ویژگی های جدید صداهای اسنپ چت ایجاد محتوا را آسان تر می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسنپ ​​چت ویژگی های جدیدی را برای ویژگی Sounds خود اعلام کرده است که اضافه کردن موسیقی و همگام سازی فیلم ها و صداها را در برنامه آسان تر می کند. Sounds Recommendations برای لنزها و Sounds Sync برای Camera Roll هر دو اکنون در ایالات متحده در دسترس هستند و در سطح جهانی منتشر خواهند شد.


Snapchat ویژگی های جدید صدا را معرفی می کند

اسنپ ​​ویژگی های جدید را در یک پست اتاق خبر اسنپ در 23 فوریه 2023 اعلام کرد و توضیح داد که هدف این ابزار آسان تر ساختن و اشتراک گذاری محتوا با موسیقی است.

ما هیجان‌زده‌ایم که توصیه‌های Sounds را برای لنزها و Sounds Sync برای دوربین رول، ابزارهای خلاقانه جدید Sounds که ایجاد و اشتراک‌گذاری آن را آسان‌تر می‌کنند، اعلام کنیم.»

هر دو ویژگی با ابزار Sounds کار می کنند، که موسیقی را به تصاویر و ویدیوهای Snapchat شما اضافه می کند. Sounds Recommendations for Lenses پیدا کردن موسیقی و صداها برای افزودن به لنز Snapchat را آسان‌تر می‌کند. هنگام استفاده از لنز روی عکس یا ویدیو، می‌توانید روی نماد صداها کلیک کنید تا آهنگ‌های پیشنهادی را ببینید که می‌توانید اضافه کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه باز کردن مجدد یا پخش مجدد اسنپ ها در اسنپ چت

Snap<\/a>"">
پیشنهادات صداهای اسنپ چت
اعتبار تصویر: اسنپ

در همین حال، Sounds Sync برای Camera Roll مشابه قالب‌های اینستاگرام کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد مونتاژی ایجاد کنید که مطابق با ریتم آهنگ صوتی مورد استفاده شما باشد. ویژگی Sounds Sync به شما امکان می دهد بین چهار تا 20 عکس و کلیپ ویدیویی را به مونتاژ خود اضافه کنید.

مانی آدلر، رئیس استراتژی موسیقی در اسنپ، خاطرنشان می‌کند که این ویژگی‌ها اشتراک‌گذاری موسیقی را آسان‌تر می‌کند، اما همچنین به هنرمندان این فرصت را می‌دهد تا به مخاطبان بیشتری دست یابند. آهنگ های ویروسی در ویدیوهای TikTok به موفقیت برخی از هنرمندان کمک کرده است، بنابراین Snapchat ممکن است راه ارزشمند دیگری برای تعامل باشد.

با این حال، برای کاربران عادی، این راهی برای زنده کردن Snaps و استفاده از صداها به روش‌های خلاقانه‌تر است.

آوردن عملکرد بیشتر به صداهای

ویژگی‌های جدید Snapchat Sounds استفاده از موسیقی را هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها آسان‌تر و شهودی‌تر می‌کند. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تراک موسیقی ویروسی بعدی به لطف یک روند اسنپ چت ظاهر می شود یا خیر.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cCX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *