این تخفیف‌های روز نخست هنوز در دسترس هستند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که روز پرایم آمازون از نظر فنی در 12 ژوئیه در ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت محلی به پایان رسید، پس از Prime Day هنوز تخفیف های زیادی برای محصولات وجود دارد. بنابراین، در این پست، بهترین معاملات Prime Day را که هنوز در دسترس هستند، گردآوری خواهیم کرد. و بهترین بخش، بسیاری از این موارد نیازی به عضویت در پرایم ندارند.

بنابراین چه نوع معاملاتی هنوز در دسترس است؟ تن از آنها. این شامل معاملات عالی در مانیتورهای سامسونگ، محصولات Nest، فضای ذخیره سازی سامسونگ و موارد دیگر می شود.

بهترین معاملات پرایم روز پس از پرایم دی موجود است

تعدادی از معاملاتی که توجه ما را به خود جلب کرد، جاروبرقی ربات iRobot Roomba بود که به فروش می رسد. اینها شامل Roomba i3+ است که اکنون 399 دلار است که از 549 دلار کاهش یافته است. همچنین Braava Jet m6 با قیمت 349 دلار به فروش می رسد. و اگر صاحب حیوان خانگی هستید، iRobot Roomba j7+ نیز با قیمت 649 دلار به فروش می رسد که در اینجا 150 دلار صرفه جویی می کند.

سری Pixel نیز همچنان با قیمت های فوق العاده پایین به فروش می رسد. این شامل Google Pixel 7a با قیمت 449 دلار و پیکسل 7 با قیمت 499 دلار است. متأسفانه Pixel 7 Pro و Pixel Buds دیگر در فروش نیستند. اما اینها هنوز هم برخی از معاملات واقعا خوب برای پیکسل 7a و پیکسل 7 هستند.

کسانی که به دنبال یک تلویزیون جدید هستند، سونی شما را در اینجا پوشش می دهد. تلویزیون های OLED A80L با قیمت 1698 دلار به فروش می رسند. صادقانه بگویم که برای یک تلویزیون OLED سطح بالا بد نیست. تلویزیون های مینی ال ای دی سونی نیز 1998 دلار تخفیف دارند. اگر به دنبال چیز کمی ارزان‌تر هستید، سری X80K وجود دارد که اکنون تنها به 778 دلار کاهش یافته است. این یک قیمت بسیار خوب برای یک تلویزیون 55 اینچی رده بالا است.

اینها فقط برخی از موارد بسیار زیاد هستند معاملات روز پرایم آمازون هنوز در دسترس است، و شما می توانید اطلاعات بیشتری را در اینجا بررسی کنید. اگر به نسخه آزمایشی رایگان Amazon Prime نیاز دارید، می توانید آن را دریافت کنید اینجا (دانشجویان 6 ماه رایگان دریافت می کنند، اینجا).

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lLJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *