یکی از بهترین SSD های PS5 NVMe امروز بیش از نصف تخفیف دارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فضای ذخیره‌سازی یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های ساخت یا راه‌اندازی رایانه‌های شخصی است، زیرا تعیین می‌کند که چه مقدار چیز را می‌توانید نصب یا دانلود کنید، و قیمت‌های واقعاً عالی برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی برای Prime Day وجود دارد.

ما با ذکر یکی از بهترین SSD های NVMe برای PS5 شروع می کنیم. WD_Black SN850 با هیت سینک، در مدل 2 ترابایتی. این معمولا یک درایو 300 دلاری است. اما در حال حاضر با بیش از نصف تخفیف در فروش است. به طور دقیق 52٪ تخفیف. که قیمت آن را به 143.99 دلار کاهش می دهد. این یک SSD فوق سریع برای PS5 با فضای ذخیره سازی اضافی زیادی برای همه آن بازی ها است. البته شما می توانید از این درایو در کامپیوتر دسکتاپ خود نیز استفاده کنید.

PS5، Xbox، PC Storage

اگر هنوز 2 ترابایت فضای کافی برای PS5 شما به نظر نمی رسد، مدل پلی استیشن دارای مجوز رسمی در نسخه 4 ترابایتی نیز به فروش می رسد اما تخفیف ویژه روز پرایم نیست. سپس قیمت بسیار بالاتر آن وجود دارد، اما ممکن است همچنان ارزش آن را داشته باشد زیرا قیمت از 549.99 دلار به 399.99 دلار کاهش یافته است.

اگر به دنبال حافظه خارجی هستید، درایو قابل حمل SanDisk Extreme 4TB را در نظر بگیرید. این یک SSD فوق العاده باریک و فوق العاده قابل حمل است که به طور معمول 699.99 دلار قیمت دارد. اما برای روز پرایم به 215.24 دلار کاهش یافته است. این یک معامله فریاد برانگیز است و فقط به این دلیل که یک SSD قابل حمل است به این معنی نیست که نمی توان از آن برای همه چیز استفاده کرد. فیلم ها، موسیقی و بازی های خود را در آن ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشتید آن را وصل کنید.

Xbox Series X دارید و به فضای بیشتری برای بازی نیاز دارید؟ کارت توسعه Seagate را در 1 ترابایت با قیمت 139.99 دلار از 219.99 دلار یا مدل 2 ترابایتی با 279.99 دلار از 359.99 دلار کاهش دهید. یا اگر نیاز به فضای ذخیره سازی واقعاً بزرگ دارید، درایو خارجی 20 ترابایتی OneTouch Hub Seagate از 449.99 دلار به 349.99 دلار کاهش یافته است. برخی از این معاملات ذخیره سازی آنقدر خوب هستند که احتمالاً دوام زیادی نخواهند داشت.

PS5، Xbox، PC Storage

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iGA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *