نسخه بتای بسته Assassin’s Creed Codename Jade در ماه آگوست آغاز می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نسخه بتای بسته Assassin’s Creed Codename Jade در ماه آگوست آغاز می شود
همراه ما باشید

همانطور که مشخص است، تست بتای بسته Assassin’s Creed Codename Jade نزدیک است. اکنون یوبی سافت تاریخ ورود مشخصی را برای آغاز آزمایش بسته بتا تایید کرده است.

در اوایل سال جاری گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه یوبی سافت در حال کار بر روی چندین عنوان مختلف Assassin’s Creed است. یکی از آن‌ها Codename Jade بود که بعداً تایید شد که یک عنوان موبایلی است که برای اندروید و آی او اس عرضه می‌شود. داستان بازی در قرن سوم قبل از میلاد در چین باستان اتفاق می افتد. این بازی شخصیت اصلی شیا را در زمانی دنبال می‌کند که چین یکی از اولین سلسله‌های متحد خود را می‌بیند.

در واقع اطلاعات زیادی در مورد داستان بازی وجود ندارد. به عنوان مثال، هیچ تاییدی وجود ندارد که اگر صنایع Abstergo چقدر نقش مهمی را ایفا کند. اما بعید به نظر می رسد که یوبی سافت یک بازی Assassin’s Creed را عرضه کند که سازمان آنتاگونیست اصلی فرنچایز را شامل نمی شود. همچنین مشخص نیست که آیا این بازی canon است یا خیر. با این حال، اگر اینطور باشد، حداقل ایده ای وجود دارد که در جدول زمانی زمانی قرار دارد. با توجه به اینکه در قرن سوم قبل از میلاد در چین اتفاق می افتد.

نسخه بتای بسته Assassin’s Creed Codename Jade از 3 آگوست آغاز می شود

هنوز چند هفته دیگر به نسخه بتا باقی مانده است، بنابراین هنوز وارد بازی نخواهید شد. اما طولی نمی کشد که این فرصت را به دست آورید. یوبی‌سافت تأیید می‌کند که نسخه بتا در 3 آگوست آغاز خواهد شد.

برای اینکه در نسخه بتا در نظر گرفته شوید، باید از طریق وب سایت رسمی ثبت نام کنید. و مانند همیشه، ثبت نام در نسخه بتا دسترسی را تضمین نمی کند. این بازی با همکاری Ubisoft و Level Infinite در حال ساخت است. و این در مورد بتا به یک دلیل اصلی مهم است. اگر قبلاً ندارید، باید یک حساب کاربری Level Infinite ایجاد کنید.

خبر خوب این است که این رایگان است. فقط مطمئن شوید که یکی را راه‌اندازی کرده و وارد سیستم شوید. اگر می‌خواهید برای نسخه بتا ثبت‌نام کنید، باید وارد شوید. این استودیو می‌گوید: «Level Infinite در حال همکاری نزدیک با یوبی‌سافت است تا تجربه‌ای واقعی از بازی Assassin’s Creed با کیفیت بالا ایجاد کند که برای پلتفرم‌های موبایل ساخته شده است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VUHHSH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *