بهترین جایگزین ها برای HowManyofMe.com

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین جایگزین ها برای HowManyofMe.com
همراه ما باشید

اگر به دنبال یک جایگزین رایگان برای HowManyofMe.com وب سایت، پس این پست مطمئناً برای شما جالب خواهد بود. HowManyofMe.com یک وب‌سایت پرطرفدار است که تعداد افرادی را که همنام شما هستند را نشان می‌دهد. با این حال، این وب سایت در حال حاضر غیر قابل دسترس است و شما دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.

چه وب سایتی نشان می دهد که چند نفر نام دارند؟

وب سایت هایی وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. اگر هنوز می خواهید در مورد محبوبیت نام خود بدانید، می توانید از جایگزین آن استفاده کنید. در اینجا، ما قصد داریم به چند جایگزین رایگان برای HowManyofMe.com اشاره کنیم که می توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین جایگزین ها برای HowManyofMe.com

در اینجا چند جایگزین برای HowManyofMe.com وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای اطلاع از تعداد افراد با نام کامل شما استفاده کنید:

  1. پیشینیان
  2. پشت نام
  3. Maniacs.info

1]پیشینیان

بهترین جایگزین ها برای HowManyofMe.com

Forebears یک جایگزین خوب برای HowManyofMe.com است. این به شما کمک می کند تا میزان محبوبیت نام و نام خانوادگی خود را تعیین کنید. نه فقط برای ایالات متحده، بلکه نتایج را در سراسر جهان نشان می دهد.

شما می توانید به سادگی از وب سایت Forebears در یک مرورگر وب بازدید کنید. پس از آن، روی کادر جستجوی آن کلیک کنید و شروع به تایپ نام در کادر کنید. پیشنهاداتی را برای نام‌های مشابه برای نام خانوادگی و نام خانوادگی نشان می‌دهد. می توانید نامی را که می خواهید در مورد آن بیاموزید انتخاب کنید.

همانطور که یک نام را انتخاب می کنید، رتبه را نشان می دهد، یعنی اینکه نام وارد شده چقدر در جهان رایج است. همچنین معنای اصلی نام را نشان می دهد. به علاوه، تخمینی از تعداد افرادی که نام یکسانی دارند نیز نشان داده شده است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید کشوری را که در آن نام رایج است و در آن بیشترین تراکم نام وجود دارد، یاد بگیرید.

همچنین می توانید نمودار جمعیتی را تجسم کنید که توزیع نام را در سراسر جهان نشان می دهد. در نقشه می توانید ماوس را بر روی یک کشور ببرید و آمارهای مختلف مربوط به نام خود مانند نسبت، رتبه، فراوانی و غیره را مشاهده کنید. همچنین آمار را به صورت جدولی نشان می دهد.

وقتی به سمت پایین به سمت انتهای صفحه نتایج جستجو حرکت می‌کنید، می‌توانید نام‌های مشابه آوایی را نیز ببینید.

در مجموع، جایگزین خوبی برای استفاده به جای HowManyofMe.com است. می توانید آن را در اینجا امتحان کنید.

2]پشت نام

پشت نام یک جایگزین دیگر HowManyofMe.com است. این وب سایت به شما امکان می دهد ریشه شناسی و تاریخچه نام های مختلف را بیابید. شما به سادگی می توانید نام را در کادر جستجوی آن وارد کنید و اصول اولیه نام از جمله محل استفاده، اسکریپت های آن، نحوه تلفظ و غیره را به شما نشان می دهد. ایالات متحده آمریکا، انگلستان و مناطق دیگر.

نموداری که محبوبیت نام کوچک را در طول سال ها نشان می دهد نمایش داده می شود. همچنین می توانید محبوبیت نام کوچک خود را با نام دیگری مقایسه کنید. جدا از آن، اسامی مرتبط، نام‌ها، رتبه‌بندی‌ها و غیره را نیز نمایش می‌دهد. در حین جستجوی نام، می‌توانید نتایج را با تنظیم برخی از گزینه‌ها مانند جنسیت، مبدا، حروف، کاربرد، زبان، روابط و غیره فیلتر کنید.

اگر آن را دوست داشتید، وب سایت آن را باز کنید و شروع به پیدا کردن تاریخچه نام کوچک خود و میزان محبوبیت نام خود در سراسر جهان کنید. در اینجا پیوند به وب سایت پشت نام است.

3]Maniacs.info

Maniacs.info یک وب سایت است که حاوی چندین ابزار است که اهداف مختلفی را انجام می دهند. یکی از ابزارهای متعدد آن شامل الف چند نفر از من؟ ابزار این ابزار به شما این امکان را می دهد که تعداد افراد با نام یا نام خانوادگی مشابه خود را پیدا کنید. نتایج فقط برای ایالات متحده نشان داده شده است.

برای استفاده از آن، به وب سایت آن در مرورگر خود بروید و انتخاب کنید که آیا می خواهید در مورد نام یا نام خانوادگی خود بدانید. پس از اتمام، نامی را که می‌خواهید نتایج آن را ببینید وارد کنید. پس از آن، را فشار دهید چند نفر از من؟ را فشار دهید تا نتایج را ببینید.

در صفحه نتایج، می‌توانید تخمینی از افرادی که نام یا نام خانوادگی مشابهی که وارد کرده‌اید دارند، بیاموزید. علاوه بر این، رتبه نام وارد شده را نیز نمایش می دهد. این نشان می دهد که این نام چقدر در ایالات متحده محبوب است. علاوه بر این، برخی اطلاعات اضافی را نیز نشان می دهد، به عنوان مثال، نام هایی که با حرف اول نام شما در ایالات متحده شروع می شوند.

این وب سایت شامل ابزارهای دیگری است که ممکن است برای شما مفید باشد مانند ماشین حساب جنبه، ماشین حساب BAC، شمارش معکوس تولد، محاسبه کننده نرخ حروف بزرگ و غیره.

امیدوارم این کمک کند!

خواندن: چگونه با DoorDash بیشترین درآمد را داشته باشیم؟

آیا وب سایتی وجود دارد که به شما بگوید چند نفر هم نام شما را دارند؟

بله، چند وب‌سایت خوب وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید تعداد همنام‌های خود را در دنیا تعیین کنید. HowManyofMe یک وب سایت عالی برای آن بود، اما به نظر می رسد اکنون بسته شده است. با این حال، وب‌سایت‌هایی مانند Forebears و Behind the Name وجود دارند که می‌توانید از آنها برای یافتن میزان محبوبیت نام و نام خانوادگی خود در نقاط مختلف جهان استفاده کنید.

حالا بخوانید: جایگزین جدیدی برای وب سایت Soap2Day.is چیست؟

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dxciCT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *