درز وان پلاس 12 آر یک قاتل احتمالی پرچمدار را نشان می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

رندرهای OnePlus 12R لو رفته 2

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • رندرهای طراحی و مشخصات OnePlus 12R به بیرون درز کرده است.
  • طبق اطلاعات فاش شده، به‌روزرسانی‌های کلیدی شامل اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی بهتر، باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی 100 واتی است.
  • این گوشی می تواند در ژانویه 2024 عرضه شود.

OnePlus امسال با OnePlus 11 و OnePlus 11R کار بسیار خوبی انجام داد. تلفن‌ها نزدیک به هم قرار گرفته‌اند، اما هنوز فاصله کافی بین آنها وجود دارد که همدیگر را آدم‌خواری نکنند. به نظر می رسد این استراتژی نتایجی را به همراه داشته است، زیرا به نظر می رسد شرکت احتمالاً آن را برای یک سال دیگر اتخاذ خواهد کرد. ما شاهد فاش شدن مشخصات و رندرهای OnePlus 12 بوده‌ایم، و اکنون، همان را برای OnePlus 12R نیز داریم.

افشاگر معروف OnLeaks (از طریق MySmartPrice) رندرهای طراحی OnePlus 12 را گردآوری کرده است.

رندرهای OnePlus 12R لو رفت 4

طبق آنچه که از رندرها می بینیم، OnePlus 12R می تواند همان زبان طراحی OnePlus 11R را پیش ببرد، که به نوبه خود در همان خطوط وان پلاس 11 و 12 قرار دارد. این بد نیست، همانطور که سری 11 چنین کرده است. به دلیل احساس ارگونومیک در دست به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است.

می بینیم که OnePlus لغزنده هشدار را برای یک نسل دیگر حفظ می کند. بر اساس این رندرها، تغییرات زیادی نسبت به OnePlus 11R به خودی خود وجود ندارد.

رندرهای OnePlus 12R لو رفت 3

آنچه به نظر می رسد در حال تغییر است، مشخصات است. OnLeaks نیز این بار مشخصات را به اشتراک گذاشته است. گفته می شود صفحه نمایش 6.7 اینچی 1.5K AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است.

در قسمت داخلی، این گوشی می‌تواند از Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کند که در حال حاضر پرچم‌دار SoC است، اما احتمالاً در زمان عرضه این گوشی، Snapdragon 8 Gen 3 جایگزین آن خواهد شد. بنابراین اگرچه بهترین تراشه آن زمان را دریافت نخواهید کرد، اسنپدراگون 8 نسل 2 هنوز یک انتخاب عالی است. گفته می شود که این گوشی با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود.

رندرهای OnePlus 12R لو رفته 1

برای دوربین، به نظر می رسد وان پلاس قصد دارد ارتقاهای قابل توجهی ارائه دهد. در حالی که گفته می‌شود دوربین‌های اصلی پشتی و اولتراواید دارای تعداد MP یکسانی هستند (به ترتیب 50 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل)، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی از 11R را می‌توان با سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی در 12R تعویض کرد. انتظار می‌رود که قاب جلویی نیز همان 16 مگاپیکسل باقی بماند.

یکی دیگر از ارتقاء بزرگ این گوشی می تواند باتری 5500 میلی آمپر ساعتی در کنار پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی باشد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای سیستم عامل OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید 14 باشد.

سوال آخر این است که این گوشی چه زمانی راه اندازی می شود؟ OnLeaks می گوید رویداد معرفی این گوشی در ژانویه 2024 در چین برگزار می شود. اگر بخواهیم حدس بزنیم، می گوییم که OnePlus می تواند OnePlus 12R را در کنار عرضه جهانی OnePlus 12 در ژانویه 2024 عرضه کند. همچنین این احتمال وجود دارد که 12R در انحصار چند منطقه مانند هند باقی می ماند. امیدواریم به زودی بیشتر یاد بگیریم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/juWUbo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *