رقیب توئیتر متا وارد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متا پس از چند روز راه اندازی این پلتفرم، موضوعات جایگزین توییتر خود را برای عموم راه اندازی کرد. این برنامه اندکی پس از اینکه توییتر شروع به محدود کردن تعداد توییت‌هایی که کاربران می‌توانند در روز ببینند، وارد می‌شود.




ورود این برنامه توسط مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در یک پست اینستاگرامی در 5 ژوئیه 2023 اعلام شد. در پست ویدیویی، زاکربرگ گفت که Threads با هدف تبدیل شدن به یک “جامعه بزرگ و دوستانه است که فکر می کنم همه ما می خواهیم در آن ببینیم”. جهان”.

از پرش، اینستاگرام و Threads در هم تنیده شده اند. در حالی که کاربران یک برنامه جداگانه دانلود می کنند، Threads توسط تیم اینستاگرام ساخته شده است و در حال حاضر از شما می خواهد که با استفاده از حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

به گفته زاکربرگ، بیش از 10 میلیون ثبت نام برای Threads در هفت ساعت اول پس از در دسترس قرار گرفتن در دسترس عموم وجود داشت.

Threads که هم در اپ استور و هم در فروشگاه گوگل پلی (به ترتیب برای آی او اس و اندروید) موجود است، برنامه ای برای اشتراک گذاری پست های متنی است. کاربران همچنین می توانند تصاویر و ویدیوها را مشابه توییتر به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام در یک پست وبلاگی در مورد راه اندازی Threads گفت: “چه خالق باشید و چه یک پوستر معمولی، Threads یک فضای جدید و جداگانه برای به روز رسانی های بلادرنگ و مکالمات عمومی ارائه می دهد.”

این “نسخه اولیه” Threads در نظر گرفته می شود، به این معنی که ویژگی ها و عملکردهای بیشتری در آینده اضافه خواهد شد. این شامل سازگاری با شبکه های اجتماعی باز و قابل تعامل از طریق پروتکل ActivityPub می شود.

اینستاگرام در مرکز راهنمایی خود می‌گوید: «چشم‌انداز ما این است که Threads به شما امکان می‌دهد با افراد دیگر در پلت‌فرم‌های متنوع دیگری که مالک یا کنترل آن‌ها نیستیم، ارتباط برقرار کنید.

با این حال، Threads هنوز چند چالش پیش رو دارد. راه اندازی این برنامه در اتحادیه اروپا به دلیل نگرانی در مورد به اشتراک گذاری داده های کاربران به تعویق افتاده است.

اما با پایگاه کاربری بزرگی که به اینستاگرام گره خورده است، و با حمایت بزرگترین شرکت رسانه اجتماعی جهان، Threads ممکن است یکی از بادوام ترین گزینه های توییتر باشد.

راه اندازی Threads در حالی صورت می گیرد که توییتر به دلیل محدود کردن تعداد توییت هایی که کاربران می توانند در روز ببینند، با انتقاد مواجه شده است.

موضوعات اکنون برای امتحان در دسترس است

اگر می‌خواهید Threads را امتحان کنید، اکنون برای دانلود در آی او اس و Android در دسترس است. اما اگر نسبت به سیاست های اشتراک گذاری داده متا محتاط هستید، ابتدا شرایط و ضوابط را مطالعه کنید.

Short Link

 https://5ia.ir/pSO

 

 

QR Link

 https://5ia.ir/pSO/qr

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qgInnQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *