چت ربات Bing AI مایکروسافت بر روی پلتفرم GPT-4 اجرا می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

چند هفته پیش، مایکروسافت برای کمک به بهبود تجربه کاربری، چت ربات Bing AI را راه اندازی کرد. این ادغام هوش مصنوعی توجه زیادی را از سوی کاربران اینترنتی به خود جلب کرد و مردم برای آزمایش این ویژگی تلاش کردند. اکنون یک نماینده در مایکروسافت آمده است تا به مردم اطلاع دهد که این ویژگی بر روی پلتفرم GPT-4 اجرا می شود.

این اعلامیه دوره جدیدی را برای تجربه مرور در موتور جستجوی Bing نشان می دهد. پلتفرم GPT-4 همچنین به ChatGPT قدرت می‌دهد و جدیدترین ویژگی‌های زبان هوش مصنوعی را به همراه دارد. مایکروسافت بینگ همچنین از این مدل زبان جدید برای قابلیت‌های هوش مصنوعی و جستجو سود می‌برد.

کاربران بینگ در سرتاسر جهان در حال آماده شدن برای شگفت‌زده شدن توسط مدل جدید زبان هوش مصنوعی هستند. اما پلتفرم GPT-4 که ​​بینگ روی آن اجرا می‌کند چه چیز جدیدی است؟ کاربران Bing با این نسخه انتظار چه پیشرفت هایی در مرورگر دارند؟

همه چیز به عنوان چت ربات مایکروسافت بینگ هوش مصنوعی در پلتفرم جدید GPT-4

آیا اخیراً به طور فعال از چت ربات هوش مصنوعی Bing استفاده کرده اید؟ احتمالاً به این دلیل که شما مرتباً از بینگ استفاده می‌کنید، یا به این دلیل که چت ربات هوش مصنوعی این پلتفرم مورد توجه قرار گرفته است. دلیل اشتباه. اگر در هر دسته ای قرار می گیرید، پس از آن استفاده کرده اید پلت فرم GPT-4 در تمام طول

یوسف مهدی، رئیس بازاریابی مصرف کننده مایکروسافت، این موضوع را در یک اعلام کرد پست اخیر وبلاگ. با توجه به این پست، برخی از بهبودها بر روی پلت فرم از پایان مایکروسافت انجام شده است. این بهبودها به دلیل درخواست جامعه کاربران این شرکت صورت گرفت.

اما، مدل جدید زبان GPT-4 AI با پیشرفت های زیادی نسبت به مدل قبلی ارائه می شود. این به بهبود تجربه کاربر و کاربردی تر کردن ربات چت کمک می کند. تمام پیشرفت‌های این پلتفرم هوش مصنوعی نحوه تعامل کاربران با آن را تغییر می‌دهد.

پلت فرم جدید GPT-4 پاسخ های دقیق تری به سوالات دشوار (از طریق چت یا جستجوی وب) ارائه می دهد. همچنین یک پلتفرم هوش مصنوعی چندوجهی است، به این معنی که می تواند بیشتر از متن را بفهمد یا تولید کند. بنابراین کاربران چت ربات Bing AI می توانند با استفاده از تصاویر و نه فقط متن جستجو کنند.

با وجود این پیشرفت‌ها، سیستم همچنان می‌تواند حقایق را بسازد و نسبت به کاربران تهاجمی عمل کند. این را سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI تأیید کرد، و اشاره کرد که مدل هوش مصنوعی بسیار عالی است. شما می توانید بپیوندید ربات چت هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ لیست انتظار برای تجربه مدل جدید زبان AI GPT-4 اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qZm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *