رتبه تایید Manor Lords: چگونه رتبه تایید خود را افزایش دهیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی رتبه تایید Manor Lords: چگونه رتبه تایید خود را افزایش دهیم همراه ما باشید

ایجاد جمعیت خود در یک چیز است، اما اطمینان از اینکه آنها می‌خواهند بمانند و به رشد خود ادامه دهند، چالش واقعی است. شما می‌توانید طراحی ایده‌آل برای یک دهکده یا ذهن تاکتیکی کاملی برای تسخیر کل نقشه داشته باشید، اما اگر میزان محبوبیت شما خیلی پایین باشد، از اولین زمستان خود جان سالم به در نخواهید برد.

مردم شاد روغنی هستند که پادشاهی شما را به ماشینی کارآمد تبدیل می کنند، اما چه چیزی است که مردم برای آن ارزش قائل هستند؟ گاهی اوقات تشخیص اینکه چرا رتبه محبوبیت شما افزایش نمی‌یابد یا بدتر از آن کاهش می‌یابد در حین انجام چند اول دشوار است. ما روی همه شهروندان خود بزرگنمایی کرده‌ایم تا دقیقاً بدانیم برای افزایش رتبه تأیید خود چه کاری باید انجام دهید.

 

یک پنجره بازشو درباره رتبه‌بندی روستاها در Manor Lords.

چگونه رتبه تایید را افزایش دهیم

رتبه‌بندی تأیید شما در Manor Lords عمدتاً خود توضیحی است: نشان‌دهنده میزان علاقه مردم شما به کاری است که انجام می‌دهید و چگونه پادشاهی خود را اداره می‌کنید. رتبه‌بندی تأیید شما مستقیماً با رشد جمعیت شما مرتبط است، بنابراین نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید و به خطر بیفتید که همه شهرتان را ترک کنند. راه‌های مختلفی برای افزایش رتبه تایید وجود دارد که باید با رشد و جمع‌آوری منابع به ترتیب کلی به آن‌ها بپردازید.

مرحله 1: اولین سفارش کسب و کار شما باید این باشد که به اندازه کافی زمین های مسکونی برای کل جمعیت خود تهیه کنید. بی خانمان بودن در Manor Lords، درست مانند زندگی واقعی، مردم را خیلی خوشحال نمی کند. به همه خانه بدهید و به راحتی تأیید خواهید کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه لانچر Epic Games و بازی های آن را حذف نصب کنیم

گام 2: در مرحله بعد، چاهی برای آب شیرین بسازید و مطمئن شوید که در حال شکار و جمع آوری غذا و سوخت کافی برای پاسخگویی به تقاضا هستید.

مرحله 3: از اینجا، درک همه چیز کمی سخت‌تر می‌شود، اما می‌توانید ببینید که چه چیزی با نگاه کردن به نقشه‌های انقباضی و مشاهده الزامات ارتقای آن به سطح 2، به افزایش رتبه تایید کمک می‌کند. رعایت هر یک از این موارد نیز به افزایش رتبه تایید شما کمک می‌کند. این شامل:

  • ساخت یک کلیسای چوبی و بعداً ارتقاء آن.
  • ایجاد یک بازار و اطمینان از اینکه منابعی برای ذخیره آن با کالاهای مختلف دارید. هرچه تنوع غذایی بیشتر باشد بهتر است.
  • ساختن میخانه زمانی که یک منبع جو برای ذخیره آن دارید.
  • مالیات ها را پایین نگه دارید یا آنها را حذف کنید.
  • یک گودال جسد برای دفع اجساد بسازید.

 

امیدواریم از این مقاله رتبه تایید Manor Lords: چگونه رتبه تایید خود را افزایش دهیم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jQnjkC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *