باریک ترین تاشو موجود در بازار

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • HONOR Magic V2 در چین عرضه شد.
  • HONOR می‌گوید باریک‌ترین تاشوی جهان با ضخامت 9.9 میلی‌متر در صورت تا شدن است.
  • ما منتظر عرضه جهانی در اواخر امسال هستیم.

HONOR با گوشی‌های تاشو غریبه نیست و Magic V را در ژانویه 2022 به بازار عرضه کرد و سپس Magic Vs را در ماه فوریه به بازارهای جهانی عرضه کرد. اکنون، این شرکت سومین دستگاه تاشو خود را با نام HONOR Magic V2 معرفی کرده است و به نظر می‌رسد بلندپروازانه‌ترین دستگاه تاشوی این شرکت تاکنون باشد.

قابل توجه ترین نکته در مورد Magic V2 طراحی آن است، همانطور که HONOR ادعا می کند که باریک ترین تاشو در جهان با ضخامت 9.9 میلی متر هنگام تا شدن است. گوشی را باز کنید و ضخامت آن به 4.7 میلی‌متر می‌رسد، اگرچه با وجود برآمدگی دوربین، کمی ضخیم‌تر است.

در مقایسه، Google Pixel Fold در صورت تا شدن 12.1 میلی‌متر ضخامت و هنگام باز شدن 5.8 میلی‌متر ضخامت دارد، در حالی که نازک‌ترین تاشوهای HUAWEI و شیائومی به سبک کتابی 11 میلی‌متر ضخامت در هنگام تا شدن و کمی بیش از 5 میلی‌متر در هنگام باز شدن دارند.

HONOR همچنین به دنبال افزایش دوام این تاشو است و ادعا می کند که پوشش لولای تیتانیومی آن 150٪ قوی تر و 27٪ باریک تر از پوشش لولای Magic V است. سازنده اضافه می کند که این لولا برای 400000 تاشو رتبه بندی شده است که به طور کلی با ادعاهای سایر مارک ها مطابقت دارد. ما از HONOR پرسیدیم که آیا این رقم به صفحه نمایش هم تعمیم می‌یابد، اما این شرکت گفت که داده‌ای برای اشتراک‌گذاری در این زمینه ندارد. با این وجود، این لولا از انواع بدون توقف است و به شما امکان می دهد از آن در موقعیت های نیمه تا شده برای پخش ویدیو، عکاسی بدون هندز و موارد دیگر استفاده کنید.

تاشوی دیگر با پشتیبانی از قلم

Honor Magic V2 Ultimate با قلم همراه باز شد

کریس کارلون / Android Authority

Magic V2 با تغییر روی صفحه نمایش، صفحه نمایش OLED تاشو 7.92 اینچی (2344 x 2156، 10:9) را به ارمغان می آورد. در اینجا انتظار یک پنل LTPO 120 هرتزی با حداکثر روشنایی 1600 نیت را دارید. جالب اینجاست که صفحه‌های تاشو و بیرونی Magic V2 هر دو از ورودی قلم پشتیبانی می‌کنند و HONOR ادعا می‌کند زمان پاسخ دهی زیر میلی‌ثانیه، تاخیر ورودی 0.42 میلی‌ثانیه و الگوریتم پیش‌بینی ضربه را دارد. متأسفانه، صفحه نمایش فاقد شیشه بسیار نازک در اینجا است، که وقتی برندهای دیگر این فناوری را ارائه می دهند کمی ناامید کننده است.

با تغییر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند، صفحه نمایش تاشو HONOR صفحه نمایش LTPO 6.43 اینچی 120 هرتزی (OLED، 20:9، حداکثر روشنایی 2500 نیت) را به ارمغان می آورد. این شرکت همچنین از شیشه به اصطلاح نانو کریستال در این صفحه برای محافظت بهتر استفاده می کند.

Honor Magic V2 Ultimate بسته شده است که صفحه اصلی را روی میز نشان می دهد

کریس کارلون / Android Authority

صفحه‌نمایش‌ها از یک پردازنده اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برند که دارای همان سرعت کلاک CPU تقویت‌شده 3.36 گیگاهرتز و فرکانس پردازشگر گرافیکی 719 مگاهرتز مانند اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی است. این چیپست با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی جفت می شود.

یک باتری کربنی سیلیکونی 5000 میلی‌آمپر ساعتی چراغ‌های اینجا را روشن نگه می‌دارد، در حالی که شارژ سیمی 66 واتی برای شارژ سریع فعال است. کسانی که امیدوارند HONOR بالاخره شارژ بی سیم را به گوشی های تاشو خود بیاورد، ناامید خواهند شد، زیرا این شرکت ظاهراً به دلیل تمرکز بر طراحی نازک از این ویژگی صرف نظر کرده است.

از نظر عکاسی، HONOR Magic V2 یک سیستم دوربین سه گانه عقب را در اینجا به ارمغان می آورد. انتظار یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 2.5×20 مگاپیکسلی را دارید. در غیر این صورت، دوربین 16 مگاپیکسلی را می توان در هر دو صفحه نمایش برای سلفی و تماس ویدیویی یافت.

قیمت و در دسترس بودن HONOR Magic V2

نمایه جانبی Honor Magic V2 Ultimate که نمای نزدیک لولا را نشان می دهد

کریس کارلون / Android Authority

Magic V2 در حال حاضر تنها در چین موجود است و با قیمت 8999 یوان (1253 دلار) برای مدل پایه 16/256 گیگابایتی به فروش می رسد. در همین حال، نسخه 16/512 گیگابایتی 9999 یوان (1393 دلار) را برای شما بازگرداند. مدل 1 ترابایتی می خواهید؟ سپس 11999 یوان (1671 دلار) خرج خواهید کرد.

HONOR Magic V2: داغ یا نه؟

75 رای

HONOR همچنین به عرضه جهانی در اواخر سال جاری اشاره کرد، بنابراین اگر واقعاً می خواهید Magic V2 را وارد کنید، ممکن است مجبور نباشید آن را وارد کنید. در هر صورت، بین سامسونگ، وان پلاس، گوگل و سایرین، هیچ کمبودی در رقابت گوشی های تاشو در نیمه دوم سال وجود ندارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MsC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *