پس از شکستن فیلترها، کاربران مایکروسافت اوت لوک پر از هرزنامه شدند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بسیاری از کاربران مایکروسافت اوت لوک گزارش داده اند که پس از اینکه های هرزنامه ارائه دهنده کار خود را متوقف کردند، سیل هرزنامه در صندوق ورودی خود گزارش شده است. مایکروسافت هنوز این نقص را تایید یا رد نکرده است.


کاربران Outlook با نامه‌های هرزنامه مورد حمله قرار می‌گیرند

در 20 فوریه 2023، کاربران Microsoft Office Outlook گزارش دادند که صندوق ورودی آنها بیشتر از حد معمول نامه های هرزنامه دریافت می کند. پس از مدت کوتاهی، به نظر می رسد که تعداد زیادی از کاربران تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته اند.

به نظر می رسد که نوعی باگ Outlook منجر به اختلال در عملکرد فیلترهای اسپم ارائه دهنده ایمیل شده است، اگرچه منشا یا ماهیت این نقص هنوز تایید نشده است.

کاربران در مورد حجم اسپم گزارش داده اند

طولی نکشید که پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی مملو از پست های مرتبط با این حادثه شدند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع کار نکردن فیلترها در اسنپ چت

همانطور که در توییت بالا نشان داده شد، برخی از کاربران امواجی از اعلان‌ها را برای انواع مختلف ایمیل‌های هرزنامه که معمولاً به پوشه هرزنامه آنها هدایت می‌شوند، تجربه می‌کنند. به نظر می رسد که ویژگی Safe Sender کاربران در حال حاضر نادیده گرفته شده است، به این معنی که انبوهی از ایمیل های مشکوک در صندوق ورودی عمومی آنها فرود می آیند.

برخی از کاربران نیز به خاطر این حادثه از مایکروسافت عصبانی هستند، به طوری که یکی در پستی در Reddit ادعا کرد که “قطعاً عمدی است. مایکروسافت یک ذره اهمیتی نمی دهد.” این کاربر همچنین ادعا کرد که در مدت دو ساعت در حساب Outlook خود 36 ایمیل هرزنامه را در صندوق ورودی خود دریافت کرده است.

یکی دیگر از کاربران توییتر تصویری از صندوق ورودی Outlook خود را به اشتراک گذاشت که مملو از نامه های هرزنامه است.

در زمان نگارش این مقاله، مایکروسافت هیچ بیانیه ای در مورد این موضوع در حال انجام منتشر نکرده است. در صفحه وب سرویس بهداشتی Office، به نظر می رسد که همه چیز خوب است و Outlook به صورت کاملاً کاربردی نمایش داده می شود. با این حال، Down Detector شکایات متعددی را از سوی کاربران گزارش کرده است که در نیمه دوم 20 فوریه شاهد افزایش چشمگیری بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رفع مشکل کندی سایت وردپرسی در زمان اختلال و فیلترینگ اینترنت بین الملل

اسکرین شات نمودار گزارش های چشم انداز آشکارساز پایین

همانطور که در نمودار Down Detector در بالا نشان داده شده است، به نظر می رسید که تعداد شکایات برای مدت کوتاهی کاهش یافته است، اما از آن زمان یک بار دیگر افزایش یافته است.

مایکروسافت ممکن است در روزهای آینده درباره این موج نگران کننده هرزنامه اظهار نظر کند و بسیاری از کاربران درخواست توضیح دهند. اما زمان نشان خواهد داد که آیا این حادثه بررسی می شود یا خیر.

ایمیل های هرزنامه همچنان کاربران ایمیل را به خطر می اندازد

در حالی که ارتباطات هرزنامه را می توان از طریق کانال های مختلف ارسال کرد، پلتفرم های ایمیل یک هدف ویژه برای فرستندگان مزاحم و کلاهبرداران هستند. بدون دست نخورده بودن فیلترهای مربوطه، خطر تعامل با گروه ها و افراد مخرب تنها افزایش می یابد. به همین دلیل است که وجود چنین ویژگی هایی در حساب های ایمیل شما بسیار مهم است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iPc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *