نحوه دریافت کارما در Reddit

زمان مطالعه: 8 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک نحوه دریافت کارما در Reddit
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Reddit مکان مورد علاقه همه برای یادگیری و گپ زدن در مورد موضوعات خاص است – و Reddit karma توانایی شما را در افزودن ارزش به آن تعاملات Reddit نشان می دهد. Redditors برای واقعی بودن کاربران وزن زیادی قائل می‌شود – به‌ویژه اگر آنها نماینده یک کسب‌وکار باشند – بنابراین اگرچه امتیاز بالای کارما به‌طور خودکار منجر به اعتماد نمی‌شود، به شما کمک می‌کند عضو قانونی انجمن Reddit شوید.

برای دریافت کارما بیشتر در Reddit، باید طبق قوانین Reddit بازی کنید. در اینجا چگونه است.

Reddit karma چیست؟

Reddit karma یک امتیاز کاربر است که نشان دهنده میزان کمک شما به جامعه Reddit است. هر زمان که رای موافق به دست آورید، جایزه بدهید یا جایزه دریافت کنید، کارما کسب می کنید. در همین حال، گرفتن رای منفی کارما را کاهش می دهد.

چگونه Reddit karma را دریافت می کنید؟

Redditor ها با استفاده از فلش های کنار یک پست یا نظر، به یکدیگر رای موافق و مخالف می دهند، همانطور که در این اسکرین شات ها از r/blackcats.

فلش های بالا و پایین در کنار یک پست که به افراد در Reddit کارما می دهد
فلش های بالا و پایین در کنار یک نظر که به افراد در Reddit کارما می دهد

و شما می توانید با استفاده از جایزه گزینه زیر پست یا در گزینه های اضافی در یک نظر

Reddit karma چگونه محاسبه می شود؟

کارما به چهار دسته تقسیم می شود:

  • پست کارما

  • کارما را کامنت کنید

  • کارمای برنده

  • کارما جایزه دهنده

Reddit هر چهار عدد را با هم جمع می کند تا به شما نمره کل کارما را بدهد که می توانید آن را در نمایه خود پیدا کنید. در اینجا این است که آنها در Chef چگونه به نظر می رسند نمایه J. Kenji López-Alt.

کارمای J. Kenji López Alt در Reddit

Reddit karma چه می کند؟

عمدتاً Reddit karma در مورد ایجاد اعتماد در Reddit است. چه یک فرد یا یک کسب و کار، این نشان می دهد که شما چه نوع ویرایشگر هستید.

همچنین شایان ذکر است که برخی از جوامع حداقل کارما را برای پست کردن دارند، به این معنی که برای ایجاد محتوا در برخی از بخش‌های Reddit باید کارما کسب کنید.

با این کار، در اینجا 9 راه برای دریافت کارما در Reddit وجود دارد.

1. Subreddits را برای تمرکز بر روی آنها شناسایی کنید

Reddit شامل جوامعی به نام subreddit است که موضوعاتی از صرفه جویی گرفته تا نمایش های تلویزیونی را پوشش می دهد جنگ ستارگان میم های پیش درآمد اگر فردی هستید، موضوعات مهمی را که به آن علاقه دارید دنبال کنید. اگر یک خالق یا یک تجارت هستید، سفر Reddit خود را با دنبال کردن زیرمجموعه‌های مرتبط با موارد زیر شروع کنید:

  • صنعت شما. در حالی که محبوب ترین subreddit ها متمرکز بر مصرف کننده هستند، همچنین بسیاری از جوامع خاص صنعت مانند r/بازاریابی. اگر در صنعت باغبانی فعالیت می‌کنید، می‌توانید به دنبال زیرمجموعه‌های مصرف‌کننده‌محور مرتبط با صنعت خود بگردید، مانند ساب‌ردیت باغبانی خانگی.

  • محصول شما. مواظب subreddit هایی نیز باشید که به محصول شما مربوط می شوند. به عنوان مثال، اگر نخ گلدوزی را در فروشگاه صنایع دستی خود می فروشید، می توانید بپیوندید r/گلدوزی.

  • موقعیت تو. اگر کسب و کار شما دارای یک عنصر محلی در آن است، تعداد زیادی زیرمجموعه منطقه ای مانند ریچموند، ویرجینیا وجود دارد. r/rva.

همانطور که زیرمجموعه‌های مختلف را در سایت دنبال می‌کنید و از آن بازدید می‌کنید، فید شما انجمن‌های مربوطه را توصیه می‌کند و به شما کمک می‌کند حتی بیشتر برای پیوستن پیدا کنید. شما همچنین می توانید از ابزاری مانند استفاده کنید آنواکا برای کشف subreddit های بالقوه

هنگام پست کردن و نظر دادن در هر یک از قوانین ساب ردیت به دقت به قوانین مربوط به تبلیغات توجه کنید. می توانید ببینید که چگونه یک صاحب نانوایی میکرو توانسته است آگاهی در مورد کسب و کار خود را افزایش دهند بر r / پخت با به اشتراک گذاشتن ویژگی خود در اخبار بدون هیچ گونه اطلاعات تبلیغاتی. جامعه معمولاً اجازه تبلیغ خود را نمی‌دهد، اما ناظران از این مورد ایرادی نداشتند زیرا “به نظر نمی‌رسد که خیلی خود را تبلیغ کند.”

یک ناظر در Reddit می‌گوید که چیزی برای خود تبلیغی نیست

2. اما از شرکت در subreddit های بزرگتر نترسید

علاوه بر زیرمجموعه‌های خاص، انجمن‌های بسیار بزرگ‌تری نیز در Reddit وجود دارند که موضوعات گسترده‌ای مانند طنز یا سلامت را پوشش می‌دهند. subreddit های بزرگ و محبوب مانند r/ خنده دار یا r/todayilearned همچنین می توانند منابع خوبی برای کارما باشند زیرا محتوای شما را در معرض دید افراد زیادی قرار می دهند. به آنچه که redditors معمولاً در این جوامع پست می‌کنند و نظر می‌دهند توجه کنید و از آنها پیروی کنید.

شما می توانید استفاده کنید زاپیر برای یافتن پست‌های مرتبط در ساب‌ردیت‌های بزرگ‌تر برای نظر دادن. در اینجا چند گردش کار از پیش ساخته شده برای کمک به شما در پیگیری محتوای Reddit آورده شده است.

Zapier یک ابزار اتوماسیون بدون کد است که به شما امکان می دهد برنامه های خود را به گردش کار خودکار متصل کنید، به طوری که هر شخص و هر کسب و کاری می تواند با سرعت رشد به جلو حرکت کند. درباره نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.

3. تعاملات واقعی داشته باشید

هنگامی که subreddit هایی را برای پست کردن پیدا کردید، پست کنید و نظر دهید و تعامل واقعی را اولویت اصلی خود قرار دهید. اگر نماینده یک کسب و کار هستید، نشان دادن محصول خود در هر قسمت از محتوای Reddit می تواند وسوسه انگیز باشد، اما redditor ها نسبت به محتوای تبلیغاتی بسیار محتاط هستند. در عوض، Reddit را به عنوان مکانی برای ایجاد اعتماد و ارتباطات در نظر بگیرید—شما افراد بیشتری را به سمت برند خود هدایت خواهید کرد.

به عنوان مثال، J. Kenji López-Alt با به اشتراک گذاشتن نظرات و تخصص خود در موضوعات فرعی مرتبط با آشپزی، آگاهی از حرفه خود را به عنوان یک آشپز گسترش می دهد. به سختی می توانید بدون نگاه کردن به نام کاربری او در وهله اول متوجه شوید که او یک خالق است.

نظری از J. Kenji López Alt در Reddit

4. در زمان مناسب برای subreddits خود پست کنید

مانند هر شکل دیگری از رسانه های اجتماعی، Reddit زمان های بهینه ای برای ارسال پست دارد. اما این بهترین زمان‌ها به جای اینکه در سطح پلتفرم باشند، بر اساس ساب‌ردیت تغییر می‌کنند. زمان ایده آل ارسال پست برای subreddits خود را با استفاده از آن بررسی کنید بعداً برای ابزار تجزیه و تحلیل پست برتر Reddit.

بعداً برای Reddit

نام subreddit را وارد کنید، و این ابزار روزها و زمان ارسال پست های برتر آن را تجزیه می کند.

5. در مورد پست های جدید و در حال افزایش نظر دهید

یکی از بزرگترین موانع برای دریافت کارما، دید است. شما می توانید بهترین نظر یا پست را داشته باشید، اما اگر تحت محتوای دیگری مدفون شود، هیچ کس حتی آن را نخواهد دید. به همین دلیل است که اگر به دنبال کارما هستید، بهتر است از پست‌هایی استفاده کنید که کاملاً جدید هستند یا در حال افزایش هستند. اگر می‌دانید چگونه بوی برنده را زود حس کنید، می‌توانید با حداقل رقابت حداکثر دید را به دست آورید.

Zapier می‌تواند فوراً به شما اطلاع دهد اگر پست داغ جدیدی در 10 مورد برتر یک ساب ردیت وجود دارد. این به شما امکان می دهد تا برای کسب کارما سریعتر از آن استفاده کنید.

6. همیشه برای ادامه گفتگو پاسخ دهید

اگر کسی در مورد پست شما نظر می دهد، حتی اگر فقط برای تشکر کردن باشد، به او پاسخ دهید. این باعث می شود نظر دهنده بیشتر قدردان باشد و احتمال رای مثبت در آینده را افزایش دهد. به علاوه، به دیگران نشان می دهد که مایل به پاسخگویی هستید و در کل نظرات شما را افزایش می دهد.

همانطور که حضور خود را در Reddit افزایش می دهید، نظراتی را نیز دریافت خواهید کرد که نام کاربری شما را از افرادی که می خواهند پستی را به شما نشان دهند یا برای چیزی توصیه کنند، دریافت می کنید. این نظرات برای پاسخ دادن به آنها بسیار مهم است، زیرا شامل شخصی است که می خواهد از شما بشنود. با این Zaps می توانید به طور خودکار آنها را پیگیری کنید.

7. محتوای خوب ارسال کنید

در پایان روز، بهترین راه برای به دست آوردن رای مثبت، ارسال محتوای خوب است. مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند در ردیت بسیار مفید باشد: اگر محتوای مورد نظر مخاطبان خود را پست کنید، مشکلی برای کسب کارما نخواهید داشت.

برخی از اصول اولیه در پست رسانه های اجتماعی:

  • کیفیت عناوین خود را افزایش دهید. کاربران Reddit به عناوین اولیه و قابل فهم با زاویه شخصی به خوبی پاسخ می دهند. به عنوان مثال، اگر نتایج گزارش بازاریابی محتوای خود را در مورد r/marketing به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید از عنوان «در اینجا چیزی است که تیم من درباره گردش‌های کاری بازاریابی محتوای کسب‌وکارهای کوچک کشف کرد» استفاده کنید.

  • از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. ارتقای کیفیت عکس‌ها، ویدیوها و GIF‌ها، پست شما را جذاب‌تر می‌کند. Reddit اندازه یا نسبت تصویر ایده آلی ندارد زیرا هر تصویر را با نسبت اصلی خود ارائه می دهد. هنگام آپلود، به خاطر داشته باشید که اندازه تصویر شما باید کمتر از 20 مگابایت باشد، اگر یک تصویر ثابت است و کمتر از 100 مگابایت اگر یک GIF است.

  • ارتباطات عاطفی را هدف قرار دهید. به خصوص هنگام گفتگو در نظرات، از نشان دادن جنبه انسانی خود نترسید.

8. محتوای مفید و معنادار را تغییر دهید

Reddit به‌عنوان یک کانال تغییر کاربری برای رسانه‌های اجتماعی کار می‌کند، اما مانند هر جنبه دیگری از پست‌گذاری Reddit، باید طبق قوانین جامعه عمل کنید.

بازاریاب رسانه های اجتماعی جاسکاران سینگ بیش از 500 رای مثبت در چندین ساب ردیت کسب کرد یک پست در شبکه های اجتماعی او تغییر کاربری داد یک پست وبلاگ در مورد الگوریتم اینستاگرام. او موفقیت خود را به این واقعیت می رساند که اطلاعات پست خود را در قالبی مناسب برای Reddit انتخاب کرده است.

محتوای تغییر کاربری در Reddit

“کلید تغییر موفقیت آمیز محتوای شما در Reddit این است که بفهمید جامعه چگونه در مورد آن موضوعات بحث می کند. من آن را پیگیری کردم و عناصری را که برای آنها جالب نبود حذف کردم. [I tried] جاسکاران می‌گوید تا پست را به نقطه‌ی اصلی خود نگه دارید. اگر قصد دارید یک پست وبلاگ را تغییر دهید، او همچنین پیشنهاد می‌کند به جای استفاده از عنوان مقاله اصلی، از عنوان پست ردیت استفاده کنید که به یک پیشینه اشاره می‌کند.

9. با پست های تبلیغ شده با دقت قدم بردارید

Reddit این گزینه را ارائه می دهد که برای پست های تبلیغاتی که در فیدهای خانه کاربران ظاهر می شوند، پرداخت کنید. از آنجایی که این پست‌ها می‌توانند کارما را نیز کسب کنند، ممکن است راهی آسان برای کسب این امتیازات شهرت به نظر برسد. اما اغلب برعکس این موضوع صادق است: Redditors این پست‌های پولی را به دلیل ماهیت تبلیغاتی آنها بسیار سخت‌تر از پست‌های معمولی قضاوت می‌کنند. به عنوان مثال، آنها علیه تبلیغ پیت دیویدسون از تاکو بل تجمع کردند در سال 2022 زیرا در سراسر پلت فرم بود.

به دقت توجه کنید اصول بازاریابی Reddit اگر تصمیم دارید یک پست تبلیغاتی ایجاد کنید. شخصی و ساده نگه داشتن چیزها در اینجا کلیدی است. یکی از پست های تبلیغاتی مورد علاقه من هزاران امتیاز کارما گرفت زیرا نویسنده شفاف، ارتباطی بود و لحن و صدای یک پست معمولی Reddit را درک می کرد.

پستی از بنیانگذار کالیبر

انجمن اول، ارتقاء دوم

Reddit یک پلتفرم برای اولین بار در جامعه است، بنابراین محتوا را با هدف ایجاد جامعه خود بر فروش محصول خود ایجاد کنید. شفاف و صمیمانه بمانید و با همکارهای رددیتور خود اعتماد ایجاد خواهید کرد. شما به عنوان فردی که اتفاقاً یک کسب‌وکار دارید، بهترین عملکرد را خواهید داشت تا کسب‌وکاری که فردی پشت آن است.

مطالب مرتبط:

این مقاله در ابتدا توسط مت الیس در می 2019 منتشر شد. آخرین به روز رسانی در جولای 2023 بود.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MEpnxr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *