از دست دادن این معاملات Keurig به شما آسیب رسانده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نگاه کنید، مگر اینکه شما مطلقاً از قهوه متنفر هستید، و اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالاً این کار را نمی‌کنید، پس حتماً باید در طول روز پرایم روز یک قهوه‌ساز Keurig بگیرید. حتی اگر عاشق دم کردن از راه های دیگر و استفاده از دستگاه های مختلف هستید، قهوه ساز Keurig یک چیز کوچک مفید برای آن مواقع راحت است.

بعضی روزها فقط می خواهید از رختخواب بیرون بیایید، یک فنجان سریع دم کنید و به سر کار بروید. یا شاید شما واقعاً زیاد به قهوه علاقه ندارید و فقط می خواهید هر روز صبح یک راه آسان برای دم کردن آن داشته باشید. خوب، این همان چیزی است که ماشین های Keurig برای آن هستند. مخزن آب را پر نگه دارید، پس از روشن کردن دستگاه در یک غلاف قهوه قرار دهید و در کمتر از یک دقیقه یک فنجان قهوه داغ میل کنید. چند دستگاه مختلف وجود دارد که امسال برای Prime Day به فروش می رسد. K-Mini Plus وجود دارد که از 109.99 دلار به 79.99 دلار کاهش یافته است.

دلیل اینکه ما این یکی را دوست داریم این است که جمع و جور است و در فضاهای کوچکتر قرار می گیرد. همچنین در چند رنگ مختلف عرضه می شود و دارای واحد ذخیره سازی غلاف قهوه است. شما فقط باید هر بار که دم می کنید، مخزن یک فنجان آب را پر کنید، که به اندازه کافی ساده است. اگر قهوه سرد را ترجیح می دهید، K-Iced نیز وجود دارد. یا اگر می خواهید همزمان برای بیش از یک نفر قهوه دم کنید، K-Duo Plus را در نظر بگیرید. این دستگاه دارای یک مخزن 60 اونس برای دم کردن چندین فنجان قبل از نیاز به پر کردن است. همچنین همراه با یک کاراف حرارتی برای گ نگه داشتن قهوه در صورت دم کردن زیاد به یکباره ارائه می شود. به جای 230 دلار به 140 دلار کاهش یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین بسته باتری قابل حمل برای Apple Vision Pro برای استفاده طولانی

قهوه سازهای Keurig

چرا باید قهوه ساز Keurig بخرید؟

زیرا استفاده از آنها آسان است و در کمترین زمان قهوه بسیار خوبی درست می کنند. و با غلاف های قهوه از برندهای مختلف، احتمالاً می توانید مورد علاقه خود را در میان آنها بیابید. البته شایان ذکر است که شما همچنین باید به طور معمول ماشین ها را تمیز کنید.

خوشبختانه، Keurig همچنین کیت 3 ماهه Keurig Care خود را به 9.99 دلار کاهش می دهد که معمولاً بیش از دو برابر این قیمت است. همچنین می‌توانید تعداد زیادی از معاملات دیگر را برای Prime Day بررسی کنید.

قهوه سازهای Keurig

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dAb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *