با این پوسته های جدید Something (Dark) گوشی خود را شبیه هیچی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

dbrand چیزی تیره پوسته

TL; DR

  • شرکت لوازم جانبی Dbrand انواع پوسته ها و کیس ها را که بدون شرمندگی از Nothing کپی شده اند را فاش کرده است.
  • اینها نسخه‌های تاریک پوسته‌ها و کیس‌های قبلی الهام گرفته از Nothing این شرکت هستند که سال گذشته عرضه شدند.

هیچ چیزی قرار نیست در اواخر امروز Phone 2 را عرضه کند، و گوشی جدید ظاهر شفاف متمایز را همراه با نورپردازی Glyph حفظ خواهد کرد. اگر این زیبایی شناسی را دوست دارید اما نمی خواهید یک گوشی هوشمند کاملاً جدید بخرید، چه؟

خوشبختانه، سازنده لوازم جانبی Dbrand طیف وسیعی از پوسته ها و قاب گوشی Something (Dark) را معرفی کرده است. این شرکت بدون شرمندگی با این پوسته‌ها و قاب‌ها از Nothing کپی می‌کند، که دارای طرح‌های تیره به سبک شفاف و نوارهای نور مصنوعی Glyph است و اضافه می‌کند که این لوازم جانبی «بهتر از هیچ هستند».

برخی ممکن است ما را به دزدی متهم کنند. دبراند توضیح می‌دهد که پیشخوان ما اینجاست: ما چیزی دزدیدیم. این شرکت می افزاید که “به طور منحصر به فردی برای پاره کردن طرح صنعتی” و “تفسیر خلاقانه” آن برای سایر دستگاه ها واجد شرایط است.

پوسته‌ها برای سری آیفون 13 اپل و نسخه‌های جدیدتر، انواع مک‌بوک‌ها، خط گوگل پیکسل 6 و جدیدتر، و گلکسی اس 21 اولترا و جدیدتر سامسونگ در دسترس هستند. در همین حال، قاب‌ها برای همه دستگاه‌های ذکر شده در نوار مک‌بوک‌ها، البته، در دسترس هستند.

این اولین باری نیست که Dbrand این پوسته‌ها و کیس‌های الهام‌گرفته از Nothing را ارائه می‌کند، زیرا این شرکت همین کار را برای معرفی Phone 1 انجام داد. اما این اولین بار است که این پوسته ها و کیس ها را در یک گزینه تاریک می بینیم. با این وجود، اگر ایده این لوازم جانبی جدید را دوست دارید، می توانید دکمه زیر را برای خرید آنها فشار دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/spO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *