نتفلیکس طرح اولیه بدون آگهی را در ایالات متحده و بریتانیا کنار گذاشت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نتفلیکس طرح اولیه بدون آگهی را در ایالات متحده و بریتانیا کنار گذاشت
همراه ما باشید

سال گذشته، نتفلیکس برای جذب افراد بیشتر به پلتفرم خود، از یک ردیف تبلیغاتی ارزان‌تر رونمایی کرد. این یکی اکثر ویژگی‌ها را با ردیف اصلی 10 دلاری بدون آگهی خود به اشتراک می‌گذاشت، و چند دلار از صورت‌حساب ماهانه خود را کاهش داد. به گفته Engadget، به نظر می رسد نتفلیکس طرح اولیه بدون آگهی خود را در ایالات متحده و بریتانیا کنار گذاشته است.

این تقریباً از هیچ به وجود آمد. چندی پیش نتفلیکس بی سر و صدا این سطح را از بینندگان کانادایی خود جدا کرد. هیچ اطلاعیه ای از قبل وجود نداشت. کاربران کانادایی به تازگی وارد سیستم شده اند تا ببینند که دوباره فقط سه گزینه پرداخت وجود دارد.

نتفلیکس طرح اولیه بدون آگهی خود را در ایالات متحده و بریتانیا کنار گذاشت

این هم تعجب آور است و هم نه. نتفلیکس قبل از خلاص شدن از شر این طرح هیچ اطلاعی از این موضوع نداشت. ما فقط وارد سیستم شدیم و “Poof” از بین رفت. ما مطمئن نیستیم که آیا این شرکت قصد دارد این کار را در بازارهای بیشتری انجام دهد.

با این حال، با توجه به رفتار اخیر این شرکت، نباید در این مورد خیلی شوکه باشیم. همانطور که باید انتظار داشته باشیم، نتفلیکس به شدت سطح تبلیغاتی خود را افزایش داده است. اما، در حالی که لایه پشتیبانی شده از تبلیغات را در کانون توجه قرار می دهد، طرح بدون آگهی را به سایه ها می برد. طناب شکن خاطرنشان می کند که در حین ثبت نام، تا حد زیادی طرح اولیه نامرئی شده است.

حالا که از بین رفته است، اگر از قبل برنامه را داشته باشید، چه؟ خوب، لازم نیست نگران باشید. نتفلیکس قرار نیست شما را به یک طرح متفاوت سوق دهد. تا زمانی که به عضوی دیگر تغییر ندهید، عضویت خود را حفظ خواهید کرد. پس از آن، اگر بخواهید به طرح اولیه برگردید، دیگر نمی توانید.

بنابراین، تا زمانی که بخواهید برنامه را حفظ خواهید کرد. با این حال، اگر چند سال بعد، شرکت شما را مجبور به تغییر کند، تعجب نکنید.

این می تواند به چیزی بدتر اشاره کند

حالا، این فقط حدس و گمان است، بنابراین شما می خواهید آن را با یک دانه نمک مصرف کنید. ارائه طرح ها با هزینه ارزان تر، حتی اگر تبلیغاتی وجود داشته باشد، سودآور نیست. می‌توانیم شرط‌بندی کنیم که نتفلیکس با برنامه‌ای که پشتیبانی می‌کند، با ضرر کار می‌کند. اگر اینطور باشد، برای همیشه دوام نخواهد داشت.

در آن صورت، چه اتفاقی می افتد؟ آ افزایش قیمت. با این حال، افزایش قیمت آن طرح باعث تضاد آن با طرح اولیه بدون آگهی می شود. بنابراین، نتفلیکس چه کاری باید انجام دهد؟ از شر طرح اولیه بدون آگهی خلاص شوید.

اگر این اتفاق بیفتد، نتفلیکس طرحی خواهد داشت که به اندازه طرح اولیه بدون تبلیغات هزینه دارد (یا تقریباً به اندازه آن)، اما با تبلیغات برای درآمد اضافی. باز هم، این فقط حدس و گمان است. بیایید فقط امیدوار باشیم که حدس و گمان باقی بماند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GQMQRo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *