نحوه مشاهده اینستاگرام بدون حساب کاربری

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه مشاهده بدون حساب کاربری همراه ما باشید

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی روی کره زمین است. چه بخواهید یک عکس خانوادگی به اشتراک بگذارید، چه چیزی که برای ناهار در کافه مورد علاقه خود خورده اید، یا یک ویدیوی احمقانه از گربه خود، اینستاگرام را مکانی برای انجام آن

اما نکته اینجاست: همه نمی خواهند یک حساب کاربری اینستاگرام بسازند. اگر می‌خواهید از مطالبی که دوستان/اعضای خانواده‌تان پست می‌کنند مطلع شوید، اما نمی‌خواهید حسابی برای خود داشته باشید، چه؟ آیا این امکان وجود دارد؟

اگر اکانت اینستاگرام ندارید، راهی برای جستجوی اطلاعات کاربران فعلی اینستاگرام وجود دارد. شما به راحتی می توانید این کار را تنها در چند مرحله ساده انجام دهید، حتی اگر وارد نشده باشید. در اینجا راهنمای نحوه مشاهده اکانت های اینستاگرام بدون حساب کاربری یا لاگین وجود دارد.

یک آیفون 15 پرو مکس که اینستاگرام را از طریق مرورگر وب نشان می دهد.

آیا برای مشاهده اینستاگرام به اکانت اینستاگرام نیاز دارید؟

آیا برای مشاهده اینستاگرام به اکانت اینستاگرام نیاز دارید؟ بله، برای استفاده از برنامه اینستاگرام برای دستگاه های مبتنی بر یا و دسترسی به صفحه اصلی، به یک حساب اینستاگرام نیاز دارید.

و با این حال، همچنان می توانید پروفایل های اینستاگرام را بدون حساب مشاهده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه متصل به اینترنت و یک مرورگر وب است.

نحوه مشاهده پروفایل اینستاگرام بدون حساب کاربری

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای مشاهده پروفایل اینستاگرام بدون ورود به حساب کاربری اینستاگرام دنبال کنید.

مرحله 1: با وارد کردن به نمایه ای که می خواهید مشاهده کنید دسترسی پیدا کنید https://www.instagram.com/username در هر مرورگر وب در رایانه یا دستگاه تلفن همراه، مانند iPhone 15، جایی که نام کاربری نام نمایه ای است که می خواهید پیدا کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  30 بیو اینستاگرام برای یک کسب و کار بازاریابی وابسته برای کپی و پیست

گام 2: برای مشاهده یک عکس یا ویدیو در نمایه، به سادگی روی آن ضربه بزنید. شما همچنین می توانید روی تصویر کلیک راست کنید یا تصویر را فشار داده و نگه دارید.

مرحله 3: با کلیک/ ضربه زدن تصویر را در برگه جدید باز کنید (یا پیوند را در برگه جدید باز کنید یا باز کن)، می توانید از ورود یا ثبت نام در حساب اینستاگرام خودداری کنید، اما همچنان تصویری را که انتخاب کرده اید مشاهده کنید.

اسکرین شات نحوه باز کردن یک عکس یا ویدیو در اینستاگرام بدون ورود به حساب کاربری اینستاگرام را نشان می دهد.

مرحله 4: از آنجا می توانید تصویر را مشاهده کنید. اگر ویدیو است، روی آن کلیک کنید برای پخش آن همچنین می توانید به پایین اسکرول کنید و نظرات مربوط به پست را مشاهده کنید.

تصویری که نظرات را در یک حساب اینستاگرام از طریق برنامه اینستاگرام برای آیفون نشان می دهد.
 

اگر حساب اینستاگرام ندارید، نمی‌توانید روی یک پست نظر بدهید، عکس‌های خود را پست کنید، یا واقعاً کاری به جز مشاهده پروفایل دیگران انجام دهید. در حالت ایده آل، شما باید یک حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید تا استفاده خود را از این سرویس به حداکثر برسانید. اما اگر تماشای پروفایل ها تنها کاری است که می خواهید انجام دهید، و واقعاً یک حساب اینستاگرام نمی خواهید، این باید شما را تحت پوشش قرار دهد.

 

امیدواریم از این مقاله نحوه مشاهده اینستاگرام بدون حساب کاربری مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اندروید در سال 2022

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nAgHps
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *