چگونه از وب هوک به LeadConnector سرنخ اضافه کنیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک چگونه از وب هوک به LeadConnector سرنخ اضافه کنیم
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اگر استفاده می کنید LeadConnector به عنوان CRM خود، می توانید آن را با تقریباً هر برنامه دیگری از طریق ادغام Zapier جفت کنید. به این ترتیب، شما می توانید LeadConnector را خودکار کنید برای انجام همه چیز از افزودن مخاطبین جدید به کمپین، هشدار دادن به تیم فروش خود در مورد سرنخ های جدید و حتی ایجاد قراردادها.

هر چند وقت یکبار، برنامه‌ای که استفاده می‌کنید ممکن است ادغام Zapier نداشته باشد. یا، محرک‌ها و اقدامات یکپارچگی ممکن است با نیازهای خاص شما مطابقت نداشته باشد. در هر یک از این موارد، وب هوک ها راه حل کامل هستند.

می توانید از webhook ها برای انجام کارهای زیادی در LeadConnector استفاده کنید افزودن مخاطبین به کمپین ها یا به روز رسانی فرصت هااما در حال حاضر، نحوه افزودن مخاطبین به LeadConnector را از ابزاری که ممکن است ادغام Zapier نداشته باشد، به شما آموزش خواهیم داد. هنگامی که این مراحل را انجام دادید، می‌توانید آنها را برای ایجاد سایر گردش‌های کاری خودکار نیز اعمال کنید.

قبل از اینکه شروع کنی

مطمئن شوید برنامه‌ای که می‌خواهید جفت کنید می‌تواند از webhook استفاده کند. اگر می تواند، بررسی کنید تا ببینید چه وبی هوک هایی را ارائه می دهد. وب هوک ها اغلب در فعالیت های خاصی فعال می شوند. به عنوان مثال، برنامه شما ممکن است یک وب هوک برای معاملات جدید و دیگری برای مخاطبین جدید ارائه دهد.

سپس، مطمئن شوید که می‌توانید وب هوک ایجاد کنید، زیرا ممکن است به مجوزهای خاصی از صاحب حساب نیاز داشته باشید.

هنگامی که تأیید کردید که می توانید در برنامه خود وبک هوک ایجاد کنید، باید دو تب مرورگر را باز کنید: یکی برای صفحه تنظیمات برنامه و دیگری برای Zapier.

Zapier پیشرو در اتوماسیون بدون کد است – ادغام با بیش از 5000 برنامه از شرکای مانند Google، Salesforce و Microsoft. سیستم‌های ایمن و خودکار را برای گردش‌های کاری حیاتی کسب‌وکار خود در سراسر پشته فناوری سازمان خود بسازید. بیشتر بدانید.

از یک webhook به LeadConnector سرنخ اضافه کنید

شما می توانید Zap خود را از ابتدا بدون دانش کدنویسی بسازید یا از یک الگو برای شروع سریع استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با یک الگو شروع کنید، روی الگوی Zap در زیر کلیک کنید و شما را به ویرایشگر Zap می‌برد. اگر هنوز این کار را نکرده اید، باید یک حساب Zapier (رایگان) ایجاد کنید. سپس، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا Zap خود را راه اندازی کنید.

برای این آموزش، یک وب هوک در آن راه اندازی می کنم کارت، ابزاری برای ساخت وب سایت های یک صفحه ای از ابتدا. آنها یک ادغام بومی Zapier ندارند، اما شما به راحتی می توانید فرم موجود در سایت Carrd خود را با webhooks به Zapier متصل کنید.

راه‌انداز webhooks Zapier خود را تنظیم کنید

اگر از الگو شروع می‌کنید، روی مرحله ماشه – رویدادی که Zap را شروع می‌کند – در ویرایشگر Zap کلیک کنید.

اگر از ابتدا ایجاد می کنید، انتخاب کنید Webhooks توسط Zapier به عنوان برنامه ماشه شما و هوک را بگیر به عنوان رویداد ماشه خود، سپس کلیک کنید ادامه هید.

تصویری از راه اندازی مرحله راه اندازی وب هوک در ویرایشگر Zapier.

شما می توانید انتخاب کنید که کلید فرزند را انتخاب کنید، اما می توانید آن را نادیده بگیرید و کلیک کنید ادامه هید برای این آموزش اگر می‌خواهید Zapier نتایج وب‌هوک شما را بر اساس ویژگی خاصی فیلتر کند، از این گزینه استفاده می‌کنید، اما برای این گردش کار نیازی به فیلتر نیست.

در مرحله بعد، URL وبی هوکی را خواهید دید که Zapier ایجاد کرده است. کلیک کپی 🀄 تا URL را در کلیپ بورد خود کپی کنید. به زودی باید نشانی وب هوک را در تنظیمات وب هوک برنامه خود جای‌گذاری کنید.

تصویری از URL وب هوک ایجاد شده توسط Zapier.

وب هوک را در برنامه خود تنظیم کنید

در برگه دیگر، برنامه‌ای را که می‌خواهید با وبک‌هوک‌ها جفت کنید، باز کنید. به طور معمول، در تنظیمات، در زیر آیتم های منو مانند، وب هوک ها را خواهید یافت API یا ادغام ها.

برای این مثال، Carrd همه چیز را بسیار ساده می کند. هنگامی که یک فرم سفارشی ایجاد می کنید، یک وجود دارد ارسال به Zapier گزینه ای که به شما امکان می دهد محتویات هر فرم ارسالی را به Zapier ارسال کنید. وقتی آن گزینه را انتخاب می کنید، الف آدرس وب هوک قسمت زیر برای شما باز می شود تا URL که از Zapier دریافت کرده اید را بچسبانید.

تصویری که فیلد URL Webhook را در تنظیمات فرم سفارشی در Carrd برجسته می‌کند.

پس از چسباندن URL و تکمیل فرم خود، به Zapier برگردید تا Zap خود را تکمیل کنید.

وب هوک خود را تست کنید

در مرحله بعد، ما باید وب هوک خود را آزمایش کنیم تا مطمئن شویم که کار می کند. Zapier برای راه‌اندازی بقیه Zap ما به داده‌های نمونه نیاز دارد تا با آن کار کند، بنابراین باید فرم خود را پر کنید تا Zapier پاسخی برای استخراج داشته باشد.

هنگامی که نمونه خود را ایجاد کردید، به ویرایشگر Zap برگردید و کلیک کنید ماشه تست.

تصویری از یک مرحله راه‌اندازی موفق وب هوک در ویرایشگر Zapier.

Zapier داده‌ها را از فرمی که قبلا ارسال کرده‌اید بیرون می‌کشد. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، کلیک کنید با رکورد انتخاب شده ادامه دهید.

اقدام LeadConnector خود را تنظیم کنید

اکنون، اکشن خود را راه‌اندازی می‌کنید — رویدادی که Zap شما پس از راه‌اندازی وب‌هوک شما انجام می‌دهد.

انتخاب کنید LeadConnector به عنوان برنامه عمل شما و افزودن/به‌روزرسانی مخاطب به عنوان رویداد شما، سپس کلیک کنید ادامه هید.

تصویری از راه‌اندازی مرحله اقدام LeadConnector در ویرایشگر Zapier.

سپس وارد حساب LeadConnector خود شوید. اگر قبلا LeadConnector را به Zapier متصل نکرده اید، باید به Zapier اجازه دسترسی به حساب LeadConnector خود را بدهید.

کلیک ورود، که شما را به صفحه ای می برد که در آن کلید API شما را می خواهد که می توانید آن را در صفحه پیدا کنید نمایه کسب و کار بخش تنظیمات در حساب LeadConnector شما.

کلید API خود را در فیلد موجود در صفحه ورود بچسبانید و کلیک کنید بله، به LeadConnector ادامه دهید.

تصویری از صفحه ورود به سیستم برای اتصال LeadConnector به Zapier.

هنگامی که حساب شما متصل شد، کلیک کنید ادامه هید.

اکنون زمان آن است که مرحله اقدام خود را سفارشی کنید. وقتی روی یک فیلد کلیک می‌کنید، می‌توانید اطلاعات را از webhook خود بیرون بکشید و با انتخاب آن از قسمت LeadConnector به فیلدهای خاصی در LeadConnector اضافه کنید. درج داده ها کشویی

اسکرین شات شخصی سازی مرحله اقدام LeadConnector در ویرایشگر Zapier.

وقتی سفارشی کردن این فیلدها تمام شد، کلیک کنید ادامه هید.

بعد، کلیک کنید اقدام آزمایشیو Zapier یک مخاطب جدید در LeadConnector با استفاده از داده های نمونه شما ایجاد می کند.

تصویری از آزمایش موفقیت آمیز اکشن LeadConnector در ویرایشگر Zapier.

اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، آماده هستید تا Zap خود را روشن کنید. اگر برخی از اطلاعات در ستون‌های اشتباه قرار گرفتند، به عقب برگردید و چیزها را تا زمانی که همه چیز درست به نظر برسد تغییر دهید.

با وبک هوک ها از هر کجا سرنخ های جدید اضافه کنید

Zapier به هزاران برنامه متصل می شود، اما گاهی اوقات ممکن است با برنامه ای روبرو شوید که هنوز یکپارچه سازی Zapier ندارد. اگر اینطور است، به احتمال زیاد می توانید از webhook ها برای جفت کردن برنامه های خود استفاده کنید و قدرت اتوماسیون را در هر جایی به ارمغان بیاورید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Qmw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *