نحوه نصب iPadOS 17 در حال حاضر

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه نصب iPadOS 17 در حال حاضر همراه ما باشید

iPadOS 17 یک به‌روزرسانی بزرگ برای دارندگان در سراسر جهان است و پس از ماه‌ها آزمایش بتا، سرانجام برای دانلود در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت.

این بدان معناست که آی‌پد شما با ویژگی‌های جدید قابل توجه در به‌روزرسانی امسال، از جمله تجربه کاملاً قابل تنظیم و عملکرد ویجت بهبودیافته که به شما امکان می‌دهد مستقیماً از صفحه اصلی و صفحه قفل خود در کنار کیفیت زندگی کمتر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، در شرف تغییر چهره بزرگ است. به روز رسانی هایی مانند یک برنامه سلامت کامل برای تبلت های صفحه بزرگ.

این یک به‌روزرسانی هیجان‌انگیز برای دارندگان iPad است و با iPadOS 17 که از iPad 6، iPad mini 5، iPad Air 3، iPad Pro 11، iPad Pro 10.5 و iPad Pro 12.9 (نسل دوم) یا جدیدتر پشتیبانی می‌کند، در میلیون‌ها نفر در دسترس است. تبلت ها در سراسر جهان 

با این اوصاف، در اینجا نحوه نصب iPadOS 17 بر روی iPad خود و لذت بردن از آن ویژگی های جدید و جذاب را به شما آموزش می دهیم.

آنچه شما نیاز دارید: 

  • پشتیبانی شده
  • یک اتصال اینترنتی فعال

نسخه کوتاه 

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. روی General ضربه بزنید.
  3. روی Software Update ضربه بزنید.
  4. روی Download and Install ضربه بزنید.
  1. مرحله
    1

    برنامه تنظیمات را باز کنید

    اولین قدم برای به‌روزرسانی iPad خود به iPadOS 17، باز کردن برنامه تنظیمات در رایانه لوحی است. اگر آشنا نیستید این نماد برنامه با چرخ دنده مکانیکی است. صفحه اصلی iPadOS

  2. مرحله
    2

    روی General ضربه بزنید

    از منوی تنظیمات اصلی، به پایین اسکرول کنید تا قسمت عمومی را ببینید. برای ادامه روی آن ضربه بزنید.برنامه تنظیمات iPadOS

  3. مرحله
    3

    روی Software Update ضربه بزنید

    در نزدیکی بالای منوی تنظیمات عمومی، باید یک منوی به روز رسانی نرم افزار را مشاهده کنید. برای ادامه روی آن ضربه بزنید. برنامه تنظیمات iPadOS

  4. مرحله
    4

    روی Download and Install ضربه بزنید

    از منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار، باید یک به‌روزرسانی برای iPadOS 17 را مشاهده کنید، که با نمای کلی از ویژگی‌هایی که به iPad شما می‌آیند، کامل می‌شود. در زیر توضیحات، باید دکمه «دانلود و نصب» را مشاهده کنید – روی آن ضربه بزنید تا دانلود شروع شود.

    در این مرحله، ممکن است مجبور شوید قوانین و مقررات اپل را برای iPadOS 17 بپذیرید – اگر ظاهر شد، روی Accept ضربه بزنید. 
    روند دانلود معمولاً بسیار سریع است، اما با توجه به اندازه بزرگ به‌روزرسانی iPadOS 17 و این واقعیت که میلیون‌ها دارنده iPad در حال دانلود آن هستند، ممکن است کمی بیشتر از حد معمول طول بکشد.

    iPad شما احتمالا چندین بار در طول نصب راه اندازی مجدد می شود، اما این کاملا طبیعی است. پس از تکمیل به‌روزرسانی و راه‌اندازی مجدد آی‌پد، می‌توانید از تمام ویژگی‌ها و مزایای iPadOS 17 لذت ببرید. لذت ببرید!

    برنامه تنظیمات iPadOS

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین iPad برای خرید در سال 2023

عیب یابی

چرا دانلود iPadOS 17 اینقدر کند است؟

دانلود iPadOS 17 ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد، زیرا میلیون‌ها نفر در تلاش برای دانلود به‌روزرسانی همزمان هستند.

چرا نمی توانم دانلود iPadOS 17 را ببینم؟

اگر مطمئن هستید که از یک iPad پشتیبانی شده استفاده می کنید، اولین قدم این است که مطمئن شوید اتصال اینترنتی فعال دارید. اگر این کار را کردید، سعی کنید iPad خود را مجدداً راه اندازی کنید تا به روزرسانی مجبور شود ظاهر شود.

امیدواریم از این مقاله نحوه نصب iPadOS 17 در حال حاضر مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AjNFPm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *