نشت سونی Xperia 5 V می تواند به قیمت پایین تر اشاره کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نشت سونی Xperia 5 V می تواند به قیمت پایین تر اشاره کند
همراه ما باشید

سونی دقیقاً به خاطر ساخت گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه شناخته نشده است، اما فاش شدن ویدیوی جدیدی از Sony Xperia 5 V نشان می‌دهد که سونی ممکن است کمی آهنگ خود را تغییر دهد.

این افشاگری که در اصل از کاربر Reddit u/JB2unique است و توسط Android Authority مشاهده شده است، نشان می دهد که به نظر می رسد یک مکان تبلیغاتی برای دستگاه آینده سونی باشد. و یک تغییر بسیار مهم در این گوشی وجود دارد که ممکن است به قیمت پایین‌تر اشاره داشته باشد. بر اساس ویدیوی فاش شده، به نظر می رسد اکسپریا 5 V سونی تنها دو دوربین پشتی خواهد داشت.

البته این بدان معنا نیست که سونی پول کمتری برای این گوشی دریافت خواهد کرد. با این حال، هر دستگاه دیگری در این سری دارای یک آرایه دوربین سه گانه برای سنسورهای عقب است. و با یک دوربین کمتر، ممکن است این گوشی هزینه کمتری برای ساخت سونی داشته باشد. که در نهایت می تواند هزینه کمتری برای مصرف کننده داشته باشد. حداقل این نتیجه منطقی است که باید به آن رسید. البته این تاییدیه ای از سوی سونی نیست. و حتی با قیمت پایین تر ممکن است همچنان گران تر از تلفن های رقیب باشد.

نشت ویدیوی Xperia 5 V چیزی فراتر از دوربین‌ها را نشان می‌دهد

نشت ویدیو سونی اکسپریا 5 V (1)

این یک بررسی عمیق یا هر چیز دیگری نیست، اما نشت ویدیو چند جزئیات جالب دیگر را نشان می دهد. به نظر می رسد این اولین نگاه خوب به طراحی رسمی گوشی باشد. که در کمال تعجب، تفاوت چندانی با آخرین گوشی این سری ندارد. دارای همان لبه های اریب روی قاب با گوشه های گرد است. و همان محفظه دوربین به شکل قرص عمودی، فقط برای سنسور سوم.

و با قضاوت از ویدیو به نظر می رسد حداقل یک رنگ تایید شده وجود دارد. سفید. همچنین می توانید ببینید که برند ZEISS T روی بدنه دوربین وجود دارد. در پایان، لحظه ای کوتاه وجود دارد که در آن نگاهی اجمالی به بسته بندی پایدارتری که سونی برای دستگاه استفاده می کند، می بینید. مینیمال است و ردپای کمی دارد. بنابراین مقدار زیادی بسته بندی در اینجا هدر نمی رود. و اگر هیچ چیز دیگری، حداقل چیزی قابل ستایش در مورد تلاش برای به حداقل رساندن بسته بندی محصولات شما برای پایدارتر بودن وجود دارد. حتی اگر محصولات ممکن است هزینه زیادی داشته باشند.

Xperia 5 V
توسط u/JB2unique در SonyXperia

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cjUNJz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *