از شکار پوکمون خسته شده اید؟ بازی جدید AR گوگل به شما این امکان را می دهد که بیگانگان را نابود کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • گوگل و بازی ساز ژاپنی بازی Taito، بازی جدیدی از Space Invaders Augmented Reality منتشر کرده اند.
  • این به بازیکنان اجازه می دهد تا بیگانگان را در دنیای واقعی اطراف خود منفجر کنند.
  • این بازی اکنون برای دانلود در دستگاه های اندرویدی با پشتیبانی ARCore در دسترس است و به زودی برای آی او اس نیز در دسترس خواهد بود.

گوگل و تایتو یک بازی واقعیت افزوده جدید منتشر کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد با استفاده از گوشی خود، بیگانگان مجازی را در دنیای واقعی اطراف خود از بین ببرید. این بازی که Space Invaders: World Defense نام دارد، به افتخار 45 سالگی بازی ویدیویی اصلی Space Invaders ساخته شده است.

در بازی جدید World Defense، Space Invaders از ساختمان ها و پشت بام ها تخم ریزی می کند، پشت سازه ها پنهان می شود و در آسمان شناور می شود. بنابراین به جای پوکمون، شما به دنبال بیگانگان خواهید بود. پست وبلاگ گوگل می گوید بازیکنان می توانند مهاجمان فضایی جدید را در محله های مختلف و اطراف آن کشف کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند قدرت‌های ویژه را باز کنند، با دیگر بازیکنان تیم شوند و دستاوردهای خود را با یک سلفی واقعیت افزوده در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این بازی از فناوری ARCore گوگل استفاده می کند، به این معنی که برای اجرای آن به دستگاهی با پشتیبانی از ARCore نیاز دارید. همچنین از API Geospatial این شرکت استفاده می‌کند تا محیط اطراف بازیکنان، ساختمان‌های نزدیک، مناظر و دیگر عناصر معماری را وارد بازی کند.

هم اکنون می توانید Space Invaders: World Defense را در اندروید دانلود کنید. انتشار آی او اس در 18 جولای در نیمه شب به وقت کاربر محلی انجام می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/niEnde
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *