چگونه آزمون صفحه اصلی Bing را بازی کنیم و برنده شویم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک چگونه آزمون صفحه اصلی Bing را بازی کنیم و برنده شویم؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مایکروسافت بینگ و مرورگر اج دارای ویژگی های کوچکی هستند که تجربه مرور ما را بهبود می بخشد. بینگ در طول سال ها چندین ویژگی مانند تصاویر پس زمینه منحصر به فرد، بینگ چت و آزمون صفحه اصلی بینگ. با این حال، در میان همه اینها، آزمون صفحه اصلی Bing به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد است که به شما کمک می کند دانش خود را آزمایش کنید.

بنابراین سوال این است که آزمون صفحه اصلی بینگ چیست؟ و آیا از هر جهت می تواند مفید باشد؟ بیایید در این مقاله بدانیم.

آزمون صفحه اصلی بینگ چیست؟

آزمون صفحه اصلی بینگ یکی از قدیمی ترین ویژگی های معرفی شده توسط بینگ است. به آن نیز معروف است آزمون روزانه بینگ و تحت موتور جستجوی بینگ قرار می گیرد.

این یک آزمون روزانه در صفحه اصلی Bing ارائه می دهد و از کاربران یک سؤال بی اهمیت یا مجموعه ای از سؤالات مربوط به طیف گسترده ای از موضوعات از سراسر جهان مانند علم، سرگرمی، تاریخ، ورزش و غیره می پرسد.

هدف این مسابقه جلب مشارکت کاربران و آزمایش دانش آنها در عین ارائه یک تجربه سرگرم کننده و تعاملی است.

هیچ محدودیتی در مورد نحوه بازی مسابقه صفحه اصلی Bing وجود ندارد. شما می توانید یک دانش آموز، کارمند یک شرکت یا اداره یک کسب و کار باشید. هیچ کس مانع از آزمایش دانش شما نمی شود.

مسابقه همچنین به شیوه ای سرگرم کننده طراحی شده است که هر کسی با دانش عمومی می تواند به آن پاسخ دهد.

چگونه آزمون صفحه اصلی بینگ را بازی کنیم؟

با استفاده از هر مرورگری که دوست دارید می توانید مسابقه صفحه اصلی Bing را بازی کنید. با این حال، هنگام بازدید از صفحه اصلی Bing، گزینه مسابقه ممکن است قابل مشاهده نباشد.

ابتدا باید پیام معرفی جدید Bing را ببندید. پس از آن، شما باید a را ببینید نماد Q; وقتی ماوس را روی آن نگه دارید، سؤالات ظاهر می شوند. در صورتی که نماد Q را نمی بینید، نماد ماوس خود را روی فضای زیر فیلد جستجو قرار دهید تا بتوانید آن را ببینید.

برای بازی Bing Homepage Quiz مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ماوس را روی نماد Q نگه دارید و باید یک سوال با چندین پاسخ ببینید.

آزمون صفحه اصلی بینگ

  • سپس بر روی پاسخ صحیح کلیک کنید، که شما را به جستجوی Bing می برد و پاسخ صحیح را نشان می دهد.
  • همچنین می توانید روی دکمه بعدی سوال کلیک کنید تا حداکثر 3 سوال دریافت کنید.

پرسش بعدی آزمون صفحه اصلی بینگ

  • هنگامی که به هر سه سوال به درستی پاسخ دهید، امتیاز پاداش دریافت خواهید کرد. امتیاز پاداش را می توان بعداً برای کارت های هدیه هیجان انگیز بازخرید کرد.

چگونه با بینگ کویز برنده جوایز مایکروسافت شویم؟

مسابقه صفحه اصلی مایکروسافت چیزی است که همه باید آن را امتحان کنند. وقتی به هر سه سوال به درستی پاسخ دهید به شما پاداش می دهد. امتیاز پاداش را می توان بعداً برای کارت های هدیه هیجان انگیز بازخرید کرد.

به غیر از آزمون‌های بینگ، می‌توانید از راه‌های دیگری مانند پاسخ دادن به سؤالات مختلف و بررسی پیشنهادات مختلف توسط مرورگر Edge، امتیاز پاداش کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به Rewards.bing.com مراجعه کنید و با استفاده از حساب Microsoft خود وارد شوید. همچنین برای کسب حداکثر امتیاز از مرورگر مایکروسافت اج استفاده کنید.

جوایز آزمون صفحه اصلی بینگ

Microsoft Rewards چگونه کار می کند؟

هنگامی که از Bing استفاده می کنید، به سؤالات آن پاسخ می دهید و سایر فعالیت ها را انجام می دهید، امتیاز پاداش مایکروسافت را کسب می کنید. این امتیازها در حساب مایکروسافت شما ذخیره می‌شوند و می‌توانید از آنها برای بازخرید کارت‌های هدیه مختلف و سایر جوایز هیجان‌انگیز از فروشگاه مایکروسافت استفاده کنید.

خواندن: نحوه استفاده از Microsoft Rewards و Give با Bing.

آزمون صفحه اصلی Bing کار نمی کند

گاهی اوقات، ممکن است در صفحه جستجوی Bing، آزمون صفحه اصلی را پیدا نکنید. اگر این اتفاق افتاد، ابتدا می‌توانید پیام معرفی بینگ جدید را ببندید و ببینید آیا می‌توانید این گزینه را ببینید. اگر کار نکرد، روش های زیر را دنبال کنید:

1. از یک مرورگر متفاوت استفاده کنید

اگر از کروم استفاده می‌کنید، می‌توانید به مرورگرهای دیگر مانند Microsoft Edge و بالعکس سوئیچ کنید و ببینید که آیا کار می‌کند یا خیر. همچنین می‌توانید با استفاده از برگه ناشناس از Bing.com بازدید کنید و ببینید آیا این برای شما کار می‌کند یا خیر.

2. کش و کوکی ها را پاک کنید

همچنین می‌توانید حافظه پنهان و کوکی‌ها را پاک کنید تا ببینید آیا مشکل شما حل می‌شود یا خیر. کوکی ها و کش ها اغلب یک صفحه ذخیره شده را نمایش می دهند که در زمان واقعی نیست. بنابراین پاک کردن آنها به شما کمک می کند نسخه جدیدی از صفحه وب را بارگیری کنید. برای انجام این کار، می توانید از مرورگر Edge خود به edge://settings/privacy بروید تا کوکی ها و حافظه پنهان را پاک کنید.

خواندن: نحوه مدیریت حریم خصوصی در مایکروسافت اج

3. منطقه خود را تغییر دهید

در نهایت، می توانید منطقه خود را تغییر دهید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

  • مرورگر خود را باز کنید و به Bing.com بروید.
  • روی نماد سه خط از گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی Bing کلیک کنید و گزینه Settings را انتخاب کنید.

تنظیمات آزمون صفحه اصلی بینگ

  • سپس روی Country/Region کلیک کنید.
  • در نهایت، کشور خود را به ایالات متحده تغییر دهید، Bing.com را دوباره بارگیری کنید و ببینید آیا می‌توانید گزینه مسابقه را ببینید.

منطقه تغییر مسابقه صفحه اصلی بینگ

پس این همه برای مسابقه صفحه اصلی بینگ چیست. اکنون، خودتان آن را امتحان کنید و امتیازهای پاداش هیجان انگیزی کسب کنید که بعداً می‌توانید برای کارت‌های هدیه مختلف و سایر محتوای دیجیتال استفاده کنید. اگر در هر مرحله ای گیر کرده اید، در زیر نظر دهید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GtR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *