نحوه نصب آی او اس 17 همین الان

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه نصب همین الان همراه ما باشید

پس از ماه ها انتشار نسخه بتای توسعه دهندگان و عمومی، آی او اس 17 سرانجام برای دانلود در آیفون های سراسر جهان در دسترس قرار گرفت. 

به‌روزرسانی آی او اس 17 با ویژگی‌های جدیدی مانند Contact Posters، راهی برای سفارشی‌سازی صفحه تماس شما هنگام تماس با سایر کاربران آیفون، در کنار یک برنامه تلفن بازطراحی‌شده، بهبودهای و حتی روشی جدید برای اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس و موارد دیگر است. داده ها به سادگی با برخورد دو آیفون با هم.

این یک به‌روزرسانی هیجان‌انگیز است که در هر آیفونی که به Xr برمی‌گردد در دسترس است – متأسفانه دارندگان iPhone X و iPhone 8 این بار شانس ندارند. شاید وقت آن رسیده که روی یک آیفون جدید سرمایه گذاری کنید؟

با این حال، برای بقیه، در اینجا نحوه نصب آی او اس 17 در آیفون خود در حال حاضر آورده شده است. 

آنچه شما نیاز دارید: 

  • یک آیفون پشتیبانی شده
  • یک اتصال اینترنتی

نسخه کوتاه 

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. روی General ضربه بزنید.
  3. روی Software Update ضربه بزنید.
  4. روی Download and Install ضربه بزنید.
  5. شرایط و ضوابط را بپذیرید.
  6. نصب را تایید کنید.
  1. مرحله
    1

    برنامه تنظیمات را باز کنید

    اولین قدم در سفر به‌روزرسانی، باز کردن برنامه تنظیمات است – اگر با آن آشنا نیستید، این نماد برنامه با چرخ دنده مکانیکی است. برنامه تنظیمات آی او اس

  2. مرحله
    2

    روی General ضربه بزنید

    از منوی تنظیمات اصلی، به پایین بروید تا بخش عمومی را پیدا کنید. برای ادامه روی آن ضربه بزنید.برنامه تنظیمات آی او اس

  3. مرحله
    3

    روی Software Update ضربه بزنید

    در بالای منوی تنظیمات عمومی، باید بخشی به نام Software Update را مشاهده کنید. بر روی آن بزنید. منوی به روز رسانی نرم افزار

  4. مرحله
    4

    روی Download and Install ضربه بزنید

    تا زمانی که اتصال اینترنتی فعال دارید، باید از شما خواسته شود که آپدیت آی او اس 17 را در این منو نصب کنید. این به شما یک نمای کلی از به‌روزرسانی با دکمه دانلود و نصب در زیر آن ارائه می‌کند – برای شروع دانلود، روی آن ضربه بزنید. 

    دانلود به‌روزرسانی‌ها معمولاً فقط چند دقیقه طول می‌کشد و پردازش آن کمی بیشتر طول می‌کشد، اما در طول به‌روزرسانی‌های بزرگ مانند آی او اس 17، سرورهای اپل کمی تحت فشار قرار می‌گیرند و فرآیند دانلود ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد. 
    دانلود آی او اس 17

  5. مرحله
    5

    شرایط و ضوابط را بپذیرید

    پس از شروع دانلود، باید با شرایط و ضوابط اپل موافقت کنید. روی Accept ضربه بزنید و سپس دوباره روی Accept در پنجره پاپ آپ ضربه بزنید.شرایط و ضوابط آی او اس

  6. مرحله
    6

    نصب را تایید کنید

    هنگامی که دانلود کامل شد و فایل پردازش شد، یک اعلان روی صفحه مشاهده می کنید که به شما اطلاع می دهد که به روز رسانی در شرف نصب است. روی OK ضربه بزنید یا به سادگی آیفون خود را رها کنید تا بروزرسانی نصب شود. 

    در طول این فرآیند، آیفون شما ممکن است چند بار خاموش و روشن شود، اما نگران نباشید. این کاملا طبیعی است پس از راه اندازی مجدد، شما آماده استفاده از تمامی ویژگی های جدید موجود در آی او اس 17 هستید.

    دانلود آی او اس 17

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از NameDrop در آیفون در آی او اس 17

عیب یابی

چرا دانلود آی او اس 17 اینقدر طول می کشد؟

دانلود آی او اس اپل معمولاً بسیار سریع است، اما در طول نسخه های بزرگ مانند آی او اس 17، سرورهای اپل می توانند کمی کند شوند.

چرا نمی توانم آپدیت آی او اس 17 را ببینم؟

اگر نمی‌توانید به‌روزرسانی را در برنامه تنظیمات ببینید، دوباره بررسی کنید که به یک اتصال اینترنتی فعال وصل شده‌اید. اگر باز هم کار نمی کند، راه اندازی مجدد آیفون شما باید این کار را انجام دهد.

امیدواریم از این مقاله نحوه نصب آی او اس 17 همین الان مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/klzzEy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *