گوگل در حال آزمایش ابزار هوش مصنوعی جدید است که می تواند این مقاله را در مورد این ابزار جدید هوش مصنوعی بنویسد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گوگل در حال آزمایش ابزار جدید است که می تواند این مقاله را در مورد این ابزار جدید هوش مصنوعی بنویسد
همراه ما باشید

گوگل در حال آزمایش یک ابزار هوش مصنوعی جدید است که به عنوان کمکی برای خبرنگاران ارائه می کند. و ظاهراً به مدیران نیویورک تایمز، واشنگتن پست و نیوز کورپ (شرکت مادر وال استریت ژورنال) نشان داده شده است.

این ابزار در داخل به عنوان “پیدایش” شناخته شده است. و به گفته کسانی که با موضوع آشنا هستند، می تواند اطلاعاتی از جمله جزئیات رویدادهای جاری را بگیرد و محتوای خبری تولید کند. یکی از کسانی که با این موضوع آشنا بود، اظهار داشت که گوگل معتقد است می تواند به عنوان نوعی دستیار شخصی برای خبرنگاران عمل کند. با قابلیت خودکارسازی برخی از کارها برای آزاد کردن زمان برای دیگران و اینکه شرکت آن را به عنوان فناوری مسئولیت پذیر می دید.

قابل درک است، برخی از مدیرانی که این بازی را از گوگل دیدند، آن را ناراحت کننده توصیف کردند. دو نفر از کسانی که با این موضوع آشنا بودند، اظهار داشتند که به نظر می‌رسد تلاشی که برای تولید اخبار دقیق و هنرمندانه انجام شده، امری بدیهی است.

این بخشی از ابتکار «هوش مصنوعی خوب» گوگل است

گوگل به مرحله ربات چت هوش مصنوعی دیر رسیده بود که بسیار تعجب آور بود. با در نظر گرفتن میزان هوش مصنوعی که قبلاً در همه محصولات خود استفاده می کند. اما دیر به مشت رسیده بود و باید با عجله بارد را از در خارج کرد. اما اکنون روی چند چت ربات و ویژگی‌های جالب هوش مصنوعی کار می‌کند. آوردن Bard به انواع محصولات Google مانند پرونده های گوگل، Gmail، و حتی جستجو.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Wipro با سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری در هوش مصنوعی به فرصت های جدیدی می پردازد

اکنون با Genesis، گوگل فکر می کند که با خودکار کردن برخی وظایف برای روزنامه نگاران به آنها کمک می کند. اکنون مشخص نیست که این وظایف چه می تواند باشد. آیا منبع یابی است؟ آیا یافتن اطلاعات دقیق برای مقاله خبری مورد نظر است؟ در حال حاضر گفتنش سخت است، زیرا آن دسته از مدیرانی که زمین را دیدند، در حال حاضر چیز زیادی نمی گویند.

اما باز هم، فقط یک موضوع زمان بود که هوش مصنوعی شروع به نوشتن مقالات خبری و حتی بیشتر کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QklrBB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *