبتدیان مطلق بسیار ارزشمند است.

این برنامه گسترده به شما 35 ساعت آموزش صدور گواهینامه می دهد که برای مبتدیان یادگیری ماشین طراحی شده است. این برنامه توسط Eduonix Learning Solutions، یک سازمان برتر آموزش و توسعه مهارت که توسط متخصصان در زمینه خود طراحی شده است، تدریس می شود.

این مدرک الکترونیکی مناسب برای مبتدیان، برخی از اساسی ترین ابزارها و فناوری های یادگیری ماشینی، مانند Python، NumPy، SciPy، Pandas، و Matplotlib را پوشش می دهد. شما کتابخانه های متعدد پایتون را درک خواهید کرد، اصول برنامه نویسی پایتون را یاد خواهید گرفت و درک خواهید کرد که چگونه این زبان همه منظوره برای هوش مصنوعی و ML اساسی شده است. شما تکنیک های جمع آوری، پردازش و تجسم داده ها، نحوه تسلط بر آمار استنباطی و آزمون فرضیه ها، توسعه تحلیل رگرسیون و مهارت های پیش بینی و موارد دیگر را خواهید آموخت. در طول دوره، در حین انجام پروژه‌های واقعی برای پیش‌بینی بازار مسکن، پیش‌بینی قیمت سهام و موارد دیگر، انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین را برای بسیاری از برنامه‌ها لمس خواهید کرد. حتی ممکن است خود را در مسیر حرفه ای در یادگیری ماشین قرار دهید.

در پایان بسته نرم افزاری، پنج پروژه را تکمیل کرده اید و یک سری آزمون ها را برای تقویت یادگیری خود دریافت خواهید کرد. وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، گواهی پایان کار را برای نشان دادن تخصص خود دریافت خواهید کرد.

مهارت های خود را به سال 2023 و پس از آن ببرید. برای مدت محدودی، می‌توانید برنامه 2023 Machine Learning for Absolute Beginners E-Degree را با 90% تخفیف 300 دلاری و تنها با 29.99 دلار دریافت کنید.

قیمت ها و دسترسی در معرض تغییر هستند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oXcHlu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *