چگونه از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شویم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه از شر من در خلاص شویم همراه ما باشید

آیا می خواهید از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شوید اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید؟ پس از نقص فنی بزرگ اخیر، جایی که چت ربات هوش مصنوعی داستان هایی را ارسال می کرد، بسیاری از کاربران سعی کرده اند هوش مصنوعی من را برای همیشه از حساب های خود حذف کنند.

چگونه از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شویم

در حالی که داشتن هوش مصنوعی در برنامه یک تجربه پیام رسانی پیشرفته را ارائه می دهد، گاهی اوقات می تواند حریم خصوصی شما را نیز تهدید کند. بنابراین، اگر می‌خواهید هوش مصنوعی من را از اسنپ چت حذف کنید، در اینجا سه ​​راه قوی برای حذف هوش مصنوعی من و عدم بازگرداندن آن وجود دارد.

چگونه از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شویم

در حالی که اسنپ چت هنوز برای غیرفعال کردن چت ربات هوش مصنوعی تماسی نگرفته است، شما چند راه برای حذف هوش مصنوعی من از حساب خود دارید. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که نمی‌توانید هوش مصنوعی من را به طور کامل حذف کنید مگر اینکه اشتراک +Snapchat داشته باشید . بنابراین، اگر از برنامه به صورت رایگان استفاده می کنید و هنوز مشترک اسنپ چت پلاس نیستید، نمی توانید آن را برای همیشه از حساب خود حذف کنید. بنابراین، چه از اسنپ چت بر روی رایانه شخصی یا تلفن همراه خود استفاده می کنید، در اینجا 3 روش قوی برای خلاص شدن از شر هوش مصنوعی من در حساب اسنپ چت خود آورده شده است.

  1. داده های خود را از هوش مصنوعی من پاک کنید
  2. با پشتیبانی اسنپ چت تماس بگیرید
  3. برای حذف دائمی هوش مصنوعی من در Snapchat+ مشترک شوید

1] داده های خود را از هوش مصنوعی من پاک کنید

 

از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شوید

اگر عضو اسنپ چت پلاس نیستید و می خواهید از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شوید، می توانید داده های هوش مصنوعی خود را پاک کنید. این کار فقط داده‌های مکالمات قبلی شما با هوش مصنوعی من را پاک می‌کند، اما داده‌های سایر تعاملات با هوش مصنوعی من را حذف نمی‌کند.

  • برای پاک کردن داده‌های هوش مصنوعی من، Snapchat را در تلفن خود راه‌اندازی کنید و روی عکس نمایه خود در سمت چپ بالای صفحه برنامه ضربه بزنید.
  • در صفحه بعدی، روی نماد چرخ دنده در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود .
  • در مرحله بعد، به قسمت Actions Account بروید و روی Clear My AI data ضربه بزنید .
  • اکنون در اعلان Delete My AI data ، روی Confirm ضربه بزنید تا داده ها پاک شوند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدل های هوش مصنوعی را با داده های خود آموزش دهید تا خطرات را کاهش دهید

خواندن:

2] با پشتیبانی اسنپ چت تماس بگیرید

از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شوید

برای مشترکین غیر پریمیوم، یکی از بهترین راه ها برای حذف هوش مصنوعی من از اسنپ چت، تماس با پشتیبانی آنها و درخواست حذف دائمی آنهاست.

  • برای این کار، روی عکس پروفایل خود در سمت چپ بالای صفحه اسنپ چت ضربه بزنید.
  • اکنون، در صفحه نمایه خود، روی نماد تنظیمات (چرخ‌دنده)، در سمت راست بالا کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی، به بخش بازخورد بروید و پیشنهادی دارم را انتخاب کنید .
  • سپس، در صفحه پیشنهاد ، تنظیمات را انتخاب کنید .
  • اکنون موضوع تنظیمات حریم خصوصی را انتخاب کنید و درخواست خود را تایپ کنید تا گزینه ای برای حذف چت ربات هوش مصنوعی من در اختیار شما قرار گیرد.

بخوانید: چگونه حالت تاریک اسنپ چت را در اندروید یا رایانه شخصی فعال کنیم؟

3] برای حذف دائمی هوش مصنوعی من در Snapchat+ مشترک شوید

از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شوید

اگر می خواهید برای همیشه از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شوید، باید یک اشتراک پرمیوم اسنپ چت داشته باشید. سپس می توانید روش های زیر را برای حذف هوش مصنوعی از حساب اسنپ چت خود دنبال کنید.

Snapchat AI را از تنظیمات چت حذف کنید

  • پاک کردن از فید چت – Snapchat را باز کنید > هوش مصنوعی من را در پنجره چت فشار دهید و نگه دارید > روی تنظیمات چت ضربه بزنید > روی پاک کردن فید چت ضربه بزنید .
  • پین مکالمه را بردارید – یا می توانید پین مکالمه هوش مصنوعی را بردارید تا آن را از فید چت حذف کنید. روی صفحه چت، هوش مصنوعی من را طولانی فشار دهید > تنظیمات گپ > لغو پین مکالمه را انتخاب کنید .
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هوش مصنوعی بهداشت اولیه امنیت داده ها را حیاتی می کند

سنجاق هوش مصنوعی من را بردارید

علاوه بر این، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که AI من را از فید اسنپ چت بردارید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که Snapchat را راه اندازی کنید و روی نماد نمایه خود در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

در صفحه نمایه خود، Snapchat+ را انتخاب کنید . اکنون، در صفحه بعدی، به دنبال هوش مصنوعی من بگردید و آن را غیرفعال کنید تا پین آن را بردارید و از اسنپ چت حذف کنید.

Snapchat AI را از تنظیمات پروفایل غیرفعال کنید

همچنین می توانید انتخاب کنید که مکالمات هوش مصنوعی من را پاک کنید تا از شر آن در اسنپ چت خلاص شوید. برای این کار، Snapchat را باز کنید > روی عکس نمایه خود در سمت چپ بالا ضربه بزنید > نماد چرخ دنده ( تنظیمات ) > اقدامات حساب > پاک کردن مکالمه > روی علامت ضربدر ( x ) در کنار هوش مصنوعی من ضربه بزنید تا مکالمه پاک شود.

به عنوان یک امتیاز، می‌توانید تنظیمات داستان را برای هوش مصنوعی من خاموش کنید تا Snapchat AI نتواند استوری شما را مشاهده کند. فقط کافیست هوش مصنوعی من را به مدت طولانی در فید چت > تنظیمات حریم خصوصی فشار دهید > داستان من را خاموش کنید .

چرا هوش مصنوعی خود را روی اسنپ دارم؟

اگر یک فیلد چت به نام هوش مصنوعی من در اسنپ چت خود می بینید، این ربات چت هوش مصنوعی (تجهیز شده توسط ) است که اخیرا راه اندازی شده است. درست مانند سایر ربات‌های چت هوش مصنوعی، می‌توانید پرس و جو خود را در هوش مصنوعی من تایپ کنید، و مشاوره ارائه می‌دهد، به سؤالات شما پاسخ می‌دهد و حتی با شما صحبت می‌کند. با این حال، برخلاف بسیاری از ربات‌های چت دیگر، در اینجا، می‌توانید نام آن را سفارشی کنید، یک آواتار سفارشی ایجاد کنید و موارد دیگر.

آیا هوش مصنوعی من در اسنپ چت امن است؟

بله، Snapchat AI امن است. با این حال، عوامل مختلفی بر ایمنی چت بات تأثیر می گذارد. در حالی که در ابتدا، ممکن است برخی از چالش ها وجود داشته باشد، به جز نقص فنی اخیر، هیچ خطری در طول تعامل با ویژگی هوش مصنوعی گزارش نشده است.

امیدواریم از این مقاله چگونه از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت خلاص شویم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (4 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fgjVCN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *