لاجیتک سازندگان کنترل‌کننده استریم زنده Loupedeck را خریداری می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی لاجیتک سازندگان کنترل‌کننده استریم زنده Loupedeck را خریداری می‌کند
همراه ما باشید

لاجیتک اعلام کرده است که Loupedeck را خریداری کرده است، شرکتی که کنترل کننده استریم Loupedeck Live را می سازد. این امر لاجیتک را کاملاً در رقابت با Elgato قرار می دهد که اکنون متعلق به Corsair و سازندگان Stream Deck است. دستگاهی مشابه با دکمه‌های ماکرو که به شما کمک می‌کند راحت‌تر با جریان خود تعامل داشته باشید.

این دو شرکت در 18 ژوئیه به طور رسمی این خرید را اعلام کردند، اما اعلام نکردند که Loupedeck با چه مبلغی خریداری شده است. این دو شرکت می گویند Loupedeck برای مبلغی نامشخص و غیر مادی خریداری شده است. لاجیتک طیف گسترده‌ای از را برای گیمرها (مانند صفحه‌کلیدهای بازی) و سازندگان محتوا ارائه می‌کند، اما هیچ چیزی در مجموعه محصولات خود که در این دسته قرار گیرد، نداشت. با این حال، اکنون لاجیتک با Loupedeck Live زیر چتر خود می‌تواند پیشنهادات خود را به انواع تولیدکنندگان محتوا گسترش دهد.

«توانمندسازی استریمرها، سازندگان و گیمرها علاقه مشترک Loupedeck و Logitech است. Ujesh Desai، مدیر کل Logitech G می گوید: ما با هم بر حذف همه موانع تمرکز کرده ایم تا بتوانند بدون محدودیت ایجاد، ویرایش و پخش کنند.

لاجیتک اکنون مالک Loupedeck است، اما Loupedeck به طور عادی کار خواهد کرد

Loupedeck اکنون متعلق به لاجیتک است، اما این شرکت همچنان مانند همیشه برای مدتی طولانی کار می کند. در این اطلاعیه آمده است که Loupedeck به حمایت از شرکا و مشتریان خود ادامه خواهد داد و طبق معمول “برای آینده قابل پیش بینی” فعالیت خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش کیوبیس فصل سوم بخش سوم : روشهای اجرای پروژه و پانل Transport

بنابراین، کسانی که از محصولات Loupedeck استفاده می کنند، نباید انتظار تغییر زیادی داشته باشند. حداقل فعلا. اما چیزی که مشتریان می توانند مشتاقانه منتظر آن باشند این است که Loupedeck از پشتیبانی یا ادغام جالبی با محصولات لاجیتک G برخوردار شود. این اطلاعیه به جزئیات دقیقی اشاره نکرده است، اما منطقی است و حرکتی کاملا منطقی از سوی هر دو شرکت خواهد بود.

چیزی که می گوید این است که “Logitech و Loupedeck در موقعیتی خواهند بود که تجربه یکپارچه تری را برای سازندگان فراهم کنند.” این شرکت می گوید که این شامل سوار شدن نیز می شود. علاوه بر “اتصال محکم تر” بین دستگاه های Loupedeck و نرم افزار Streamlabs. اساساً به نظر می رسد که راه اندازی بین دستگاه ها باید ساده تر باشد. اگرچه مشخص نیست این بهبودها چه زمانی رخ خواهند داد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tUcVgB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *