چگونه در گنج خرچنگ دیگری تفنگ بدست آوریم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه در ی تفنگ بدست آوریم همراه ما باشید

کریل یک تفنگ دارد

گنج خرچنگ دیگر بدون شک شبیه یک بچه پسند به نظر می رسد، اما پنهان شدن در زیر فضای بیرونی جذاب و بامزه آن یک تجربه روحی چالش برانگیز است که می تواند استعداد جانبازان ژانر را آزمایش کند. کسانی که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند در طول این ماجراجویی زیر آب با چنین دشواری درگیر شوند، می‌توانند از انواع کمک‌ها استفاده زیادی کنند. در میان این گزینه‌ها یک گزینه نسبتاً تکان‌دهنده، اما خنده‌دار وجود دارد که می‌تواند تقریباً تمام چالش‌های بازی را کاملاً نفی کند و در عین حال خنده‌هایی را در طول مسیر ایجاد کند. در اینجا نحوه وارد کردن اسلحه آمده است گنج خرچنگ دیگر.

چگونه اسلحه بگیریم

برای اینکه به خودت تفنگ بدهی گنج خرچنگ دیگر، به سمت تنظیمات منو. هدایت به حالت کمکی در پایین منو، سپس یک بار دیگر به پایین بروید تا تنظیماتی به نام به کریل تفنگ بدهید. این را روشن کنید، سپس خارج شوید و بازی خود را از سر بگیرید تا متوجه شوید که کریل اکنون به جای یک پوسته، یک تپانچه بزرگ در پشت خود دارد.

منوی تنظیمات

این تفنگ جدید در پشت شما چیزی بیش از یک تصویر خنده دار را برای شما فراهم می کند – در واقع به شما اجازه می دهد تا هر دشمنی را در یک ضربه شلیک کنید و بکشید و تقریباً تمام چالش ها را از بازی حذف کنید. علاوه بر این، اگر به دنبال غنائم یا دستاوردها هستید، اولین باری که با تفنگ به یک خرچنگ شلیک می‌کنید قفل «This Kills the Crab» را نیز باز می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Boost Pack در Starfield

وقتی استفاده از تفنگ را تمام کردید، به تنظیمات برگردید و آن را خا کنید تا ماجراجویی خود را به طور معمول از سر بگیرید.

 

امیدواریم از این مقاله چگونه در گنج خرچنگ دیگری تفنگ بدست آوریم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HmtpWl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *