از زمان راه‌اندازی تاپیک‌ها 55 میلیون کاربر را جذب کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برنامه Meta’s Threads با سرعت شگفت انگیزی در حال رشد است. مارک زاکربرگ فاش کرد که این اپلیکیشن تنها در ۷ ساعت از زمان عرضه، از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشته است. خوب، این تعداد اکنون پس از 12 ساعت دو برابر شده است و همچنان به 30 میلیون کاربر افزایش یافته است. به نظر می رسد در حال حاضر بیش از 55 میلیون کاربر به Threads پیوسته اند.

اپلیکیشن Threads از زمان راه اندازی توانسته است ۵۵ میلیون کاربر جذب کند

این اطلاعات توسط ژورنال موتور جستجو منتشر شده است و بر اساس تعداد نشان هایی است که در پروفایل های اینستاگرام ظاهر می شود. نیازی به گفتن نیست که این اعداد برجسته برای Threads هستند.

برای کسانی از شما که خارج از حلقه هستند، Threads رقیب متا برای اینستاگرام است. این اپلیکیشن در زمان نوشتن این مقاله کمتر از دو روز است که در دسترس بوده است.

در حال حاضر، فقط به شکل یک برنامه در دسترس است، اما نسخه وب در راه است. با این حال، ما نمی دانیم چه زمانی. اپلیکیشن Threads هنوز برخی از ویژگی‌ها مانند DM، جستجوی با قابلیت‌تر و چندین ویژگی دیگر را ندارد، اما به نظر می‌رسد که این واقعاً کاربران را آزار نمی‌دهد، حداقل هنوز.

ایلان ماسک از زمانی که توییتر را تصاحب کرد، چند انتخاب نامطلوب داشت

ایلان ماسک از زمانی که توییتر را تصاحب کرد، انتخاب‌های مشکوکی انجام داد و توانست تعداد زیادی از کاربران را در این مسیر آزار دهد. تعدادی از پلتفرم‌های رقیب از آن زمان به وجود آمدند، اما هیچ یک از آنها به اندازه Threads تهدید بزرگی نبود.

متا اساساً از محبوبیت اینستاگرام و پایگاه کاربری استفاده کرد تا انتقال را آسان کند. اگر یک حساب اینستاگرام دارید، پرش به Threads یک تکه کیک است. احتمالاً این همان چیزی است که باعث شد این پلتفرم به سرعت رشد کند.

باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. Thread ها نه تنها باید شتاب خود را حفظ کنند، بلکه کاربرانی را که دریافت می کنند نیز حفظ می کنند. پایدار نگه داشتن برنامه و اطمینان از اینکه ویژگی های جدید به طور مداوم در جریان هستند، کلید موفقیت آن خواهد بود.

همچنین جالب است که ببینیم آیا شکایت ادعایی توییتر اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LzGMct
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *