آیا چیزی یک گوشی تاشو نمی سازد؟ این چیزی است که کارل پی می گوید –

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هیچی گوشی 1 آرم 1

الیور کرگ / Android Authority

TL; DR

  • کارل پی، یکی از بنیانگذاران Nothing اخیراً در مورد موضع این شرکت در مورد تلفن های تاشو صحبت کرده است.
  • پی گفت که مصرف‌کنندگان به دنبال گوشی‌های تاشو نمی‌گردند.
  • او فکر می کند تاشوها هنوز یک محصول خاص هستند، چیزی که این شرکت به این زودی نخواهد ساخت.

سال 2023 قطعا سال گوشی های تاشو بوده است. بین گوگل، وان پلاس، اوپو، موتورولا، شیائومی و سامسونگ، به ندرت برندی وجود دارد که گوشی هوشمندی را عرضه کند که امسال دستگاه تاشو عرضه نکند. اما به نظر نمی رسد که Nothing تازه وارد است، عجله ای برای پریدن به سمت واگن ندارد.

در اخیر مصاحبه با IndiaToday، رئیس Nothing، کارل پی، به صراحت در مورد بی علاقگی این شرکت به عرضه یک گوشی تاشو، با وجود برخی شایعات در مورد وجود چنین دستگاهی صحبت کرد. به گفته Pei، گوشی‌های تاشو محصولی خاص هستند.

پی گفت: “خوب است که برخی افراد در حال ساختن آن هستند، اما اگر به چگونگی تکامل تاشوها نگاه کنید، همه آنها دوباره یکسان هستند.” او افزود: «اگر دیگر لوگو را نمی‌بینید، لوگو را روی تاشوها پنهان می‌کنید، فکر نمی‌کنم مصرف‌کننده واقعاً بتواند آنها را از هم متمایز کند».

هنگامی که از Pei پرسیده شد که آیا Nothing قصد دارد یک تلفن تاشو عرضه کند، “به این زودی ها نه.”

«فکر نمی‌کنم مصرف‌کننده‌ها بگویند، هی، ای کاش تلفنم تا می‌شد. من فکر می کنم این یک نوآوری است که تولید کنندگان به سمت مصرف کننده فشار می آورند.

نیازی به گفتن نیست که مدیر اجرایی به همه شایعات در مورد یک گوشی تاشو بالقوه از Nothing پایان داده است. با این حال، بادها در صنعت فناوری خیلی سریع تغییر می‌کنند، و اگر نه به زودی، هیچ چیز مانع از تولید یک گوشی تاشو در سال آینده یا سال بعد نیست.

در همین حال، پی در مورد گوشی آینده Nothing Phone 2 صحبت کرد که اگر این گوشی به همان تعداد گوشی Phone 1 فروخته شود، شرکت خوشحال خواهد شد. این شرکت نزدیک به 750000 دستگاه از اولین گوشی هوشمند خود را فروخت و از آنجایی که Phone 2 اگر دستگاهی پریمیوم تر باشد، طبیعتاً چیزی بیشتر از Phone 1 نخواهد داشت، اگر به خوبی نسخه قبلی خود بفروشد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VOk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *