چطور با خرید خانه زیر ۴۰۰ هزار دلار اقامت ترکیه بگیریم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

وقتی صحبت از گرفتن به میان کشیده می‌شود، افراد زیادی به دنبال راه‌های ساده‌تر هستند یا اینکه ممکن است سرمایه لازم برای خرید ملکی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار نداشته باشند. با توجه به عظیم بودن این سرمایه گذاری، این سوال مطرح می‌شود که آیا می‌توان بدون نیاز به خرید ملک ۴۰۰ هزار دلاری هم اقامت ترکیه را دریافت کرد؟ پاسخ ساده ما به این سوال «بله» است. قیمت ملکی که خریداری می‌کنید، تاثیر مستقیی با روند تهیه اقامت در کشور ترکیه خواهد داشت. حداقل میزان تعیین شده برای این منظور ۴۰۰ هزار دلار است و در صورت عدم تامین آن، باید به سراغ شیوه‌های دیگر بروید.

اگر در برهه زمانی کنونی امکان خرید ملک  در ترکیه به ارزش ۴۰۰ هزار دلار را ندارید، می‌توانید ملکی با ارزش پایین‌تر را خریداری کرده و اقامت موقت ۵ ساله این کشور را خریداری کنید. در این بازه زمانی، شما فرصت دارید که ارزش ملک خود را بالاخره به ۴۰۰ هزار دلار آمریکا برسانید و موفق به اخذ شهروندی ترکیه شوید. اگر موفق به این کار نشوید، این اقامت از شما سلب شما و قابل تمدید هم نخواهد بود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که حداقل ارزش ملک خریداری شده توسط شما برای گرفتن ۵ سال اقامت موقت ترکیه هم باید ۷۵ هزار دلار آمریکا باشد. این بدان معنی است که با مبلغی پایین‌تر از آن، حتی امکان دریافت اقامت موقت ترکیه با این روش را نخواهید داشت.

اقامت ترکیه

نکات مهم دریافت اقامت ترکیه

اگر قصد ماندن در ترکیه و زندگی طولانی مدت را دارید، حتما به کار و تلاش در این کشور هم فکر کرده‌اید. به این ترتیب، دیگر نیازی نیست سرمایه اولیه ۴۰۰ هزار دلاری داشته باشید. می‌توانید در ابتدای ماجرا یه خانه یا ملک ۷۵ هزار دلاری خریداری کرده و سپس در این مدت زمان طولانی ۵ ساله، با کار و تلاش و راه‌اندازی یک کسب و کار موفق، املاک بیشتری خریداری کنید و ارزش کلی آن‌ها را به ۴۰۰ هزار دلار برسانید. دقت داشته باشید که نیازی نیست تنها یک ملک به ارزش ۴۰۰ هزار دلار داشته باشید و می‌توانید املاک متعددی در موقعیت‌های مختلف این کشور خریداری کرده و جمع آن‌ها را به ۴۰۰ هزار دلار برسانید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا خرید فالوور در کلاب هاوس میتواند باعث کسب درآمد شود ؟

خرید خانه روشی آسان جهت دریافت اقامت موقت و دائم برای افرادی است که سرمایه لازم را داشته و قصد دارند با پول به اهداف خود دست پیدا کنند. ملکی ۴۰۰ هزار دلاری سندی برای دریافت پاسپورت این کشور بوده و شما به راحتی واجد شرایط زندگی در این کشور خواهید بود. یک شرط مهم دیگر هنگام اقامت از طریق خرید خانه در این کشور هم وجود دارد. آن هم این است که باید حداقل ۱۱ ماه از یک سال را در این کشور اقامت داشته باشید. اگر این قانون را برای سه سال رعایت کرده باشید، می‌توانید در نهایت تابعیت و پاسپورت این کشور را بدون مشکل خاصی دریافت کنید.

تمدید اقامت و زندگی با خانواده

خرید ملک می‌تواند روشی برای تمدید اقامت هم باشد. افراد زیادی در کشورمان به قصد تفریح وارد کشور ترکیه می‌شوند. این افراد با پایان زمان اقامت خود در ترکیه باید به کشور بازگردند. اما می‌توانید از طریق خرید ملک، اقامت خود را در این کشور تمدید کرده و ویزای خود را تغییر دهید. با این کار، با توجه به نوع خانه‌ای که خریداری کرده‌اید، اقامت موقت یا دائم ترکیه هم به شما ارائه می‌شود و بدون استرس می‌توانید در این کشور ماندگار شوید. اگر هم قصد ماندگاری همراه با خانواده خود را دارید، باز هم با خرید ملک می‌توانید این امکان را داشته باشید.

با خرید ملک در کشور ترکیه، اقامت برای اعضای خانواده مانند همسر و فرزندان هم ارائه خواهد شد. در صورتی که فرزندان شما بالاتر از ۱۸ سال سن داشته باشند، یک سری محدودیت‌ها وجود خواهد داشت. فرزند شما باید شرایط خاصی داشته و توسط افسر سفارت هم تایید شود. این موضوع کاملا به فرزند شما بستگی دارد و به‌نوعی مراحل جداگانه‌ای برای کسب اقامت وی طی خواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا Acer Swift 3 بهترین خرید لپ تاپ Amazon Prime Day است؟

کسب اقامت در ترکیه با خدمات اویار گروپ

تیم اویار گروپ با کارشناسان زبده در خدمت شما بوده و خدمات کسب اقامت موقت و دائم کشور ترکیه را در اختیارتان می‌گذارد. این تیم با تمامی قوانین آشنا بوده و در کنار ارائه مشاوره‌های کارساز، مراحل مربوط به کسب اقامت، دریافت پاسپورت شما و حتی افتتاح حساب بانکی در ترکیه را نیز انجام می‌دهد. از ویژگی‌های خدمات اویار گروپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حضور تیم زبده و با تجربه در کنار شما
  • امکان خرید ملک با شرایط متنوع در شهرهای ترکیه
  • دریافت اقامت موقت و دائم ترکیه به آسان‌ترین شیوه ممکن
  • حضور اویار گروپ در ترکیه برای هماهنگی‌های بیشتر و بازدید از پروژه‌ها

علاقه‌مندان می‌توانند به وب سایت evyargroup.com مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنند. با تماس از طریق شماره تلفن ۰۰۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰ هم می‌توانید تمام سوالات خود را پیرامون دریافت اقامت ترکیه به شیوه‌های مختلف مطرح کرده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

لینک کوتاه مقاله :

https://5ia.ir/fkC

کد QR :

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yiD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *