به راحتی فرم های ارسالی را با Fillout و Zapier پیگیری کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به راحتی فرم های ارسالی را با Fillout و Zapier پیگیری کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آماده اید به ساختن فرم ها، نظرسنجی ها و آزمون های قدرتمند بدون کد سلام کنید؟ پرکردن برنامه ای است که به شما امکان می دهد به راحتی فرم های سفارشی را با ویژگی هایی مانند منطق شرطی و توانایی های پرداخت پرداخت ایجاد کنید. اما اگر نتوانید آن را به درستی ردیابی کنید، جمع آوری اطلاعات صحیح معنایی ندارد.

از Zapier برای سازماندهی فوری اطلاعات فرم تکمیل شده خود استفاده کنید. یک Zap ایجاد کنید – کلمه ما برای گردش‌های کاری خودکار ما – که به‌طور خودکار فرم‌های ارسالی جدید Fillout را به Google Sheets ارسال می‌کند و به شما کمک می‌کند داده‌ها را به راحتی در یک مکان ادغام کنید. به این ترتیب، می توانید تصمیمات بهتری در مورد داده هایی که جمع آوری می کنید بگیرید.

چالش: با افزایش تعداد فرم های ارسالی، افزودن دستی فرم های ارسالی جدید به ابزار ردیابی، چالش برانگیزتر می شود. به علاوه، بدون یک مکان متمرکز برای تجمیع داده‌های فرم، تشخیص عادات و رفتار مشتری می‌تواند دشوار باشد.

راه حل: یک Zap بسازید که فوراً فرم تکمیلی جدید ارسالی را به یک ردیف جدید در Google Sheets ارسال می کند. اکنون، می‌توانید داده‌های فرم را در یک مکان ردیابی کنید—که مشاهده رفتار کاربر و تصمیم‌گیری استراتژیک را آسان‌تر می‌کند.

هنگامی که یک فرم fillout جدید تکمیل شد، یک ردیف جدید به برگه های گوگل اضافه کنید

آماده اید خودتان آن را امتحان کنید؟ برای شروع کار با یک قالب Zap، گردش کار از پیش ساخته شده ما، کافیست روی آن کلیک کنید، و ما شما را در فرآیند راه اندازی راهنمایی می کنیم. تنها چند دقیقه طول می کشد.

سختی زاپ: مبتدی

نکته برتر: از ابزار دیگری برای جمع آوری فرم استفاده کنید؟ Zapier از هزاران برنامه پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید کار با برنامه ها را خودکار کنید شما استفاده های تجاری

اتوماسیون را بپذیرید و اجازه دهید Fillout و Zapier ردیابی ارسال فرم شما را ساده کنند. و این تنها بخش کوچکی از کاری است که می توانید با آن انجام دهید فیلوت و زاپیر. امروز با Fillout ساختن Zap خود را شروع کنید.

تازه به Zapier؟ این یک ابزار اتوماسیون است که به هر کسی کمک می‌کند برنامه‌ها را متصل کند و گردش‌های کاری را خودکار کند—بدون کد پیچیده. برای استفاده از این برنامه و بسیاری دیگر با Zapier به صورت رایگان ثبت نام کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WSo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *