دنیای وارونه نکات بهره وری عجیب و غریب

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک دنیای وارونه نکات بهره وری عجیب و غریب
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بهره وری باید یک تجارت میلیارد دلاری باشد. از من در آن شماره نقل قول نکنید. چه تلاش برای انجام کارهای بیشتر یا کار موثرتر برای داشتن زمان آزاد بیشتر، همه ما زمان زیادی را صرف تلاش برای یافتن راه‌های جدید برای بهره‌وری در زمان خود می‌کنیم.

بسیاری از نکات شناخته شده بهره وری به دلیل کارآمد بودن، به خوبی شناخته شده اند. دسته بندی زمان برای تقسیم و تمرکز، با استفاده از ابزارهای زمان مانند پومودورو برای متعادل کردن تلاش و زمان استراحت، و یکی از موارد مورد علاقه من-“خوردن قورباغه

اما مخالفت با دانه های بهره وری می تواند یک تغییر خوشایند باشد. از اطرافیانم نکاتی را در مورد بهره وری پرسیدم که در مواجهه با تقریباً هر “هک” بهره وری که امتحان کرده اید خنده را به شما بدهد. اگر در حال کاهش سرعت هستید یا در حال شکست هستید، شاید یکی از اینها جرقه مورد نیاز شما باشد.

اینفوگرافیک نکات عجیب بهره وری را تشریح می کند

1. به جای افزایش اتصال…

این اولین مورد الهام بخش این مقاله است – یک ترفند بهره وری عجیب که من از آن استفاده می کنم.

یکی از بهترین ابزارهای امروزی برای افزایش بهره وری توربو، بهبود اتصال است. ما می‌توانیم از برنامه‌هایمان از هر جایی استفاده کنیم، چه برای همکاری، ارتباط یا ایجاد. به عنوان یک فریلنسر که از راه دور با مشتریان در سراسر جهان کار می کند، مطمئناً از آن قدردانی می کنم. اما من همچنین یک مرز دقیق برای اتصال خود ایجاد می کنم.

من هیچ برنامه تجاری روی تلفنم ندارم.

برای من، عدم اتصال در هر لحظه (چون اجازه دهید با آن روبرو شویم، تلفن همه جا می رود) وسیله ای ضروری برای متمرکز نگه داشتن من بر روی کار فعلی در هنگام کار است. مهم نیست – از من محافظت می کند تعادل زندگی کاری، که به من کمک می کند در مرحله کار سازنده بمانم.

2. به جای ایجاد لیست وظایف…

آ لیست برای انجام کار مطمئنا می تواند مفید باشد، اما همچنین دارای یک سمت تاریک. به عنوان یک جایگزین، ایجاد یک “لیست انجام شده” یا “لیست کارهای معکوس” را در نظر بگیرید.

جیمز میلر، عکاس و تدوینگر عکاس لمسی، از لیست های انجام شده برای حفظ انگیزه و شناسایی الگوهای کاری خود استفاده می کند. میلر می‌گوید: «لیست کارهایی که باید انجام دهید می‌تواند بسیار زیاد باشد و به شما این احساس را بدهد که هرگز تمام نشده‌اید». او دریافت که نوشتن یک لیست انجام شده یک تمرین ساده و ارزشمند است: “من در پایان هر روز چند دقیقه وقت می گذارم تا به آنچه در طول روز انجام داده ام فکر کنم و آن را در لیست “انجام شده” خود یادداشت کنم.

برای میلر، این راهی برای جشن گرفتن پیشرفتش است. این به او کمک می کند “الگوهای بهره وری خود را شناسایی کند و بهتر بفهمد که چگونه کار می کنم، که به من کمک می کند روز خود را بهتر برنامه ریزی کنم و اهداف واقعی را تعیین کنم.”

داستین لمیک، مدیر عامل شرکت شرکت بریت، همراه با لیست کارهای معکوس است که لیستی از وظایف است نه برای انجام امروز لمیک می گوید:

“من فهرستی از کارهایی که مطلقاً نمی خواهم انجام دهم تهیه می کنم. این شامل کارهایی می شود که حواس من را پرت می کنند و انرژی من را تخلیه می کنند. من لیست کارهایم را بر خلاف آن کارها می سازم. این به من کمک می کند کارهایی را که انجام می دهند اولویت بندی کنم. برای من مهم‌ترین و تاثیرگذارترین هستند و در عین حال به من کمک می‌کنند از کارهایی که بهره‌وری من را کاهش می‌دهند دوری کنم.”

3. به جای اینکه از طریق…

سعی کن خودت رو قدم بزنی Rafeal Oezdemir، مدیر عامل شرکت زندوگ، می گوید:

“اگر در سربالایی بدوید، اگر بخواهید دوی سرعت داشته باشید، خیلی سریع گاز خواهید گرفت. اما اگر سرعت خود را کم کنید به اوج خواهید رسید. 25٪ از مسیر را به سمت بالا دویدن و سپس بقیه را پیاده روی کنید. همیشه با خیال راحت دویدن را از دست می دهد اما 100 درصد آن را انجام می دهد.”

من فکر می کنم یک لاک پشت جایی است که می تواند به آن شهادت دهد.

اوزدمیر تصریح می کند که این به معنای آسان گرفتن کار نیست. “به این معنی است که شما فقط با سرعتی می دوید که می توانید بدون گاز دادن ادامه دهید. آن را تا جایی که می توانید سریع بدوید و در صورت لزوم سرعت خود را کم کنید تا بتوانید ادامه دهید.”

همچنین وجود دارد به تعویق انداختن ساختار یافته، ایده استفاده از عادت بد به تعویق انداختن کار برای شما. شان مک فیت، مدیرعامل در آموزش فروش MTD، این روش را دوست دارد، که به گفته او “از تمایل طبیعی شما برای به تعویق انداختن کارها به عنوان ابزاری برای انجام وظایف استفاده می کند. اگر متوجه شدید که از کارهای دلهره آورتر در لیست کارهایتان اجتناب می کنید، به سمت تکمیل موارد با اولویت پایین تر در لیست خود گرایش پیدا کنید. “

چطوری خوبه؟ خوب، اصل اهمال کاری ساختاریافته این است که همیشه کاری را انجام دهید که نیاز به انجام دارد، حتی اگر کار کوچکتری باشد.

مک فیت توضیح می دهد:

“ایده این است که با به تعویق انداختن کارهایی که اولویت بالایی دارند یا به نظر طاقت فرسا به نظر می رسند، در نهایت کارهای دیگری را که هنوز مهم هستند، اما ممکن است کمتر فوری باشند، تکمیل می کنید. به این ترتیب، شما همچنان در حال پیشرفت هستید و در عین حال میل خود را برای اجتناب از برخی موارد مدیریت می کنید. وظایف.”

4. به جای چند کار…

تک تکلیف را امتحان کنید. بسیاری از افرادی که به فراخوان من برای دریافت بهترین نکات بهره وری پاسخ می دهند، به آن سوگند یاد می کنند. چند وظیفگی چند سال پیش از مرحله “آن دختر” گذشت. سپس مردم شروع به کمی شک کردند زیرا به نظر می رسید تحقیقات می گویند که اصطکاک زیاد تغییر بین وظایف در واقع باعث کاهش بهره وری افراد می شود.

در حال حاضر، تحقیق در مورد ارزش چندوظیفه بودن نتیجه‌گیری یکسانی در مورد خوب یا بد بودن آن ندارد. ظریف تر به نظر می رسد.

به عنوان مثال، انجام چند کار ممکن است بر بهره وری شما تأثیری نداشته باشد، اما ممکن است بر سلامت روان شما تأثیر منفی بگذارد. اینکه آیا انجام چند کار باعث بهره وری بیشتر شما می شود ممکن است به این بستگی داشته باشد چه نوع وظایفی را با هم ترکیب می کنید.

اگر چندوظیفه ای برای شما کارساز نیست، تک وظیفه ممکن است راه حل باشد.

5. به جای استراحت…

استراحت کنید. لطفا در طول روز کمی استراحت کنید. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید وقفه‌ها را برای بهره‌وری شما مفید کنید، حتی اگر مدتی مرخصی بگیرید.

ترجیح می دهم زمان استراحتم را بگذرانم انجام هر کاری جز کارهای مربوط به کار. و فارس خطیب مدیر عامل شرکت مالیات ایده آل، رویکردی تا حدودی مشابه با فهرستی از حواس‌پرتی‌های مجاز اتخاذ می‌کند. خطیب می گوید:

حواس‌پرتی اجتناب‌ناپذیر است. وقتی احساس می‌کنم حواسم پرت شده است، می‌ایستم و می‌پرسم آیا می‌توانم دوباره تمرکز کنم. گاهی اوقات می‌توانم، اما وقتی نمی‌توانم، آن را می‌پذیرم و یکی از عوامل حواس‌پرتی خود را از فهرست انتخاب می‌کنم.

حواس‌پرتی‌های مجاز او شامل فعالیت‌هایی نمی‌شود که به گفته او باعث می‌شود او احساس استرس کند یا تمرکز کمتری داشته باشد، مانند رفتن به شبکه‌های اجتماعی. در عوض، او فعالیت هایی را انتخاب می کند که به او احساس شادابی می دهد. فعالیت‌های فهرست خطیب شامل پیاده‌روی، نوشتن در دفتر خاطراتش، خوردن قهوه، یا تماس با دوست است.

برخی دیگر از زمان استراحت خود استفاده می کنند تا زمانی که به سر کار باز می گردند، خود را برای بهره وری افزایش دهند.

ویل یانگ، رئیس بخش رشد و موفقیت مشتری در Instrumentlاو “انتقالات عمدی” را در روال کاری خود گنجانده است. او یک انتقال عمدی را به عنوان “یک مکث کوتاه بین کارها، جلسات یا هر دو فعالیت برای تنظیم مجدد ذهنی و تمرکز مجدد بر روی کار بعدی” توصیف می کند.

در طول انتقال عمدی، یانگ می‌گوید که «پنج دقیقه بعد از هر کار، تکلیف یا جلسه‌ای صرف می‌کند تا هر برگه یا سند مرورگر نامربوط را ببندد، افکارم را جمع‌آوری کند و از نظر ذهنی برای مورد بعدی در دستور کار من آماده شود. این تکنیک باعث افزایش بهره‌وری و افزایش بهره‌وری می‌شود. با کاهش شلوغی ذهنی و سر و صدای بین کارها تمرکز کنید.”

6. به جای «تکه کردن» یا استفاده از بلوک های زمانی…

قدرت زمان بدون ساختار را در آغوش بگیرید.

آلیسون هولزر، یک مربی اجرایی دارای مدرک کارشناسی ارشد، از زمان بدون ساختار در تمرین شخصی خود استفاده می کند و آن را به عنوان ابزاری در طول مربیگری خود توصیه می کند. او در مقاله‌ای در لینکدین نوشت و در آن نکاتی را در مورد استفاده از این تمرین به اشتراک گذاشت. هولزر می گوید“زمان بدون ساختار را به عنوان یک تعطیلی برای مغز خود در نظر بگیرید. […] زمان بدون ساختار می تواند به افزایش رفاه، بهره وری و ایده های جدید الهام گرفته منجر شود.”

ممکن است مجبور شوید زمان بدون ساختار خود را برنامه ریزی کنید، اما می تواند خلاقیت و همچنین بهره وری شما را افزایش دهد.

اولی گاسپار، مالک و سردبیر ما به دنبال سفر هستیم، پذیرش هرج و مرج را پیشنهاد می کند. او می گوید:

“مفهوم پشت “در آغوش گرفتن هرج و مرج” پذیرفتن این است که دنیای تجارت غیرقابل پیش بینی است و ما نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم. به جای مبارزه با هرج و مرج، یاد گرفتم که با مشکلاتی که به وجود آمده است سازگار باشم و راه حل های خلاقانه پیدا کنم. این تغییر در دیدگاه به من کمک کرد استرس را کاهش دهم و در مواجهه با ناملایمات انعطاف پذیرتر شوم. این به من کمک کرد تا در فراز و نشیب های کارآفرینی حرکت کنم.”

کیتی ویلکینسون، رئیس بازاریابی در بخشندگان، از “بودجه زمانی” برای بهره وری و تعادل بین زندگی و کار استفاده می کند. او می‌گوید: “بودجه‌گذاری زمانی به معنای رفتار با زمان مانند پول است-تنظیم بودجه، پیگیری نحوه خرج کردن آن و محاسبه هزینه‌های واقعی. من برای کل روز کاری خود محدودیت زمانی تعیین می‌کنم و سپس تخمین می‌زنم که هر کار چقدر زمان می‌برد.”

مانند «فهرست انجام شده» میلر، ویلکینسون می‌بیند که بودجه‌بندی زمان نیز روشی مؤثر برای تشخیص دقیق میزان توجه او به وظایف مختلف است و او را قادر می‌سازد تا راه‌های خاصی برای بهبود مدیریت زمان و بهره‌وری خود بیابد. او می‌گوید: «با بودجه‌بندی زمان، احساس می‌کنم می‌توانم شتاب ایجاد کنم، بهره‌ورتر باشم و به تعادل بهتری بین کار و زندگی برسم.»

یک ضد شهود دیگر نکته مدیریت زمان است به زمان خود را “نقاط برنامه ریزی” کنید، که روشی است برای اینکه ابتدا اوقات تفریح ​​یا شخصی خود را برنامه ریزی کنید و سپس برنامه کاری خود را با آن هماهنگ کنید.

نکات بسیار زیاد برای بهره وری، زمان کم

بهره وری کاملا یک است تلاش شخصی. هیچ راه درستی برای همه وجود ندارد. حتی در سطح شخصی، چیزی که اکنون برای شما مفید است ممکن است بعداً برای شما کارساز نباشد.

و لازم نیست در مورد آن مخالف باشید. اگر برخی از نکات محبوب بهره وری برای شما کارآمد هستند، تا زمانی که این کار را نکنند، از آنها استفاده کنید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است بخواهید همه چیز را تغییر دهید، به خصوص اگر آنطور که می خواهید یا می خواهید سازنده نیستید. زمان خود را بین کار و زندگی شخصی دوباره متعادل کنید.

مطالب مرتبط:

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kHAfke
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *