فاش شدن مشخصات OnePlus 12 نشان از باتری عظیم و صفحه نمایش چشمگیر دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

رندر 4 وان پلاس 12 لو رفت

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • یک افشای جدید نشان می دهد که وان پلاس 12 می تواند صفحه نمایش 2K AMOLED داشته باشد.
  • وان پلاس 12 ممکن است از باتری عظیم 5400 میلی آمپر ساعتی نیز استفاده کند.
  • گفته می شود که این دستگاه بر روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 اجرا می شود.

درست در زمانی که یوگش برار پنجره راه اندازی OnePlus 12 را درز کرده بود، ناگهان نشت دیگری ظاهر شد. آخرین افشای OnePlus 12 جزئیاتی در مورد SoC، صفحه نمایش، باتری، دوربین ها و موارد دیگر به ما می دهد.

با همکاری اطلاعات خبره معتبر OnLeaks، خروجی Smartprix مشخصات OnePlus 12 آینده را فاش کرده است. با شروع نمایشگر، به نظر می رسد صفحه نمایش یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه 6.7 اینچ خواهد بود. این نمایشگر طبق گزارشات دارای وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. و برای کمک به عمر باتری، ممکن است از فناوری نمایشگر LTPO برای تنظیم فعال نرخ تازه‌سازی استفاده کند.

در مورد عمر باتری، این گزارش نشان می دهد که این گوشی دارای باتری عظیم 5400 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همراه با آن باتری، این گوشی می تواند از شارژ سیمی 100 واتی با شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند. و به نظر می رسد که یک شارژر در جعبه موجود خواهد بود.

با توجه به خروجی، این دستگاه ممکن است در نهایت با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 اجرا شود. این باعث می شود که یکی از اولین گوشی هایی باشد که تراشه بعدی کوالکام را دریافت می کند. در همین حال، فاش شده ادعا می کند که OnePlus 12 دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی بر اساس استاندارد UFS 4.0 خواهد بود.

در مورد دوربین‌ها، به نظر می‌رسد که می‌توانیم انتظار راه‌اندازی دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 50 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی را داشته باشیم. این تنظیمات همچنین زوم اپتیکال 3X را ارائه می دهد. از سوی دیگر، دوربین سلفی دارای دوربین 32 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این، همانطور که انتظار داشتیم، گفته می‌شود که این نرم‌افزار بر روی سیستم‌عامل Oxygen 14 اجرا می‌شود. این سیستم‌عامل نسخه OnePlus اندروید 14 خواهد بود. همچنین باید یک نوار لغزنده هشدار و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش دریافت کند.

بر اساس افشای Brar، انتظار داریم OnePlus ابتدا OnePlus 12 را در چین و دوم در سطح جهانی عرضه کند. شایعه شده است که عرضه در چین در دسامبر 2023 اتفاق می افتد، در حالی که راه اندازی جهانی برای فوریه 2024 شایعه شده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GdpVhZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *